Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å HERREGUD NÅ HOLDER DET PÅ Å KLIKKE FOR MEG

skal skrive ut på den teite printeren vår

jeg trykker PRINT, og så ser jeg at det står 'lite blekk' når det skal skrives ut og ender opp med blanke ark uten noe utskrift på. jeg har AKKURAT byttet blekkpatron........................ har sjekka at den sitter riktig i mange ganger, skrudd den av og på, HVA FAEN SKJER??????????????????????????????????

sorry, LITT lettere frustrert nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, man MÅ sikkert ikke :) Diskuterer med ei venninne om det taler mer for enn imot om man enten har silikon eller greie fordeler selv. Vi har ikke peil noen av oss hvordan man blir bedømt :)

Det skal jo se symmetrisk ut regner jeg med, så både for lite og for mye er vel ikke noe fordel vil jeg si ;) Jeg har så godt som ikkeno så om jeg noen gang skal gjøre det så skal jeg ikke se bort ifra at jeg legger til noe ekstra nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo se symmetrisk ut regner jeg med, så både for lite og for mye er vel ikke noe fordel vil jeg si ;) Jeg har så godt som ikkeno så om jeg noen gang skal gjøre det så skal jeg ikke se bort ifra at jeg legger til noe ekstra nei...

Jeg forstår det er mange som gjør det, jeg har ikke noe selv så da får jeg bare drite i å ikke bli bitt av basillen for silikon tar jeg ikke sjansen på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig drømmer for noe? Nå har hatt den samme drømmen flere netter på rad...

Jeg drømte hver natt i to uker at jeg hadde glemt å smøre meg med solkrem, og at jeg ikke kunne finne den i noen butikker, så jeg ble solbrent. Jeg drømte det så mye at jeg til slutt dro til byen for å se om den fremdeles fantes, men det gjorde den ikke, den hadde gått ut av produksjon. :wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte hver natt i to uker at jeg hadde glemt å smøre meg med solkrem, og at jeg ikke kunne finne den i noen butikker, så jeg ble solbrent. Jeg drømte det så mye at jeg til slutt dro til byen for å se om den fremdeles fantes, men det gjorde den ikke, den hadde gått ut av produksjon. :wideyed:

Jeg drømmer at jeg er så forelska i Jarle Andhøy at jeg ikke klarer å leve uten ham (wtf.. liker ikke fyrn engang!).. Og han bor i topp etasjen på et kjøpesenter..

Syns min er hakket verre! :p Drømt dette flere ganger før også.. :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å lage en tråd for hva kvinner og menn synes hvilke øvelser menn MÅ ta, men så tenkte jeg det blir for dumt. Så jeg stiller bare spørsmålet rett og slett her. Alle vet at når kvinner trener squats they look good and they get dem ass. Men det jeg lurte på var, hva synes kvinnene om menn som har dem ass? Hahaha! Jeg spør pga jeg driver med kettlebell-timer på mandager og torsdager, når det gjelder for mandager så har vi squat-day og vi tar fra 400 til 500 squats. Get them thighs and ass :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å lage en tråd for hva kvinner og menn synes hvilke øvelser menn MÅ ta, men så tenkte jeg det blir for dumt. Så jeg stiller bare spørsmålet rett og slett her. Alle vet at når kvinner trener squats they look good and they get dem ass. Men det jeg lurte på var, hva synes kvinnene om menn som har dem ass? Hahaha! Jeg spør pga jeg driver med kettlebell-timer på mandager og torsdager, når det gjelder for mandager så har vi squat-day og vi tar fra 400 til 500 squats. Get them thighs and ass :roflmao:

Dat ass er alltid bra på menn<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...