Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver meg på en aldri så liten oppkarbing, men ble faktisk brått usikker på om jeg gjør dette "rett". Tro det eller ei, men jeg har aldri oppkarbet som i oppkarbet sånn man skal. Jeg kjøre stort sett bare cheat meals.

M. 1

Kyllingfilet, grønnsaker (blomkål, brokkoli, gulrot), poteter.

M.2

300 gram mager cottage cheese (den kommer jo faktisk til nytte den når man skal minimere fett av en eller annen årsak: Neida, du skal ha fett, ikke minimer det bare pga kalorier), 2 bananer, ett eple, en klase druer

M.3

Hjemmelaga karbonade, grønnsaker, løk etc, glutenfri pasta

M.4

Glutenfri pita med grønnsaker og reinkjøtt

Nå spiser ikke jeg spesielt mye frukt til vanlig, jeg spiser stort sett kjøtt, fisk, grønnsaker uten stivelse og bær. I oppkarbingens ABC står det "2-8 gram karbohydrater pr kroppsvekt". Nå kan ikke jeg spise 8 gram karbo pr kroppsvekt da det utgjør mer enn det totale inntaket mitt, men er det noen som kan si om jeg er på riktig sti her?

MEner å ha hørt at frukt ikke er det beste på oppkarbing, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mest det at man skal ha noe proteiner og mest karbohydrater mens man holder fett til et minimum... Og innenfor det vinduet begrenser det seg litt selv hva man kan spise..

Men av det jeg har fått med meg så spiser veldig mange: ris, poteter, frokostblanding (med masse karbs og lite annet), fine baguetter, finbakst generelt, frukt...

Ikke helt sikker på hvor rett jeg har, men er nå sånn jeg har forstått det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er en poengsum som man bruker i stykeløft. Den regnes ut med hva man løfter i forhold til kroppsvekt for og kunne si hvem som var stevnets beste løfter uavhengig av vektklasse.

ÅH det ga jo mening!! takkeeer

enten denne Wilks Formula Calculator

eller så er det denne :

Wilks design

Tror jeg skal regne ut min(e?) wilks med den siste der jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...