Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fitnesss

HAHA, lillesøster som er sterkt mot at jeg bygger muskler som vises nå nettopp: Når du/jenter generelt trener muskler får du/dem så høyt testosteronnivå i kroppen at man har høy risiko for å få bart!:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA, lillesøster som er sterkt mot at jeg bygger muskler som vises nå nettopp: Når du/jenter generelt trener muskler får du/dem så høyt testosteronnivå i kroppen at man har høy risiko for å få bart!:rofl:

Mmmm...kvinner med bart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som muttern da jeg kjørte ketogen diett... Bare mas, til hu begynte på den sjøl.. og DA var det brått fine saker.. gikk jo ned sånn! :D

Da jeg testet første ketogene diett (CKD) for snart 20 år siden satt moren min og fortalte meg at jeg kom til å dø og det var så farlig og greier. Nå sitter hun og funderer på hvilken type linser hun skal ha til maten, og ruller sammen ost, skinke og majones uten brød og spiser som lunch...blech :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg testet første ketogene diett (CKD) for snart 20 år siden satt moren min og fortalte meg at jeg kom til å dø og det var så farlig og greier. Nå sitter hun og funderer på hvilken type linser hun skal ha til maten, og ruller sammen ost, skinke og majones uten brød og spiser som lunch...blech :S

Er det ikke helt fantastisk??? :D Men fint de kommer etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke helt fantastisk??? :D Men fint de kommer etter!

Jo, men etter hvert kan de jo lære seg å bare holde kjeft og ikke kritisere ting når de gang på gang lærer at vi kan mer enn dem om kosthold ;)

Mannen til moren min ble forbannet på meg da jeg sa at egg ikke økte kolesterolet hans, for læreren på hjertekurset hadde sagt at han måtte moderere egginntaket for å passe på det. Det ble enda verre da jeg sa at en høykarbo-diett økte kolesterolet mens egg faktisk normaliserte det. Dette skjer hver eneste gang de spør meg om kosthold ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men etter hvert kan de jo lære seg å bare holde kjeft og ikke kritisere ting når de gang på gang lærer at vi kan mer enn dem om kosthold ;)

Mannen til moren min ble forbannet på meg da jeg sa at egg ikke økte kolesterolet hans, for læreren på hjertekurset hadde sagt at han måtte moderere egginntaket for å passe på det. Det ble enda verre da jeg sa at en høykarbo-diett økte kolesterolet mens egg faktisk normaliserte det. Dette skjer hver eneste gang de spør meg om kosthold ;)

Jah.. ser den.. samme her også.. stadig mas om at det jeg eter og gjør ikke er braaaa :p Og så tar det en dag eller noen timer da vettu.. Så er det "jeg lager sånn og sånn til middag, DET er jo ganske sunt?? (JA.. om du fjerner all sausen og all karben.. ) "Nei det MÅ være saus til fisk...!" I love my mom.. MEN vil hun ikke høre, så gidder jeg ikke tilslutt :D Åpner bare boksen med kylling og brokkoli og gumler i meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, er jo musklene som strammer kroppen opp da! Tror vi skal introdusere mødrene våres for fitnessbloggen jeg...

Allerede gjort! Mamma klager i ett sett over hvordan hun ikke klarer å gå ned mer i vekt enn hva hun allerede har gjort (ikke lite heller, 19kg!!), hvilken bedre nettside å introdusere henne til enn Fitnessbloggen da :- D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...