Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor føles det ut som jeg sitter i en strikk som hopper opp og ned selv om jeg sitter godt planta i stolen min? :p

Jeg er ikke svimmel, men det kjennes ut som at kroppen min beveger seg opp og ned. I grunnen litt morsomt, men jeg lurer på hva som gjør det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe i indre øret, vil jeg tro.

Er det den samme følelsen som mange opplever etter at de har vært på tusenfryd og lignende? Eller etter å ha vært på båt lenge?

Hvis du bare merker det når du sitter stille, så virker det ganske enkelt som om det indre øret er vant med bevegelsen og derfor føler du står stille mens du beveger deg... og derfor når du sitter stille, så føles det som om du beveger deg.

Idiotscience her, med kraftige forenklinger og vill gjetting... .men hey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når går man over fra å være jente til dame? Tenker på alder:) Samme med gutt - > mann.

Fra jente til dame? Aner ikke.. Føler meg som en jente allerede.

Fra gutt til mann? Alt fra 28 til litt over 30 imo. Kommer litt an på livserfaring vil jeg si. Og utseende. Syns gutter ser så feminine ut i dag at de blir liksom aldri menn i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går man over fra å være jente til dame? Tenker på alder:) Samme med gutt - > mann.

Jeg er 29.. ok, 36, men jeg sier fortsatt jente om meg selv. Føler meg absolutt ikke som en dame, og jeg for meg blir det helt feil når andre omtaler meg som dame, så det klarer jeg ikke la være å rette på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUD NÅ HOLDER DET PÅ Å KLIKKE FOR MEG

skal skrive ut på den teite printeren vår

jeg trykker PRINT, og så ser jeg at det står 'lite blekk' når det skal skrives ut og ender opp med blanke ark uten noe utskrift på. jeg har AKKURAT byttet blekkpatron........................ har sjekka at den sitter riktig i mange ganger, skrudd den av og på, HVA FAEN SKJER??????????????????????????????????

sorry, LITT lettere frustrert nå

Problemet er lokalisert til å ligge mellom stolen og tastaturet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra jente til dame? Aner ikke.. Føler meg som en jente allerede.

Fra gutt til mann? Alt fra 28 til litt over 30 imo. Kommer litt an på livserfaring vil jeg si. Og utseende. Syns gutter ser så feminine ut i dag at de blir liksom aldri menn i mine øyne.

Jeg er 28 og samboern min også.. vi går som gutt og jente enda, hihi :p

Jeg er snart 28 år og jeg bare klarer ikke å omtale meg selv som dame. Jeg er en jente.

Aldri. :shifty:

Jeg har blitt omtalt som dame. HERREGUD JEG ER BARE 22 :cautious::mad:

Jeg er 29.. ok, 36, men jeg sier fortsatt jente om meg selv. Føler meg absolutt ikke som en dame, og jeg for meg blir det helt feil når andre omtaler meg som dame, så det klarer jeg ikke la være å rette på :p

Jeg er kun 27 og jeg vil ikke være dame enda :p Kjæresten er 33 og han sier selv at han fremdeles er gutt. Liker det ikke når mødre kommer med ungene sine og omtaler meg som "damen", uff og isj! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dum spørsmål men jeg lurer på hvilke kroppsdeler er det som er anbefalt til å måle opp og hva er den beste måten på å måle de ulike delene? Er det noe jeg har glemt å måle opp enn disse?:

* Skuldre

* Rygg

* Bryst

* Armer

* Mage

* Midje/Hoft

* Rumpe

* Lår

* Legger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...