Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Hørt idag:

"Altså, at man eldres litt fortere når man trener, fordi hjertet dunker oftere, og fortere, så man sliter ut hjerter fortere. Altså man eldres bare litt fortere og rynkene kommer tidligere ;) Noe sånt som jeg mente!"

Litt offtopic kanskje; men vil ikke det jevnes seg ut med lavere puls når man ikke trener? :p Jaja, folk får tro hva de vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt idag:

"Altså, at man eldres litt fortere når man trener, fordi hjertet dunker oftere, og fortere, så man sliter ut hjerter fortere. Altså man eldres bare litt fortere og rynkene kommer tidligere ;) Noe sånt som jeg mente!"

Det der høres like logisk ut som en tro jeg hadde som liten:

Hvert menneske er utdelt x antall ord (la oss si 10.000) og når den personen da har sagt 10.000 ord forblir personen stum resten av livet.

:thumbsup:

Av den grunn husker jeg også at jeg "sparte" ordene mine, og prøvde og kun snakke når jeg måtte... :p

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres like logisk ut som en tro jeg hadde som liten:

Hvert menneske er utdelt x antall ord (la oss si 10.000) og når den personen da har sagt 10.000 ord forblir personen stum resten av livet.

:thumbsup:

:)

Hehe, og det kom fra en som sier å ha mye kunnskap om trening.Litt vanskelig å holde seg alvorlig! :p

Du pratet ikke så mye som liten, du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og det kom fra en som sier å ha mye kunnskap om trening.Litt vanskelig å holde seg alvorlig! :p

Du pratet ikke så mye som liten, du? ;)

Hehe, ser den :)

Nei, jeg var til tider ganske stum... Fatta meg i korthet, og snakka kun når det var høyst nødvendig. Tror jeg holdt på sånn i et par mnder's tid :p

Og folk sier at jeg har mye rart for meg nå... HA! De skulle bare visst hvordan jeg var før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er det dummeste jeg har lest, noen gang;

http://starlounge.no.msn.com/kjendis.aspx?cp-documentid=160688228

Jeg siterer

Jeg endret skulderpartiet hennes og gjorde tricepsene hennes lenger. Jeg formet også rumpen, samtidig vi sørget for at den fortsatt er rund. Vi endret alt det vi ville endre!”

Regner med at det er snakk om photoshop :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det dummeste jeg har lest, noen gang;

http://starlounge.no.msn.com/kjendis.aspx?cp-documentid=160688228

Jeg siterer

Regner med at det er snakk om photoshop :cool:

Likte disse her jeg:

Jeg sier kanskje til henne at hun ikke bør spise proteiner etter trening fordi hun ikke vil bygge muskler. Jeg råder henne også til å spise vitaminer og slikt, men det vet Halle fra før”

'Det vi gjør er å brenne kalorier og å gjøre musklene lenger, og det er hardt arbeid, men Halle klager aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) ;) ;)

"Why eat the middle man?" - Fordi det gjør meg glad å spise andre dyr. Jeg *LIKER* å spise ku, gris, and, hest, kenguru, krokodille. Jeg er på toppen av næringskjeden, så jeg spiser alt under meg. Om ku var totalt uten næringsstoffer hadde jeg fremdeles spist det.

Så om du legger til side at han karen ER gal, og du ser det på ham, så er det en grunn til at vi blir gode og døsige og mette og glade av å spise kjøtt. Mmmm...Nå fikk jeg lyst på en burger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Why eat the middle man?" - Fordi det gjør meg glad å spise andre dyr. Jeg *LIKER* å spise ku, gris, and, hest, kenguru, krokodille. Jeg er på toppen av næringskjeden, så jeg spiser alt under meg. Om ku var totalt uten næringsstoffer hadde jeg fremdeles spist det.

Så om du legger til side at han karen ER gal, og du ser det på ham, så er det en grunn til at vi blir gode og døsige og mette og glade av å spise kjøtt. Mmmm...Nå fikk jeg lyst på en burger :D

2676_51f9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...