Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørt på jobben for et par uker siden, fra en som trøkka en svær skolebolle i kjeften:

"Prøvde meg på sånn lavkarbo for en stund tilbake. Funka ikke helt for meg, for det ble så slitsomt å plukke ut maisen av salaten i kantina, så derfor dret jeg i hele greia".

Jeg kunne ikke gjøre annet enn å le, så måtte bare gå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

dummeste jeg har hørt. Fikk høre fra min kjære fullstendig uvitende mor i dag at proteinpulver og kreatin var likestilt med det å bole. . med andre ord, det er visst mange av oss her inne som boler helt uten at vi vet det . Tror noen burde skrive ei pressemelding eller noe sånt.. gi folk beskjed:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dummeste jeg har hørt. Fikk høre fra min kjære fullstendig uvitende mor i dag at proteinpulver og kreatin var likestilt med det å bole. . med andre ord, det er visst mange av oss her inne som boler helt uten at vi vet det . Tror noen burde skrive ei pressemelding eller noe sånt.. gi folk beskjed:mad:

Haha! Det hørte jeg fra søsteren min også når jeg prøvde å overtale henne og mannen til å la nevøen min få bruke proteinpulver og kreatin til treningen. Men det var "fa'li"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dummeste jeg har hørt. Fikk høre fra min kjære fullstendig uvitende mor i dag at proteinpulver og kreatin var likestilt med det å bole. . med andre ord, det er visst mange av oss her inne som boler helt uten at vi vet det . Tror noen burde skrive ei pressemelding eller noe sånt.. gi folk beskjed:mad:

Håh, da bør jeg begynne å bli svær, gitt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, jeg har bola nå i snart et år altså, og allikevel har jeg fremdeles en liten mage og lubne overarmer, hva gjør jeg feil!?

Jeg lurte akkurat på det samme. Hvor blir det av bolemusklene..? Det er noe feil med meg, og deg for den saks skyld. Bør vi oppsøke lege..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig hvor mye uvitenhet det er blant folk. Det verste er at jeg fikk faktisk kjeft for at jeg brukte det , og at jeg kom til å møte veggen ved å putte i meg sånt.. :rofl: Det jeg ikke fikk i meg via kosten skulle ikke taes, da det ble unaturlig for kroppen .. det gjaldt visst vitaminer også , så da vet vi det. blir helt matt , jeg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor mye uvitenhet det er blant folk. Det verste er at jeg fikk faktisk kjeft for at jeg brukte det , og at jeg kom til å møte veggen ved å putte i meg sånt.. :rofl: Det jeg ikke fikk i meg via kosten skulle ikke taes, da det ble unaturlig for kroppen .. det gjaldt visst vitaminer også , så da vet vi det. blir helt matt , jeg altså!

Har fått høre lignende utallige ganger selv - for all del, jeg er enig i at det meste bør komme gjennom kosten, men det er vel derfor det kalles tilskudd og ikke "drikk en proteinshake og du trenger ikke spise på 15 dager" for å sette det veldig på spissen. :p Jaja, de får tro hva de vil tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror vi burde det egentlig... Alle andre får jo store muskler av boleprotein og sånn, så må jo være noe alvorlig galt med oss?

Grunnen til at folk tror man får bolemuskler av boleprotein, er fordi at bolere påstår det er det eneste de putter i seg! ;)

(Det er kanskje noe av det dummeste jeg hører også! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...