Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Problemet ditt grunner nok ut i at de eneste damene som ikke tror at bortimot alle andre ser bedre ut enn dem selv er.. tja.. Hollywood-divaer? Om du som kvinne føler du ser "noenlunde ok ut" kan du nesten banne på at du i realiteten ser smashing ut, og at damene du (tror du) misunner ser med like mye misunnelse på deg. :p

Hahahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt spm fra meg IGJEN, men:

jeg ser mange jenter som trener med mye lettere vekter enn meg, men fortsatt syns jeg det ser ut som at de ser bedre ut enn meg, og alt sånt. Jeg vet jo at abs are made in the kitchen og jeg har fulgt en matplan nå nesten helt slavisk en periode nå uten å føle at jeg har oppnådd noe 'extraordinary' om dere skjønner :p Jeg skjønner jo også at man har forskjellig utgangspunkt, men jeg begynner jo å lure på om jeg gjør noe feil på noe måte? At jeg kanskje spiser mer eller mindre enn jeg kanskje tror selv om jeg logger det, om jeg bare er helt på bærtur eller hva som skjer?

Sorry utblåsningen her, for jeg vet at jeg får mange komplimenter, men jeg føler det ikke selv. Kanskje jeg er et håpløst tilfelle...

:p

Er enig med deg her, tar meg i å ikke tro helt på det noen ganger flere av de som løfter mye mer enn meg har jo den tynne kroppen!!! Men vi får vel bare kjøre på og eta mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tar manual benkpress, skal benken da være flat eller skal den ha vinkel? Isåfall, hvor mye er gunstig?

Legger til at skråbenk tar mer på øvre del av bryst og noe fremside skulder. Jo høyere du har ryggen jo mer tar det på skulder. Jeg ser ganske mange som tar med for bratt helning på ryggen slik at det blir en kombinasjon av skråbenk og skulderpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt spm fra meg IGJEN, men:

jeg ser mange jenter som trener med mye lettere vekter enn meg, men fortsatt syns jeg det ser ut som at de ser bedre ut enn meg, og alt sånt. Jeg vet jo at abs are made in the kitchen og jeg har fulgt en matplan nå nesten helt slavisk en periode nå uten å føle at jeg har oppnådd noe 'extraordinary' om dere skjønner :p Jeg skjønner jo også at man har forskjellig utgangspunkt, men jeg begynner jo å lure på om jeg gjør noe feil på noe måte? At jeg kanskje spiser mer eller mindre enn jeg kanskje tror selv om jeg logger det, om jeg bare er helt på bærtur eller hva som skjer?

Sorry utblåsningen her, for jeg vet at jeg får mange komplimenter, men jeg føler det ikke selv. Kanskje jeg er et håpløst tilfelle...

:p

Du ser sykt bra ut allerede :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ken noen gi en kortfattet og enkel forklaring på 1RM og #RM med andre tall foran seg? Ser folk skriver det , jeg har ikke klart å finne ut hva det er....:huh::blush:

RM er Rep Max. 1RM er dermed den høyeste vekta du klarer å løfte én gang, og 5RM vil være den høyeste vekta du klarer å løfte 5 ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel an på hvor gammel den er? Folk får bøter for å presse gitteret noen cm bakover dersom den er registrert som 2/3-seter.

Vår er over 10 år, og vi har satt inn bakseter på den. Da er gitteret borte (tror jeg tralala, det er ikke jeg som kjører bilen til vanlig, ehe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bakseter og den ble vel registrert førstegang i 95/96 om jeg ikke husker feil.

Har du hvite eller grønne skilter? Hvite = røsk ut gitteret. Grønne = avgift om det er mindre enn 10 år siden bilen var førstegangsregistrert :)

Edit: Kan bli veeeldig dyrt å ikke registrere dette, og da hos biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...