Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Oppfølgningsspørsmål ang. havregryn (føler meg veldig dum nå..:oops:)

Men jeg kjøpte de store glutenfrie i går, da jeg skulle lage havregrøt (det ble med mikrobølgeovnen), så synes jeg det både smakte og hadde samme konsistens som pasta...o_O Det smakte ikke havregryn.

Går det ann å lage havregrøt feil :p er de litt sånn? Nå skal de sies at jeg kun har brukt vanlig lettkokte tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppfølgningsspørsmål ang. havregryn (føler meg veldig dum nå..:oops:)

Men jeg kjøpte de store glutenfrie i går, da jeg skulle lage havregrøt (det ble med mikrobølgeovnen), så synes jeg det både smakte og hadde samme konsistens som pasta...o_O Det smakte ikke havregryn.

Går det ann å lage havregrøt feil :p er de litt sånn? Nå skal de sies at jeg kun har brukt vanlig lettkokte tidligere..

Jeg bruker vanligvis de glutenfri og har aldri opplevd det du sier:O Synes de smaker likt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en gummireim, så den skal selvfølgelig være litt elastisk :)

Om den henger greit på, og ikke er 'skrelt' i kantene (som tyder på at den tar borti noe når motoren sviver), så bør den være i orden. Klart lettest å se når motoren er i gang da, så om du får start på den med starthjelp, så sjekk under panseret om reima går greit rundt :)

Lukter det forresten gummi under panseret? Ligger det noe som kan ligne på 'avskrell' eller gummibiter noe som helst sted?

Dynamoreima er avrevet:P Registerreima er helt fin. Også mangler jeg bensin:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spm;

hvis man fokuserer å trene overkroppen og si, trener bein 1 gang i uka og legger ikke noe spess vekt på å vokse i underkroppen, vil gainza legge seg på overkroppen? Eller vil man da bli 'feit' i underkroppen. Dårlig formulert kanskje, men håper noen skjønner hva jeg mener :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt spm;

hvis man fokuserer å trene overkroppen og si, trener bein 1 gang i uka og legger ikke noe spess vekt på å vokse i underkroppen, vil gainza legge seg på overkroppen? Eller vil man da bli 'feit' i underkroppen. Dårlig formulert kanskje, men håper noen skjønner hva jeg mener :p

Uten at jeg skal si det 100% sikkert. Du vedlikeholder beina og får "gainz" i overkroppen. Beina får bare ikke fremgang etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier nordmenn pøb og ikke pab (pub), lønsj istedenfor lansj (lunch), cløtsj istedenfor clatsj (clutch), øp istedenfor ap (up), pønk istedenfor pank (punk)? Jeg mener, alle klarer å si banan med "a", men hvorfor ikke pab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier nordmenn pøb og ikke pab (pub), lønsj istedenfor lansj (lunch), cløtsj istedenfor clatsj (clutch), øp istedenfor ap (up), pønk istedenfor pank (punk)? Jeg mener, alle klarer å si banan med "a", men hvorfor ikke pab?

...Hvorfor skulle de si pab når de mener pub..? De fleste engelske dialekter benytter jo en ganske dyp U i 'pub'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avrevet? Jeg trodde du sa den satt sånn passe stramt på, jeg? :p

Det var registerreima :p

Den er forøvrig helt fin den. Trengs ikke skiftes på lenge, lenge sier gutta.

Nå var det bare å få skifta den der reima uten å måtte sette satan på verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten gutt som spyr opp alt han får, hva skal jeg putte i han? Spyr til og med opp VANN med litt funsaft, WHAT TO DOOOOOO????????????

Need help ASAP.

må nok bare få tømt seg helt først.... har brukt vann og ritz-kjeks :) (eller bruk noe annet salt) så begynner det nok å holde seg i magen etter hvert. Men kan nok gå noen(mange) timer før det snur. God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok bare få tømt seg helt først.... har brukt vann og ritz-kjeks :) (eller bruk noe annet salt) så begynner det nok å holde seg i magen etter hvert. Men kan nok gå noen(mange) timer før det snur. God bedring :)

Takk :) Har prøvd det noen timer nå, men alt kommer opp igjen. Stakars, jeg HATER å spy selv, det er bare helt jææææævli vondt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...