Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Kanskje han er i slekt med flisa som sto og trente sånn bicepscurl i kabelmaskin der det ser ut som man kjører bicepsposering. Overarmene hans var på tykkelse med håndleddene mine, og det var hovedøvelsen. Den ga nemlig så god pump...

Å, jeg føler meg så jævlig feit når jeg er på trening og leggene mine er større enn låra på noen av mannfolka:cry:. Jeg veit jo at jeg ikke er verdens minste person, men den følelsen der altså:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg føler meg så jævlig feit når jeg er på trening og leggene mine er større enn låra på noen av mannfolka:cry:. Jeg veit jo at jeg ikke er verdens minste person, men den følelsen der altså:unsure:

Det er forskjellen på kjønnene, det *ler* Jeg *digger* at mine smaleste kroppsdeler er større enn andre kraftigste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det har seg nemlig slik at kroppen bruker energi hver gang du spiser. Maten må fordøyes, og da tar den av maten du nå putter i deg. Så hvis du da kombinerer måltidenen dine med noe som ikke er sjokolade, men heller tar deg en brødskive når blodsukkeret er lavt, så vil motoren i kroppen forbrenne brødskiva uten at kroppen tar den opp som ekstra.

For at vi skal øke forbrenninga, så må vi sette i gang motoren ofte, altså hver 3 time. Da kan du spise godt, og alikevel unngå å gå opp i vekt."

"Hvordan øke forbrenningen!" http://treningshjelper.blogg.no/

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dummeste jeg leser er at "kosthold er 90 prosent" eller at trening er bortkastet om man ikke har en like stor innsats i kostholdet. Dette er jo blitt en slags sannhet basert på at de største forkjemperne er folk som også setter likhetstrekk mellom det å "komme i form" og det å ha lavest mulig fettprosent.

Om du slanker deg/er på diett (litt ut fra hva du foretrekker å si) så sier det seg selv at dietten er den viktigste for resultatet av dietten(captain obvious slår til igjen), men om kostholdet utgjør 90% av resultatene dine, da trener du virkelig dårlig. Hva man henter på marginen ut fra å spise relativt sunt og nok til det marginalt perfekte kostholdet vil faktisk være, ja marginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det har seg nemlig slik at kroppen bruker energi hver gang du spiser. Maten må fordøyes, og da tar den av maten du nå putter i deg. Så hvis du da kombinerer måltidenen dine med noe som ikke er sjokolade, men heller tar deg en brødskive når blodsukkeret er lavt, så vil motoren i kroppen forbrenne brødskiva uten at kroppen tar den opp som ekstra.

For at vi skal øke forbrenninga, så må vi sette i gang motoren ofte, altså hver 3 time. Da kan du spise godt, og alikevel unngå å gå opp i vekt."

"Hvordan øke forbrenningen!" http://treningshjelper.blogg.no/

:D

Må være en gammel lada til motor det der som må restartes så ofte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Juice er usunt"

Butikk-juice JA! Hjemmelaget HELL NO!!

All butikk-juice er varmebehandlet som ødelegger for næringsinnholdet og gjør den sur. Frisk hjemmelaget inneholder alle vitaminer, mineraler, enzymer osv., og er mer basisk...

Og det finnes flere varianter av juice enn bare appelsin og eple om man lager dem selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Juice er usunt"

Butikk-juice JA! Hjemmelaget HELL NO!!

All butikk-juice er varmebehandlet som ødelegger for næringsinnholdet og gjør den sur. Frisk hjemmelaget inneholder alle vitaminer, mineraler, enzymer osv., og er mer basisk...

Og det finnes flere varianter av juice enn bare appelsin og eple om man lager dem selv....

Hjemmelaget HELL MAYBE! Det vil også her være bedre å spise frukten enn å presse den til juice, men hjemmelaget juice er bedre enn butikkjuice, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Juice er usunt"

Butikk-juice JA! Hjemmelaget HELL NO!!

All butikk-juice er varmebehandlet som ødelegger for næringsinnholdet og gjør den sur. Frisk hjemmelaget inneholder alle vitaminer, mineraler, enzymer osv., og er mer basisk...

Og det finnes flere varianter av juice enn bare appelsin og eple om man lager dem selv....

Men når de fleste prater om juice er det snakk om den fra butikken og ikke den du lager selv hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk vennine utsagn som: "Jeg skal krympe magesekken med mindre mat". "Skal gå på lemonade-vann dietten" (hun har allerede elendig fettforbrenning og er overvektig, hvorfor ødelegge den enda mer?). Angående å få treningspartner vennine: "Du blir ikke slank av styrke, det er jogging som funker" ehh... :wub:

Enda morsommere er det når de NEKTER å høre på deg. Hvem spiser mest og løfter tyngst og er slankest? meg. Hvem spiser baby måltider og løper seg ihjel? De. Jeg gir opp å tipse dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat der må jeg si at jeg kjenner meg litt igjen. De fleste klarer nok å åpne døra, men hvor kult er det å stå blant en hel haug med veltrente mennesker, mens du står deg som en muskelløs slappfisk :)

"Vann kan du drikke så mye du vil av."

Feil - Man kan drikke ganske mye vann, men for store mengder kan ha negative konsekvenser...

Litt enig i det du sier her.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig i det du sier her.. :blush:

Håper du er mer enn "litt enig" i at man ikke kan drikke så mye vann man vil. For det første trekker det visst kalsuim ut av tenner, og for det andre tynner det ut elektrolyttene. Dårlig elektrolyttbalanse er ikke noe lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er mer enn "litt enig" i at man ikke kan drikke så mye vann man vil. For det første trekker det visst kalsuim ut av tenner, og for det andre tynner det ut elektrolyttene. Dårlig elektrolyttbalanse er ikke noe lurt...

Det var egentlig den første delen jeg siktet til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ungdomsgjeng (les; utrente gutter i 16-års alderen) "trente" benkpress. Etter ett sett sier han ene "kjenner ikke noe i brystet jeg", mens han står og klemmer seg på brystet...

En annen liten ungdomsgjeng; "vær med å jogg da! Hvis du skal ha vekk fettet nytter det ikke med denne styrketreninga di..!". :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...