Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

han: proteinpulver e ikke naturlig=protein fantes ikke i begynnelsen av tid, og folk klart se bærre helt SUPERT:p

jeg: jo,protein dæ kjem ifrå egg,melk og erter og mye meir.. og dæ e naturlig soooo prettyy much yeeeah

han: ja men de kalrte se mæ bærre egg, melk og erter, de trenkte ikke pulver og:)

jeg: men dæ e no bre ein enklar måte dåå:) og dæ e forsatt naturlig!

"han" er den samme fyren som jeg postet et bilde av igår, på forrige side.

"jeg" er en venn av meg.

Fortsetter under...

For de som syns at vektskivene på denne omdiskuterte cross-fit videoen ser litt lette ut og ser ut som de er laget av gummi så er det fordi det faktisk stemmer :D Jeg tipper at skivene de bruker (jentene) er på 10 og 5 lbs. Hvor mye stanga veier, det vet jeg ikke. En vanlig slik stang er 30+kg, vi har to som veier 32 og 36kg.

http://www.kk.no/891556/10-grunner-til-aa-droppe-slankingen

10 grunner til å droppe slankingen (så bare legge på seg er veien å gå?) :confused:

Aaaaaahahahahahh!!! Kan noen bare stenge sånne sider?? "Slanking gjør deg til en sofapotet" :huh: superlogisk...

Annonse

Det rister i gulvet...jeg har en fyr som trener markløft med 100kg++ ofte når jeg står i nærheten og trener knebøy o.l. Når han slipper vektene de siste cm så rister faktisk hele driten rundt :p

Prøv 150kg som blir slengt bakover når DU spotter i knebøy, DET GJØR VONDET DET...og nei, det rister ikke da :(

Prøv 150kg som blir slengt bakover når DU spotter i knebøy, DET GJØR VONDET DET...og nei, det rister ikke da :(

Hahaha...høres veldig digg ut:thumbsdown:. Hvorfor brukte ikke vedkommende sånn der safteyrack-greier? Jeg bruker det til og med selv..og hadde du spotta meg hadde du sikkert kunne tatt det imot med ei hand :rofl:

Hahaha...høres veldig digg ut:thumbsdown:. Hvorfor brukte ikke vedkommende sånn der safteyrack-greier? Jeg bruker det til og med selv..og hadde du spotta meg hadde du sikkert kunne tatt det imot med ei hand :rofl:

Har 2 fine blåmerker av stanga for å si det sånn, traff 2cm ovenfor kneskåla:thumbsup:

Jo, vi kjørte med den vanlige racken som finnes på gymmer, men han slengte den bakover i ren panikk og der sto jeg da med bøyde knær og tok imot hehe..

hm, kom en tur på Trento så kan vi jo se om jeg kan ta imot med en hånd :D

men OT; sorry!

Annonse

Wenche Frôlich: en lavkarbodiett er ikke for de mange og heller ikke til bruk over lenger perioder, ettersom en slik kost ikke vil dekke behovet verken for mineraler, vitaminer, bioaktive stoffer og kostfiber. Dessuten vil risikoen for en rekke sykdommer, spesielt hjerte- og karsykdommer, øke.

Ignorant much?

Wenche Frôlich: en lavkarbodiett er ikke for de mange og heller ikke til bruk over lenger perioder, ettersom en slik kost ikke vil dekke behovet verken for mineraler, vitaminer, bioaktive stoffer og kostfiber. Dessuten vil risikoen for en rekke sykdommer, spesielt hjerte- og karsykdommer, øke.

Ignorant much?

Å si noe sånt uten å samtidig fortelle hva man legger i begrepet lavkarbo er latterlig. Hun har rett om hun mener et kosthold bestående av kjøtt og fløte, men hvem er det som spiser sånn?

Å si noe sånt uten å samtidig fortelle hva man legger i begrepet lavkarbo er latterlig. Hun har rett om hun mener et kosthold bestående av kjøtt og fløte, men hvem er det som spiser sånn?

Du vet jo det at alle som spiser lavkarbo spiser jo bare smør, bacon og fløte, ingen grønnsaker eller noe sånt...:meh:

Jeg forstår bare ikke hvor de får dette fra? Tenk om de kunne satt seg ned i 10 minutter og lest bittelitt om hva kostholdet egentlig er.

Til sammenligning syns jeg det er litt rart at hun ikke ser på lavkarbo som noe variert når hun selv spiser ett h.a.l.v.t brød om dagen. Brødskive til frokost, brødskive til lunsj og brødskive til kvelds? Så spennende. Skal selvsagt ikke trekke den så veldig langt her, jeg aner ingenting om hva hun ellers spiser :)

I familiebesøket:

Tante: Hører du har begynt på slanking!

Onkel: Ja, har fått bruker på en nettside.

Tante: Da kan du begynne på treningssenteret med meg da!

Onkel: Nei! Gidder ikke bruke penger for å gå ned i vekt.

:eek:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...