Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere kvinner med store skuldre, enten fra naturens side eller fra treningens side. Hvor kjøper dere dressjakker og stramme ytterjakker??

Jeg har dressjakke fra HM som er innsvinget, kjøpte den i en litt stor str for at den skulle passe pent over overarmene/skuldrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man fryse ned stekt mat som tidligere har vært rå og fryst? :whistle:

Eksempel: kjøper fryst laksefilet, tiner dem og steker de, fryser de så ned igjen.

Det går helt fint, fra et bakteriologisk perspektiv. Men gjentatte runder med tining og frysing og tining og frysing er ikke optimalt, med tanke på væsketap fra fordamping, og frostskader på kjøtt under innskading . Men det kommer igjen an på hvor mye hastverk du har når du tiner kjøttet/rutinene du har for innfrysing av kjøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man fjernet buttwink?

Hvis du tenker på butwink som i at du mister spennet i bunnen av bøy, så er det pga for dårlig mobilitet, prøv dynamisk tøying, ikke bare før øktene men på daglig basis som uttøying. Foamroller er også noe som kan hjelpe. Er jo viktig å vite hvor problemet ligger, altså hvorfor du får butwink og jobbe utifra det. Helt ærlig, har ikke så sykt mye peiling, men har hatt samme problem selv.

For meg hjalp dynamisk tøying og tøying av piriformis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på butwink som i at du mister spennet i bunnen av bøy, så er det pga for dårlig mobilitet, prøv dynamisk tøying, ikke bare før øktene men på daglig basis som uttøying. Foamroller er også noe som kan hjelpe. Er jo viktig å vite hvor problemet ligger, altså hvorfor du får butwink og jobbe utifra det. Helt ærlig, har ikke så sykt mye peiling, men har hatt samme problem selv.

For meg hjalp dynamisk tøying og tøying av piriformis.

Er det med at ræva liksom..forsvinner under ryggen i bunn av bøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det med at ræva liksom..forsvinner under ryggen i bunn av bøyen.

VET ikke, men tror at du rett og slett har tøyd for lite hamstrings. Daglig tøying er lurt, typen tøying blir vel i utgangspunktet den "vanlige" at man står med strake bein, eller liten knekk i knærne og bøyer overkroppen fram og ned. Hjalp i alle fall for meg for å ikke ha butwink i utgangsposisjonen i markløft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på en aldri så liten oppkarbing, men ble faktisk brått usikker på om jeg gjør dette "rett". Tro det eller ei, men jeg har aldri oppkarbet som i oppkarbet sånn man skal. Jeg kjøre stort sett bare cheat meals.

M. 1

Kyllingfilet, grønnsaker (blomkål, brokkoli, gulrot), poteter.

M.2

300 gram mager cottage cheese (den kommer jo faktisk til nytte den når man skal minimere fett av en eller annen årsak: Neida, du skal ha fett, ikke minimer det bare pga kalorier), 2 bananer, ett eple, en klase druer

M.3

Hjemmelaga karbonade, grønnsaker, løk etc, glutenfri pasta

M.4

Glutenfri pita med grønnsaker og reinkjøtt

Nå spiser ikke jeg spesielt mye frukt til vanlig, jeg spiser stort sett kjøtt, fisk, grønnsaker uten stivelse og bær. I oppkarbingens ABC står det "2-8 gram karbohydrater pr kroppsvekt". Nå kan ikke jeg spise 8 gram karbo pr kroppsvekt da det utgjør mer enn det totale inntaket mitt, men er det noen som kan si om jeg er på riktig sti her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...