Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten ungdomsgjeng (les; utrente gutter i 16-års alderen) "trente" benkpress. Etter ett sett sier han ene "kjenner ikke noe i brystet jeg", mens han står og klemmer seg på brystet...

Jeg gjorde akuratt det siste brystøkt etter noen repitisjoner på 90 kg. Jeg må da få lov til å kjenne litt på muskelen min å kommentere dårlig kontakt? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde akuratt det siste brystøkt etter noen repitisjoner på 90 kg. Jeg må da få lov til å kjenne litt på muskelen min å kommentere dårlig kontakt? :confused:

Vurderte å redigere det innlegget, så at det kunne misforstås ;p Poenget var at han ikke visste hvor bryst var. ;) Såklart skal du få lov til å kjenne på muskelen din.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en venninne som har lagt på seg litt ekstra de siste årene. Er ikke snakk om mye, men hun ser det selv, maser om det hele tiden og vil få det vekk. Forrige gang hun klagde om det, spurte jeg henne hva hun skulle gjøre med det.

"Jeg må bare endre instillingen min."

"Hæ? Hva mener du?"

"Endre instillingen min. Ola er blitt tynn nå, og han spiste akkurat det samme og gjorde akkurat det samme - alt han gjorde var å endre instillingen sin, så ble han tynn."

"Eh? Tror ikke det, handler nok mer om hva du får inn og hva som går ut."

"Jeg kjenner mange som har gjort det, bare endret innstillingen sin."

"Så hvorfor gjør ikke du det da?"

"Nei, jeg har så dårlig selvtillit at det ikke funker."

Så sa hun "få seg magen din da", og jeg løftet opp toppen, hun sa "FUCK YOU" og kastet røykpakken sin på meg. Kos.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne reklamen for nutrilett i dag på Coopen:

[ATTACH=full]9652[/ATTACH]

Skulle ønske det var så enkelt :D

Jeg skal spise en hel nutrilett-eske, så blir jeg klar for konkurranse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen: Du var mye penere før, da du ikke trente. Nå er du bare muskuløs.. og stor.

Takk i helvette skal du ha, at jeg hadde spiseforstyrrelse og veide 10 kg mindre da vi var ilag var jo mye bedre. Idioot..

Det er gjerne en grunn til at eks er og bør forbli eks,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en vennine som har begynt å trene. Så spurte henne hvordan hun trener.

Så hun forklarer meg da at hun har vært hos PT på treningssenteret og spurt etter ett fullkroppsprograms.

Det viste seg at hun hadde fått 13! 13 øvelser som hun skulle gjennom på hver økt

For å understreke:

13 forskjellige øvelser pr økt. Og her kommer det beste:

Ingen hantler, ingen stang, ingen bøy,mark,benk,utfall osv. KUN MASKINER!

Skal nevne at dette er en jente som har trent fotball og spilt håndball hele livet. Og hun har ingen skader i rygg eller mobilitetsproblemer overhodet.

Flink PT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragvoll idrettsenter i dag tidlig,

En mann hadde ikke sjangs i havet på en rep i benkpress og spottern måtte ta i skikkelig for å få stangen opp.

Da de endelig fikk den opp sammen presterte idioten som løfta å si : "EEEEEN TILLLL!!!!!!!" Denne gangen var det enda styggere å se på og spotter sleit.

Så noe lignende på treningssenteret for en stund tilbake, men da var det spotteren som slengte på mer og mer.

To gutter/mannfolk trente bekpress sammen her en dag. Spotteren var mye mer trent for å si det sånn. Han som tok benkpress sleit med 5 reps med 30 kg, virkelig sleit! Men kompisen slengte på vekter, opp til 35, 40, 45, 50 osv. Aner ikke hvor langt oppe de kom, men tilslutt så det mer ut som om kompisen tok bicepscurl enn han andre tok benkpress...:confused: Er det noe logikk i dette? Så helt på tryne ut spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...