Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Laaaang tråd å lese på tlf :)

Prøvde Inov8 sko på xxl i dag. Virket vinglete syntes jeg, pluss smale fremme. Jeg har nok over snittet bred fot.

De kostet også 1500,-...

På kappi har de Adidas Powerlift 2 til 900,- og Power Perfect II til 1200,-

Noen som kjenner til disse med tanke på hvor brede de er? Det er ingen andre enn Xxl som selger slikt i mitt nærområdet, så får ikke prøvd, med mindre noen selger disse med fri retur, ala zalando.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter det jeg har skjønt, er Power Perfect II litt bredere og har litt høyere og fastere hælkonstruksjon enn Powerlift 2. Det er ikke mye det er snakk om, men litt.

Har selv ganske lang og smal fot, men Power Perfect II sitter bra på meg når jeg strammer snøringa litt. Hadde Do-Win sko før, og de er en del bredere. Har ikke prøvd andre sko enn disse, så jeg vet ikke hvordan de er sammenlignet med Inov8 f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var litt stive i starten, men nå sitter de helt supert. Bruker de til alt egentlig.. bøy, benk, olympiske løft, pressøvelser osv.. helt konge, fordi man blir så sinnsykt stabil :) Veldig behagelige når man går rundt på gymmet også.

Ja jeg har blitt totalt avhengig av sko under trening. Til nå har jeg brukt disse;

198_MIRUNZ_Weight_Lifting_Shoe_1.png

- Og de har funket fint, men på tide med oppgradering. Limet som holder underlaget under skoen på plass har begynt å gå opp og borrelåsen begynner å se ut som en rastafari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]122524[/ATTACH]

Vanvittig fornøyd. Hadde aldri trodd det var så stor forskjell i løftesko.

konge at du likte du de også. jeg er helt frelst.. bruker de i i omtrent alt nå.. :p de har bare blitt bedre og bedre.

hvilke har du prøvd tidligere? jeg har testet nike romaleos 1 og 2, samt adidas powerlift trainer og disse passet meg 1000 ganger bedre enn alle de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det bare var i en farge. Men jeg har iallefall de på bildet som jeg fikk kjøpt hos GG. :)

Om det er de gule, så NOTYBRAH. Skal undersøke iaff. ellers blir det magshop/kappi.

Tror dere snakker om 2 forskjellige sko. Power perfect 2 kommer ikke i gult. De som er i gult på gymgrossisten er powerlift 2, og disse kommer ikke i hvitt.

Powerlift 2 har forresten 1cm lavere hel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konge at du likte du de også. jeg er helt frelst.. bruker de i i omtrent alt nå.. :p de har bare blitt bedre og bedre.

hvilke har du prøvd tidligere? jeg har testet nike romaleos 1 og 2, samt adidas powerlift trainer og disse passet meg 1000 ganger bedre enn alle de.

Takk for tipset, hadde vel ikke kjøpt dem hadde det ikke vært for posten din. :)

http://www.magshop.no/users/magshop_mystore_no/images/198_MIRUNZ_Weight_Lifting_Shoe_1.png

Jeg har kun hatt disse. Kostet 699,- tror jeg det var. De har funket greit, men de satt ikke særlig godt på foten. Jeg hadde nok også et halvt nr for stort, noe som ikke er særlig bra når det kommer til løftesko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...