Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men hun tuller vel bare? :eek: er hun ikke sånn som tommylife, som bare skriver piss? :p

Er nok det.. prøver nok seg på en "kissie", som fikk masse medieoppmerksomhet etter at hun la ut diverse kontroversielle dietter som hun ikke egentlig fulgte selv. (En eller annen tvilsom diett har hun nok fulgt da, tross alt.. hun er jo ei pinne. Ei søt pinne! :)). Dt er jo det bloggerene tjener penger på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men igjen, hvis hun er så dum som hun utgir seg for å være, hvorfor sier ikke foreldrene noe? Jeg hadde ikke latt mitt barn drite seg sånn ut på nettet eller spre den "kunnskapen" hun sprer om diverse dietter (som hun finner på) til andre unge.

Ikke vet jeg. Er en grunn til at jeg ikke leser den type blogger. Jeg føler jeg blir dum:p

(Å gud jeg er snill med kritikken min noen ganger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen, hvis hun er så dum som hun utgir seg for å være, hvorfor sier ikke foreldrene noe? Jeg hadde ikke latt mitt barn drite seg sånn ut på nettet eller spre den "kunnskapen" hun sprer om diverse dietter (som hun finner på) til andre unge.

Ikke vet jeg. Er en grunn til at jeg ikke leser den type blogger. Jeg føler jeg blir dum:p

(Å gud jeg er snill med kritikken min noen ganger...)

Nettopp.. derfor tror jeg bare det er tull :p det er jo veldig urealistisk at hun skal ha en sånn blogg hvis hun fakisk er så dum, og at foreldrene hennes lar henne ha den. hun var jo ikke mer enn 13-14 år når hu starta den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp en diskusjon om styrketrening for jenter.

Hun: "Det er best for jenter å ta mange lette repetisjoner og ikke ta seg ut, sånn at man får lange muskler".

Jeg: "Okei, først..: det er bare en myte at man kan trene spesifikt mot lange muskler fremfor klumpete. Og for å få fremgang, så må jo vi også løfte tungt og ta oss ut, sånn at vi klarer å øke på vektene".

Hun: "Jo, man kan trene opp lange muskler! Og jenter burde ikke løfte så tungt. Tro meg, dette vet jeg, jeg har gått idrettslinja".

Jeg: doh...

Nå har jeg hatt enda en diskusjon på det her med samme jente. Hun gjentok seg selv, og det gjorde jeg og.

.....

(stillhet)

- "Men læreren vår lærte jo oss det på skolen..!"

- "Da har han tydeligvis lært dere feil, hallo, det GÅR ikke - det er en myte som nekter å dø. Google it!"

(+ litt mer diskusjon)

(og ja, jeg tror begge begynte å bli en anelse irritert. Like sikre i vår sak begge to)

Så her om dagen la jeg ut en link på face til fitnessbloggen om saken. Ingen respons, men hun så det sikkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

Nettopp.. derfor tror jeg bare det er tull :p det er jo veldig urealistisk at hun skal ha en sånn blogg hvis hun fakisk er så dum, og at foreldrene hennes lar henne ha den. hun var jo ikke mer enn 13-14 år når hu starta den?

Jeg klarer ikke la være å tro at hun faktisk er dum jeg da.. Men hey, jeg har jo ikke møtt henne. Så jeg bør vel følge hva jeg sier, ikke dømme på forhånd. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt enda en diskusjon på det her med samme jente. Hun gjentok seg selv, og det gjorde jeg og.

.....

(stillhet)

- "Men læreren vår lærte jo oss det på skolen..!"

- "Da har han tydeligvis lært dere feil, hallo, det GÅR ikke - det er en myte som nekter å dø. Google it!"

(+ litt mer diskusjon)

(og ja, jeg tror begge begynte å bli en anelse irritert. Like sikre i vår sak begge to)

Så her om dagen la jeg ut en link på face til fitnessbloggen om saken. Ingen respons, men hun så det sikkert :D

Det er ikke sånn at selv om en lærer har sagt noe så er det sant :p. Lærere kan være dumme mennesker, de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 100% sikker på at hun er så dum. Jeg har sett så mange rare meninger om kosthold og trening på den slags type blogger at jeg tar bare utgangspunkt i at alle bloggere er dumme. På den måten slipper jeg å dø litt inni meg hver gang jeg ser slikt og velger heller å fokusere på de få gangene jeg blir positivt overrasket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...