Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om du skal ha en Personlig Trener over tid, hva slags trener ønsker du deg?

- Coach: En PT som styrer all treningen din og følger deg tett for at du skal yte optimalt over tid.

- Trener: En PT som trener deg under timen du har med PT, også er du på egenhånd utenom disse timene.

- Cheerleader: En ivrig PT som heier på deg, motiverer deg, og teller sett og reps

- Lærer: En PT som fokuserer mest på å lære deg hvordan du skal trene for å få resultater over tid, og som planlegger treningen din i samarbeid med deg. Denne PTen er ikke nødvendigvis den beste motivatoren, men han/hun er kunnskapsrik og ønsker å dele denne kunnskapen med deg.

post-4422-14440963533607_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26471-hva-slags-pt-%C3%B8nsker-du-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har allerede en fantastisk coach, så ble det svaralternativet! :)

Coachen min setter opp kosthold, treningsprogram og vi tar en økt sammen hver uke for å se på progressisjonen osv. :) Er også fordi jeg skal på scenen høsten 2014 som er i planene. Så min coach er innenfor alle alternativene ifølge mine behov i hvert fall! :)

Annonse

Har hatt både Coach og lærer, i den rekkefølgen. For meg var det absolutt å ha en "lærer" som ga det store utslaget, som gjorde at jeg kom meg videre med treningen min.

Det er noe i det å lære og forstå ting selv, ta sine egne avgjørelser som man selv føler er riktige:)

Annonse

En av oppgavene til en coach er jo å lytte til hvordan kunden vil ha det og tilpasset det til individet. Så jeg ville hatt en coach med litt blanding av lærer. Er ganske fornøyd med å ha personen over meg.

Jeg har aldri hatt en PT men jeg vil tro at PTens kompetanse er det aller viktigste. Så lenge PTen er kunnskapsrik innen det jeg ønsker å oppnå ville jeg lagt mindre vekt på hvordan vedkommende fikk meg frem til målet. Skriking, fysisk vold, tavleundervisning, "overstyring" - samma faen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...