Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har et spm som jeg tror egentlig er ganske dumt (da jeg instinktivt kvier meg for å spørre gutta på gymmen om dette :p ). Hva gjør jeg for å unngå burnsa på leggen når jeg drar opp i mark? Sitter igjen med flott rygg (etterhvert hvertfall :p), men skinnlegger dekket av blåmerker, kuler og faens oldemor. Ofte må jeg gi meg fordi jeg ikke holder ut smertene i leggen (før ryggen er brukt opp).

Watdo? :(

Enig! Samme problem her, trøster meg med at det (endelig?!) er høsten og at ingen trenger å se beina mine før om ett års tid når det er strand-tid igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kardio?! o_O

Neida.

Men enig med Gamla. Hos meg går mye kardio før styrkøkta ut over kvaliteten på styrkeøkta.

Heelt personlig, så foretrekker jeg kardio etter, så sliter jeg meg ikke ut før moroa begynner!:D Varmer jo opp først da..

1. Hr ingenting å si før du er nede på latterlige lave fettnivåer ( 5-8 % ). Da er det fastende kardio før første måltid eller etter fastende trening.

2. Pump = blod i muskelen.

Tusen takk! :lol: Da trur jeg kanskje jeg skal prøve å ta kardioen etter styrken en gang! For å se om kanskje jeg har mer energi til styrken! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen noe tips om treningsprogram for jenter som ønsker å få sommerkroppen nå? :-)

Fokus på:

- Mage

- Lår

- Rumpe

- Gjerne få ned fettprosenten noe

Ikke så gira på VELDIG økt muskelmasse, bare stramme opp og se sunn ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så gira på VELDIG økt muskelmasse, bare stramme opp og se sunn ut :-)

Det er nettopp lavere fett og mer muskelmasse som gjør at du blir strammere. Men bare søk på forsiden, ligger en skokk av nybegynnerprogram der :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så gira på VELDIG økt muskelmasse, bare stramme opp og se sunn ut :)

Det er nettopp lavere fett og mer muskelmasse som gjør at du blir strammere. Men bare søk på forsiden, ligger en skokk av nybegynnerprogram der :-D

Takk for det :) Trening og sånt kan jeg ikke så mye om, enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på etbens knebøy og bulgarske utfall? :blush:

Ikke så mye. Bulgarske utfall er i praksis ettbeinsknebøy, men når du tenker at du liksom skal trene ettbeinsknebøy så tenker du gjerne at du gjør det uten støtten som du får i bulgarske utfall, så det handler i grunn mer om stabilitet. Dessuten får du ofte ettbeinsknebøy til å ta kun på foten du står på, mens i bulgarske utfall tar den på rævusen på den andre foten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...