Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det var skikkelig stat å bli med pappa på gymmet som liten i alle fall. Og løfte litt på de minste vekten, sitte oppå beinpressen mens han trente og sånn. Kan sikkert slå an med å få ungene til å pumpe litt ;)

jeg har m guttungen på tre ofte ;)

Han synes det er knall kjekt.. Så for han prøve dips,pullups og chins:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://naturalnordic.com/diet/2012/03/07/spis-deg-stor-og-sterk/

AAAHAHAHAAAAHAAAHHAHAAHAHAA

Om man spiser for mye, er det ikke likegyldig hvilke næringstoff man spiser for mye av. Om man overspiser protein legger man ikke på seg fett, kun muskelmasse.

http://www.facebook.com/naturalnordic

Sjekk kommentaren til "Min mat er min medisin" under linken til den artikkelen. Fyfaen så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste denne i dag...

Jeg må bare si WTF

Hva med å servere fruuukt eller noe annet?? Konsept som skal få unge og små i aktivitet så skal de servere brus og kake??

Sånn for min del blir duuuumt

Du er herved invitert til bursdagsfeiring for Shokk, vårt treningssenter for barn og unge, på mandag. Det blir selvsagt brus og kake

:)

safe_image.php?d=AQDN2R-z26c7X7NR&w=90&h=90&url=http%3A%2F%2Fwww.arena-treningssenter.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F11%2FShokk_brystpress_jente-392x590.jpg

Shokk, Norges eneste treningssenter for aldersgruppen 8-15 år, fyller 5 år. Dette må selvsagt markeres. Vi ønsker derfor velkommen til b

"Det blir selfølgelig brus og kake" Huff, her skal man tidlig læres det faktum at alt man spiser etter man har trent ikke teller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det blir selfølgelig brus og kake" Huff, her skal man tidlig læres det faktum at alt man spiser etter man har trent ikke teller. :)

Jeg har en bedre unnskyldning. Brioche-en jeg akkurat spiste var for å regulere leptin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gymmen idag var det to jenter jeg aldri har sett før, de var forsåvidt flinke de, trente baseøvelser. God teknikk hadde de på øvelsene også, men det syns tydeligvis ikke to karer som trente ved siden av dem og avbrøt dem flere ganger mens jentene kjørte knebøy. De fikk streng beskjed av gutta om og ikke gå under 90 grader da det ville ødelegge knæra og ryggen dems :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gymmen idag var det to jenter jeg aldri har sett før, de var forsåvidt flinke de, trente baseøvelser. God teknikk hadde de på øvelsene også, men det syns tydeligvis ikke to karer som trente ved siden av dem og avbrøt dem flere ganger mens jentene kjørte knebøy. De fikk streng beskjed av gutta om og ikke gå under 90 grader da det ville ødelegge knæra og ryggen dems :thumbsup:

Regner med du hvisket de i øret at de bare skulle overse det guttene sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

"Det her var den mest smertefulle øvelsen jeg noengang har tatt! :eek: "

Småpinglete gutt som kjørte en ny og artig variant av kabelcurl sammen med en kompis. Det sier litt om hvordan han har trent gjennom livet :p Jeg sto og squatta og stønna og pesa rett ved siden av og måtte svelge et knis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om du er seriøs, eller om du er sarkastisk... *squints* Men jeg kan leke blond og svare deg :)

Det jeg reagerte på, som rimelig grønn selv, er at det for det første blir filma og lagt ut som en "look at what we do!"-video. Jeg hadde ALDRI satt mine føtter inn på den "cross-fit"-plassen. Second, greit at de ikke har teknikken inne, og at det er lov.. Men da må man trene teknikk, til det sitter... Og SÅ løfte tungt! Det virker på meg som om det er første gang mange av dem løfter noe i det hele tatt. Lastly, det er jo FULLSTENDIG HELSEFARLIG det de gjør! At noen som påstår at de er crossfit-trenere kan stå å se på dette uten å få hakeslepp og avbryte ASAP er jo.... Ja, jeg mister trua på menneskeheten.

There. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og SÅ løfte tungt! Det virker på meg som om det er første gang mange av dem løfter noe i det hele tatt.

Hvor mye er det egentlig de løfter der? Ser for meg ut som om det er veldig mye. De jentene ser ikke veldig sterke ut i utgangspunktet og de ser definitivt ikke ut som om de er drevne vektløftere. Kan ikke se for meg at jeg hadde vært i nærheten av å få opp all den vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som om det er bare han mannen som faktisk løfter VEKTER. Resten løfter lettelette vekter. Det fremgår av videobeskrivelsen at vekta på hele greia er 10-15lbs.. Altså 5-7kg. Kanskje det er derfor de lar dem holde på. Men da igjen må de jo være VANVITTIG svake.. This video is making my head hurt. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som om det er bare han mannen som faktisk løfter VEKTER. Resten løfter lettelette vekter. Det fremgår av videobeskrivelsen at vekta på hele greia er 10-15lbs.. Altså 5-7kg. Kanskje det er derfor de lar dem holde på. Men da igjen må de jo være VANVITTIG svake.. This video is making my head hurt. :unsure:

Jeg tror heller at det er stanga som veier 10--15 lbs. Hvis hver av skivene jentene løfter veier 10 lbs, løfter de omtrent (8*10+15) lbs = 95 lbs totalt --- altså ca. 43 kg. Hva skivene faktisk veier, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller at det er stanga som veier 10--15 lbs. Hvis hver av skivene jentene løfter veier 10 lbs, løfter de omtrent (8*10+15) lbs = 95 lbs totalt --- altså ca. 43 kg. Hva skivene faktisk veier, vet jeg ikke.

De løfter for mye iallefall, jeg hadde aldri fått til ca 43 kg på den måten. Ikke kan jeg teknikken heller, så jeg hadde ikke turd å prøvd så mange kg i første omgang. Det er temmelig uansvarlig å la folk stå slik og kaste ting opp og vri på kroppen på den måten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om du er seriøs, eller om du er sarkastisk... *squints* Men jeg kan leke blond og svare deg :)

Det jeg reagerte på, som rimelig grønn selv, er at det for det første blir filma og lagt ut som en "look at what we do!"-video. Jeg hadde ALDRI satt mine føtter inn på den "cross-fit"-plassen. Second, greit at de ikke har teknikken inne, og at det er lov.. Men da må man trene teknikk, til det sitter... Og SÅ løfte tungt! Det virker på meg som om det er første gang mange av dem løfter noe i det hele tatt. Lastly, det er jo FULLSTENDIG HELSEFARLIG det de gjør! At noen som påstår at de er crossfit-trenere kan stå å se på dette uten å få hakeslepp og avbryte ASAP er jo.... Ja, jeg mister trua på menneskeheten.

There. :)

Nå må jo folk ha lov til å ha samlinger og filme hva dem gjør. Ingen stor greie akkurat det der. Det er jo helt opplagt at det er første gangen for de fleste der, men so what. Mulig treneren burde brutt inn og gitt ordrer, men det er vel heller ingen grunn til å le av dem. Merkelig logikk.

Og det er ikke tunge vekter heller. Er jo helt tydelig for meg at det er samme type vekter du finner i omtrent alle saltimer, dem er svære, ser tunge ut og er laget at papp. Den som ser ut som den veier 15 kg veier sannsynligvis bare 5 etc. Men det der veit andre folk bedre enn meg. Men akkurat dette er vel heller ingen grunn til å le av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke tunge vekter heller. Er jo helt tydelig for meg at det er samme type vekter du finner i omtrent alle saltimer, dem er svære, ser tunge ut og er laget at papp. Den som ser ut som den veier 15 kg veier sannsynligvis bare 5 etc. .

Herregud, har saltimene sånne lette vekter?? Jeg som har gått forbi de timene hver gang og tenkt for meg selv "Fy søren, jeg er altfor svak til å være med på de timene der, altså.." :mellow: Things are starting to make sense.

Og joda, du har helt rett. Det er faktisk ingenting å le av når det gjelder den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...