Gå til innhold

Hva slags PT ønsker du deg?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Om du skal ha en Personlig Trener over tid, hva slags trener ønsker du deg?

- Coach: En PT som styrer all treningen din og følger deg tett for at du skal yte optimalt over tid.

- Trener: En PT som trener deg under timen du har med PT, også er du på egenhånd utenom disse timene.

- Cheerleader: En ivrig PT som heier på deg, motiverer deg, og teller sett og reps

- Lærer: En PT som fokuserer mest på å lære deg hvordan du skal trene for å få resultater over tid, og som planlegger treningen din i samarbeid med deg. Denne PTen er ikke nødvendigvis den beste motivatoren, men han/hun er kunnskapsrik og ønsker å dele denne kunnskapen med deg.

post-4422-14440963533607_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har allerede en fantastisk coach, så ble det svaralternativet! :)

Coachen min setter opp kosthold, treningsprogram og vi tar en økt sammen hver uke for å se på progressisjonen osv. :) Er også fordi jeg skal på scenen høsten 2014 som er i planene. Så min coach er innenfor alle alternativene ifølge mine behov i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri ønsket meg noe PT, det hadde vært litt småflaut. Valget ville nok falt på "lærer" hvis jeg skulle valgt. Men igjen, det måtte vært en meget kompetent PT med høyt kunnskapsnivå.

<---:troll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt en PT men jeg vil tro at PTens kompetanse er det aller viktigste. Så lenge PTen er kunnskapsrik innen det jeg ønsker å oppnå ville jeg lagt mindre vekt på hvordan vedkommende fikk meg frem til målet. Skriking, fysisk vold, tavleundervisning, "overstyring" - samma faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...