Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Min kjære kusine fortalte at hun skulle begynne å trene. Hun skulle nemlig begynne å jogge, fordi det fikk man sprettrumpe av.

Av jogging utelukkende, kosthold spilte ingen rolle, fikk man "sånn fin sprettrumpe".

Så jenter: Slutt å tren vekter, et alt dere vil og bare jogge litt i ny og ne, så skal du se den sprettrumpen kommer med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så jenter: Slutt å tren vekter, et alt dere vil og bare jogge litt i ny og ne, så skal du se den sprettrumpen kommer med engang :)

Det beste er rask gange. Gå raskt til bilen, kjør på kiosken og kjøp bamsemums og potetgull (om man spiser det sammen med cola light er det helt greit!) og rask gange inn for å rekke TV-kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) ;) ;)

Han spiser ikke protein, men enzymer? Protip: De aller fleste enzymer er proteiner. Forøvrig anekdotisk bevisføring.

også: når han sier at enzymer består av masse aminosyrer så sier han i bunn og grunn at enzymer er proteiner. Synes videoen passet godt inn i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiser ikke protein, men enzymer? Protip: De aller fleste enzymer er proteiner. Forøvrig anekdotisk bevisføring.

også: når han sier at enzymer består av masse aminosyrer så sier han i bunn og grunn at enzymer er proteiner. Synes videoen passet godt inn i denne tråden ;)

Ja, fyren e fantastisk. Æ må begynne å se på flere raw vegan videoer, underholdningsverdien er farlig høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dummeste eg har hørt, fant eg ut i ettertid:

Alle har ein i klassen som er 180cm høg før fylte 13 og er allerede fylt med livsvisdom. Då eg begynnte på ungdomskulen fortalte han om å "dra i sniglen" Eg skjønte ikkje kva han meinte, men fortalte veldig billedlig. Etter å ha prøvd heime på kvelden blei eg stor fan av dette, ein ny hobby om du vil. Då han spurte om eg hadde gjort det enda svarte eg ja, og at det var genialt. Så fortalte han at man kunne berre gjere det 500 ganger, før "snikkaren" datt av. Dæven eg var nærvøs dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3

En venninne av meg på "trening": "Jeg forbrenner jo ingen kalorier ved å stå stille!", sa hun og sto rett opp ned. Kjære deg, så lenge du har en puls har du en forbrenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"50g proteiner i døgnet er tilstrekkelig for deg"

-Kostholds"ekspert" på Spenst riksdekkende treningskjede.

meg = 100kg, trener styrke 4-5 ganger i uka.

Jeg har bygd muskler på 10 gram per dag..... Så hva er poenget ditt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...