Gå til innhold

torifug

Medlemmer
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Selv hiver jeg ofte sammen kun havregryn og vann (+litt salt), har evt. i et egg eller to om jeg har det tilgjengelig, om jeg er ekstra dristig kan jeg ha i litt olivenolje og annet krydder. Om deigen blir fast eller litt klissete har ikke så stor betydning. Hiver deigen på et bakepapir, finner frem en plastpose/plastfolie og trykker ut deigen med fingrene (plastposen mellom deig og fingre), forsteker i 6-10 min på 200-250 grader. Tar ut, kjøler ned litt, hiver på det som finnes i kjøleskapet og steker videre til osten bobler. Enkelt og greit. Ps. Ofte enklest å lage små pizzaer, for ikke allt
  2. Utrolig hvor forskjellig hver enkelt leser en tekst. Selv opplever jeg at trening er en stor lidenskap og livsstil for ts, en lidenskap og livsstil han vil at kjæresten skal dele, fordi det har gitt han utrolig mye bra, noe han håper det kan gi kjæresten også. Han vil altså at kjæresten skal oppleve alt det positive som han har opplevd. Snedig at noen leser tekste og tenker "han vil ikke ha en feit kjæreste"?! Haha. Driver selv med en hobby som betyr utrolig mye for meg, å det er helt klart avgjørende at en fremtid kjæreste er i samme miljø, deler de samme verdiene og ser glede i det jeg ser g
  3. Om det er sant i teorien eller ikke, det vet jeg ikke. Dette er kun det jeg har erfart. Selv hadde jeg i alle fall blitt det om jeg skulle vært aktiv en hel dag på kun sukker og hvetemel. Ikke optimalt for barn i vekst og aktivitet spør du meg. Problemet er jo ikke den ene skiva, problemet er jo at noen barn kun spiser dette. Så hva som strengt tatt er sant eller ikke, kan jeg ikke svare på.
  4. Lest artikkelen og tenkte; så bra at noen barnehager har fokus på å gi barna skikkelig mat. Da jeg leste kommentarene under artikkelen ble jeg veldig forundret over den massive kritikken. Skjønner ikke helt hva som er galt med å ikke servere matvarer med mye sukker, usunt fett og salt i barnehagen?! Om barnet må vente med yoghurten til det kommer hjem er vel ikke det noe krise?! Journalister fokuserer ofte på det negative og ikke det positive som at barna i denne barnehagen tydelig få servert et sunt og variert kosthold. Tipper de fleste foreldre er fornøyd og setter pris på barn med masse pos
  5. En kommenterer ikke rompa til ei ukjent jente som utfører knebøy, det gjør en bare ikke punktum Er heller ikke særlig begeistret for menn som stirrer. Type; bruker alle sine pauser til å se i din retning bare fordi du er den eneste jenta i rommet. Konsentrer deg om deg selv, dust.
  6. Russehijab og en bomullskjole?! Tror ikke denne nettbutikken blir noe stor suksess. Snart kommer vel de store russesidene med en lignende og da er dere sjanseløse, men hei, bra forsøk, bedre lykke neste gang ;-)
  7. Ikke ha småkaker og godteri stående frem hele dagen. Nyt maten! Bruk laaaang tid på hver eneste bit!
  8. < Få denne rompa!!! + klare en pull-up før jul
  9. 5 riskaker 4 skiver taffel tomatost 2 stk yoplait 0% yoghurt Kaffe - Mett!
  10. Akkurat nå prøver jeg ut prozyme fra tech nutrition med vaniljesmak, har tidligere prøv gourmet-pro både med sjokolade og banan, har prøvd myoprotein med sjokolade og noe sjokolade greier fra proteinfabrikken. Alle har de hatt denne ekle lukten og denne bismaken som vokser i munnen. Er vanligvis ikke kresen, men det er noe de putter i disse som gjør meg kvalm bare ved tanken. Kanskje det er søtningsstoffene de bruker? Skal sies at jeg aldri har reagert på søtningsstoff i annen mat. Jeg må jo ikke drikke proteinshaker, men sliter litt med å få i meg nok næring når jeg for eksempel trener rett
  11. Har prøvd fem forskjellige typer proteinpulver og tre ulike smaker nå, men alle har den samme ekle bismaken og lukten ikke minst.. Er jeg den eneste som kjenner denne smaken og lukten? For virker som alle her inne heller innpå med proteinpulver, selv blir jeg nesten kvalm bare ved tanken.
  12. Det å trene og spise sunt er vel mer en livsstil enn en hobby, forstår godt at trådstarter synes det kan være frustrerende at kjæresten ikke viser noe interesse til å ta del i denne livsstilen. Selv trener jeg fordi det gjør godt for kropp og sjel. Har ingen store mål med treningen, men setter meg små mål for hver økt, noe som gir meg en god følelse. Det aller viktigste med trening er å oppnå en form for mestringsfølelse. Klarer du å få kjæresten til å oppnå det, vil det øke både selvtilliten han og motivasjonen. Nei, jeg mener ikke at du skal endre kjæresten din, men prøv å innfør små ting i
  13. Kom på en ting til; ribbe... Ribbe og sånn grå julepølse er virkelig ikke godt. Har spist både fiskeboller og brødskive med brunost på julaften. Til slutt bestemte mamma at vi skulle kutte ut ribbe og heller prøve pinnekjøtt, beste avgjørelsen hun har tatt. <3pinnekjøtt<3
  14. Har skikkelig problemer med kaviar og makrell i tomat, takler verken utseende eller lukten. Fikk faktisk tilsnakk flere ganger på barneskolen fordi jeg åpenlyst brakk meg når folk i nærheten hadde dette i matpakken.. Helt jævlig! Liker heller ikke; kjøttdeig, kjøttkake eller hamburger. Vet ikke helt om det er smaken eller konsistensen. Vet i alle fall at jeg ikke takler konsistensen på løk og sopp. Bortsett fra det spiser jeg det meste, tror jeg.
×
×
  • Opprett ny...