Gå til innhold

fotballfruen tilbake i toppform..!


Minni M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun trente jo under hele svangerskapet og har et sunt kosthold (noe folk flest ikke gjør og har. Ikke rart alle ser ut som hvaler etter fødsel), men jeg har ikke noen spesielle meninger om henne.

Det jeg har en mening om er alle som har så mye negativt å si. Det er helt latterlig. De kaller henne for en dårlig mor pga hun er så opptatt av sitt eget utseende, men hva vet noen om det egentlig?

Denne artikkelen er litt morsom da: http://bodonu.no/kvinner-som-hater-kvinner/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ikke hvorfor noen personer har en trang om å legge ut halvnakne bilder av seg så tusenvis skal se det. Synes iallefall ikke toppbloggere skal legge ut slike bilder av seg selv, spesielt ikke personer som fotballfrue som har et nazikostholdsregime. Hun har tusenvis av ungdommer som følger henne.

Ser ut som at spiseforstyrrelsen hun hadde tidligere fortsatt er der.

Blir vel flere som havner på ungdomsspykiatrien de neste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes vi kan holde oss for gode til å henge ut et enkeltmenneske og kommentere hva vi mener hu gjør gærent...:)

Tidligere tråder har blitt stengt eller slettet, jeg foreslår det siste. Å henge ut enkeltpersoner blir for dumt.

Tråden er ikke på noen som helst opplysende, interessant, underholdende eller konstruktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser bloggen hennes og det er ikke noe der som får meg til å tro at hun har spiseforstyrrelser.

Vet ikke hvor mye hun har skrevet om det på bloggen sin, men i intervjuer i diverse aviser (for det meste publisert nettsidene deres) har hun snakka om at hun har hatt et anstrengt forhold til kropp, mat og trening tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/underholdning/slik-ser-fotballfrue-ut-fire-dager-etter-foedselen-4165291.html

er dette egentlig mulig?? ikke gå opp et gram under svangerskapet???

:o jeg hadde ikke sett så fresh ut etter 6 måneder på streng diett!

en blanding av missunnelse og sjokk her!

hva synes dere

Du lurer på om det er mulig å ikke gå opp et gram under svangerskapet? Ja, visst går det an. Har gjort det selv, og så akkurat likedan ut et par dager etter forrige fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp ca. 12 kg i mitt siste svangerskap. Gikk ned 10 kg til dagen etter fødselen og de to siste uka etter. Magen var så å si borte etter noen få dager. Så noen er nok mer heldige enn andre. Jeg var også slapp med både kosthold og trening under svangerskapet :p

Jeg syns ikke hun bør legge ut sånne bilder siden hun er toppblogger og forbilde for veldig mange unge jenter, men det er meg om det også er jeg mamma til tre jenter. Godt de ikke har kommet til tenårene enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reagert litt etter at hun la ut dette bildet på instagram. Ikke det at selve bildet er så gale - hun ser jo fantastisk ut, skal ikke legge skjul på det! Og ikke er det noe galt i det heller.

Det jeg reagerer på er bildekommentaren hennes som var "I feel so empty, and still not". Mener hun at hun føler seg stor? I såfall syns jeg det skriker spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reagert litt etter at hun la ut dette bildet på instagram. Ikke det at selve bildet er så gale - hun ser jo fantastisk ut, skal ikke legge skjul på det! Og ikke er det noe galt i det heller.

Det jeg reagerer på er bildekommentaren hennes som var "I feel so empty, and still not". Mener hun at hun føler seg stor? I såfall syns jeg det skriker spiseforstyrrelser.

Jeg tipper hun mener at hun føler seg tom i form av at det ikke er noe baby inni magen lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...