Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så...spørsmålet var om hun hadde lært noen fine øvelser for å trene nedre delen av løftet.

Benkpress med stopp. Benkpress med full ROM. Benkpress med bunnstart. Alle blir sterkere av å få forkortet ROM med 5 cm, så du må bare ned på vektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benkpress med stopp. Benkpress med full ROM. Benkpress med bunnstart. Alle blir sterkere av å få forkortet ROM med 5 cm, så du må bare ned på vektene.

Jeg vet, og partials i bunn er en av tingene jeg allerede jobber med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du sterkere i knebøy også om du forkorter ROM litt, uten ATG?

Du løfter mer jo mindre dypt du går, så ja.

Man blir ikke sterkere, men man kan løfte mer. Når man passerer 90 grader synes jeg det blir mye tyngre "per centimeter" enn før 90 grader, men om det er innbilt eller ei kan jeg ikke si noe om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det dummeste jeg har hørt, men jeg måtte bite meg selv i tunga for ikke å facepalme der jeg stod.

Jente 1: "Uhm, det er noen som har ringt meg.. det begynner på 61??

Jente 2: "Sikkert bare en selger."

Jente 1: "Hvordan kan du vite det, det er jo et mobilnummer."

Jente 2: "Nei, mobilnummer begynner bare på 4 eller 9..."

Jente 1: "Ehm, nei... ."

Jente 2: "Joda, det er et nummer sørpå.."

Jente 1: "Nææhææ.."

... HERREJEMINI, når ble du født jente!!

Når startet teletilsynet å tillatte mobilnumre utenfor 4 og 9 serien? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir ikke sterkere, men man kan løfte mer. Når man passerer 90 grader synes jeg det blir mye tyngre "per centimeter" enn før 90 grader, men om det er innbilt eller ei kan jeg ikke si noe om...

For ordens skyld: man løfter mer ;) man er jo ikke sterkere. Denne videoen illustrerer greit poenget.

Jeg vet også at man løfter mer med kortere ROM, jeg var ute etter om man kan jobbe seg sterkere i knebøy om man reduserer ROM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...