Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....Really?

Nei, not really. Kunne dratt spøken lenger, men skal ikke gjøre Camilla til et nervevrak. Jeg har nok med å plage jentene på Centrum Athletica og så vidt jeg ser er hun lokalisert i Sørlandet.

Jeg hadde faktisk glemt helt av denne tråden og det har vært lite aktivitet for min del på området. Det eneste nevneverdige er at jeg kom i kontakt med en helt fantastisk jente i forrige uke! Jeg kan av og til være litt treg på hint, men hun vinket og smilte til meg når hun gikk, så jeg tror hun likte meg. Håper jeg ser henne igjen. :)

Ellers tok jeg faktisk kontakt med en jente på skolen som jeg aldri har snakket med. Var ganske kult. Hun ble i hvert fall veldig glad. Det ble jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg en trening et fantastisk avbrekk i hverdagen hvor jeg vil kjøre på tungt, kjenne pulsen stige og hjertet hamre hardt i brystet. Mulig jeg er rar, men jeg er på trening for å trene. Jeg er ikke interessert i å ha en samtale eller bli "sjekket opp". Jeg er selvfølgelig hyggelig mot folk som snakker til meg, selv om jeg synes det er forstyrrende. Flere ganger har det også ført til at jeg ikke har rukket å gjøre alt jeg skulle, da jeg ikke alltid har tid til å være på treningssenteret timesvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg elsker hvordan jenter på den ene siden skal bruke tid på å se bra ut på trening, og samtidig "kommer for å trene, ikke prate". Hvem pynter du deg for? Deg selv? Hvorfor tar du bilde til instagram for likes og kommentarer der mens alle som sier noe in real life er automatisk creepy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om noen menn eller kvinner her inne synes hva jeg gjør er creepy.

Typisk post-feministiske menn å skulle hevde seg på et forum og prøve å jekke ned andre, når det eneste de selv tør er å skrive forumposter og sende PMs på fitnessbloggen.

Det samme tenker jeg om jenter som 'ikke vil bli sjekket opp på trening'. Dere er altfor kjedelige for meg uansett. Livet er mer dynamisk enn som så! I alle fall bør det være det. Nå er ikke jeg primært på treningssenteret for å sjekke og jeg prioriterer faktisk PRs i baseløftene mine fremfor å snakke med en ny kvinne.

Men, om mulighetene byr seg og en jente er åpen mot meg, eller jeg skulle være eksepsjonelt tiltrukket av henne, så kommer jeg til å ta den muligheten. I hvert fall kommer jeg til å prøve.

Selv om den mannen som sjekket opp vår kjære Camilla burde tatt hintet fra første stund og backet unna, så synes jeg han skal ha respekt for det han gjorde. Han så en jente han likte og tok kontakt med henne. De aller fleste menn tør ikke det uten 10 halvlitere innenbords. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg elsker hvordan jenter på den ene siden skal bruke tid på å se bra ut på trening, og samtidig "kommer for å trene, ikke prate". Hvem pynter du deg for? Deg selv? Hvorfor tar du bilde til instagram for likes og kommentarer der mens alle som sier noe in real life er automatisk creepy?

Kvinner pynter seg like mye for andre kvinner som for menn.

Jeg tror oppriktig talt at de aller fleste kvinner er mottakelige for kontakt, så sant det blir gjort på riktig måte. Det er vel bare at mange kvinner aldri har opplevd det og at det ikke er så vanlig med medmenneskelig kontakt i Norge uten at man har en 'grunn' til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekking? Nei.

Bli kjent med nye mennesker( som du synts er søte/kjekke/barske/osv) ja.

Slik ser jeg på det i alle fall.

Når det gjelder å pynte seg før man drar på trening så gjør jeg ikke noe aktivt for å se bedre ut, selv om jeg av og til bruker litt lengre tid på å velge hva jeg skal ha på meg enn jeg er stolt av. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg føler meg bedre hvis jeg går i treningsklær jeg selv syns ser bra ut. f.eks matchende t-skjorte og shorts o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afterall er fra Stavanger. Det er jo utenfor Ring 3, så han går sikkert som utenlandsk... You go girl! :love:

Ble forsøkt sjekket opp av en jente fra Stavanger engang, på trening. Skjønte ikke en dritt av hva hun sa (bortsett fra at jeg fikk med meg dialekten og ett og annet om Stavanger), så jeg måtte bare begynne å le. Hun ble sur og gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forsøkt sjekket opp av en jente fra Stavanger engang, på trening. Skjønte ikke en dritt av hva hun sa (bortsett fra at jeg fikk med meg dialekten og ett og annet om Stavanger), så jeg måtte bare begynne å le. Hun ble sur og gikk.

Hele konseptet med å starte spørsmål med "om" er ødeleggende for meg. "Om du kan gje meg fodballen?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...