Jump to content

Mari0

Members
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

  1. Skoene er i str 43 1/3 og er bare prøvd en gang! Ta kontakt for info!
  2. serratus anterior er jo også viktig mtp stabilisering(?) når du sier "Tipper derimot at du ikke aktiverer stabiliseringen riktig under visse øvelser". Hva konkret er det du tenker på da?
  3. KAN være en svakhet i serratus anterior uten at jeg er helt sikker på det. For trening av denne muskelen er scapulær pushups en god øvelse.
  4. mine blir mindre synlige når jeg har fått litt farge på kroppen Mine er dog ikke så veldig hvite..
  5. Prøv å hold 3-5 sek på topp samtidig som du tilter bekken + strammer rompe og mage
  6. Tips: Prøv med en relativ tykk strikk. Strikken gjør det tyngere i full ekstensjon!
  7. En av de få øvelsene hvor jeg merker god aktivering av glutes. En god øvelse for innlæring av mark og hoftebevegelse. At det er kleint er bare noe de synes. Du er er uansett sjef og må ikke la deg styre av kundene dine
  8. Hvilke forutsetninger? Kan du utdype hva du mener? Jeg synes TS bør som nevt logge 100% nøyaktig i 7-10 dager med feks my fitness pal. Det er ikke noe nytt at det er vanlig og under/over rapportere kalorier.
  9. Har du fått noen under vekt tapet? Jeg fikk de fleste av mine når jeg gikk mye ned i vekt. Med tiden mister de endel farge, men dette tar jo gjerne noen år..
  10. Hva du får ut av et sånn tur er helt opp til deg selv. De fleste gir totalt faen i trening og er på fylla flere ganger i uka. Men du har også seriøse elever. Hvis man ønsker å ta skole og trening på alvor er Bali et fantastisk sted å studere. Det er veldig billig kjøtt, kylling og grønnsaker osv. CC har jeg ikke sett, men havregryn varianter har de. Hvor du bør gå varierer litt ut i fra ønskene dine, Gateway ligger i jimbaran ikke så langt i fra sentrum kuta. Gateway har basketbane,treningstudio, fotball og volleyballbaner på sportsenteret sitt. Active bruker hotell til forelesninger og trenig. Active ligger i Sanur ca 30-40 min fra Kuta.
  11. Jeg synes dette så bra ut! Hvor lenge har du spist som dette? Merker du noen fremgang?
  12. Hadde større problemer med migrene før da jeg hadde høyere fett% og ikke trente styrke. Kan få migrene nå også, da er det ofte trigget av store mengder sjokolade/dritt mat. Ekstrem trening, lite vann og lite søvn er triggere. Jeg er så heldig at hvis jeg tar fenazon koffein når de første symptomene melder seg så får jeg bare hodepine og må holde senga resten av dagen.
  13. http://no.wikipedia.org/wiki/Anekdotisk_bevisf%C3%B8ring
  14. http://examine.com/supplements/Raspberry+Ketones/
×
×
  • Create New...