Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Under en samtale med en venn av meg. En som alltid er sykere og dårligere enn meg, og som alltid har opplev noe som er morsommere og mer spektakulært enn det jeg har opplevd...

Som regel pessimistisk, noe jeg gang, på gang, på gang prøver å snu om til noe positivt. Men neida...

Jeg hadde i hvert fall en samtale med vedkommende idag, og jeg må le litt, samtidig som jeg føler litt sympati samtidig:

Han: Jeg er så nære å få KOLS :( (Han sa det som om han skulle dø)

Jeg: Men KOLS kan forebygges, og det trenger ikke utvikle seg så dratisk dersom du er villig til å gjøre en innsats...

Jeg: Røyker du?

Han (samtidig som han teller på fingrene etterhvert som han lister opp): Nei, jeg verken røyker, drikker eller snuser...

Han: *stort smil*

Jeg: Nå har ikke snusing og drikking så mye med KOLS å gjøre da...

Han: Neida...

En annen: Trening hjelper også!

Jeg: Ja trening er bra! Med riktig trening kan du øke O2-opptaket, noe som er bra i din situasjon...

Så ble det temmelig stille - jeg tror ikke han vær interessert i å gjøre noe. Det var kanksje ikke så ille likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp.. derfor tror jeg bare det er tull :p det er jo veldig urealistisk at hun skal ha en sånn blogg hvis hun fakisk er så dum, og at foreldrene hennes lar henne ha den. hun var jo ikke mer enn 13-14 år når hu starta den?

Uansett om det er tull eller ikke så skjønner jeg ikke at foreldrene hennes lar henne holde på jeg da... Snakk om å ødelegge fremtiden sin, hvem i all verden ville finne på å ansette et sånt brødhue? (Med unntak av Vixen magasinet da....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må som vanlig kommentere "Life if Barbie"-jenta, da det går inn på temaet spiseforstyrrelser.

Jeg har lest på bloggen hennes i ca. 4 minutter, og min konklusjon er; jeg tror dette "bare" er en oppmerksomhetssyk liten pike. Som flere nevner her, så tar hun etter Kissie og alt hun gjør. Hun kan selvfølgelig ha en eller annen form for spiseforstyrrelse, men hun er ikke en "klassisk" anorektiker. Anorektikere pleier faktisk å være relativt smarte jenter, uttalelser som dette er ikke "smart"...

Men dersom man lever på kun lettbrus (aka. brus-dietten), egenkomponert diett, salat, eller en eller annen diett hvor man får i seg mindre energi enn man forbruker - da ser man ikke sånn ut. MERK: jeg sier ikke at hun er "feit", men hadde hun faktisk spist så lite som hun gir uttrykk for, da hadde hun nok sett litt anderledes ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må som vanlig kommentere "Life if Barbie"-jenta, da det går inn på temaet spiseforstyrrelser.

Jeg har lest på bloggen hennes i ca. 4 minutter, og min konklusjon er; jeg tror dette "bare" er en oppmerksomhetssyk liten pike. Som flere nevner her, så tar hun etter Kissie og alt hun gjør. Hun kan selvfølgelig ha en eller annen form for spiseforstyrrelse, men hun er ikke en "klassisk" anorektiker. Anorektikere pleier faktisk å være relativt smarte jenter, uttalelser som dette er ikke "smart"...

Men dersom man lever på kun lettbrus (aka. brus-dietten), egenkomponert diett, salat, eller en eller annen diett hvor man får i seg mindre energi enn man forbruker - da ser man ikke sånn ut. MERK: jeg sier ikke at hun er "feit", men hadde hun faktisk spist så lite som hun gir uttrykk for, da hadde hun nok sett litt anderledes ut...

Hahaha, hu der Kissie fikk meg til å tenke på dette:

314615_2222444479778_1207693393_1992695_1176504504_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må som vanlig kommentere "Life if Barbie"-jenta, da det går inn på temaet spiseforstyrrelser.

Jeg har lest på bloggen hennes i ca. 4 minutter, og min konklusjon er; jeg tror dette "bare" er en oppmerksomhetssyk liten pike. Som flere nevner her, så tar hun etter Kissie og alt hun gjør. Hun kan selvfølgelig ha en eller annen form for spiseforstyrrelse, men hun er ikke en "klassisk" anorektiker. Anorektikere pleier faktisk å være relativt smarte jenter, uttalelser som dette er ikke "smart"...

Men dersom man lever på kun lettbrus (aka. brus-dietten), egenkomponert diett, salat, eller en eller annen diett hvor man får i seg mindre energi enn man forbruker - da ser man ikke sånn ut. MERK: jeg sier ikke at hun er "feit", men hadde hun faktisk spist så lite som hun gir uttrykk for, da hadde hun nok sett litt anderledes ut...

Sjekket inne på videobloggen hennes, og fant denne!

Advarsel: Hvis du er veldig glad i ørene dine så går du ikke inn på den linken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må som vanlig kommentere "Life if Barbie"-jenta, da det går inn på temaet spiseforstyrrelser.

Jeg har lest på bloggen hennes i ca. 4 minutter, og min konklusjon er; jeg tror dette "bare" er en oppmerksomhetssyk liten pike. Som flere nevner her, så tar hun etter Kissie og alt hun gjør. Hun kan selvfølgelig ha en eller annen form for spiseforstyrrelse, men hun er ikke en "klassisk" anorektiker. Anorektikere pleier faktisk å være relativt smarte jenter, uttalelser som dette er ikke "smart"...

Men dersom man lever på kun lettbrus (aka. brus-dietten), egenkomponert diett, salat, eller en eller annen diett hvor man får i seg mindre energi enn man forbruker - da ser man ikke sånn ut. MERK: jeg sier ikke at hun er "feit", men hadde hun faktisk spist så lite som hun gir uttrykk for, da hadde hun nok sett litt anderledes ut...

Har tenkt akkurat det samme, hun er jo ikke slank akkurat, ikke tykk, men heller ikke tynn egentlig, så tviler på at de diettene funker. Forresten kan hun ikke trene, hun har angst for svette, det sa hun på "Nordmenn på grensen" da hun var med i det programmet. Jeg holdt på å dø da hun skulle trene, her snakker vi rosa manualer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Har tenkt akkurat det samme, hun er jo ikke slank akkurat, ikke tykk, men heller ikke tynn egentlig, så tviler på at de diettene funker. Forresten kan hun ikke trene, hun har angst for svette, det sa hun på "Nordmenn på grensen" da hun var med i det programmet. Jeg holdt på å dø da hun skulle trene, her snakker vi rosa manualer....

Nordmenn på grensen ja, så noen minutter av den episoden hun var med i, men da hun presterte å spørre "har de internett i sverige" så klarte jeg ikke mer...Hvordan er det muuulig å være så blåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå!! blir nesten sint når jeg ser sånne "rosabloggere"! er det virkelig mulig? drikker pepsi max som diett... spiser babygrøt.. og alt annet mulig piss! burde vært regler for å ha blogg.. minst 100 i iq for å ha en blogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Dagens kommentar fra ei på jobben.. Hun har begynt på treningssenter som kun er for damer, for der har de kun hydrauliske apparater, og dette passet henne perfekt, for hydrauliske apparater var det som ga kvinner lange, slange muskler............................

Huff...skal ikke være lett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...