Gå til innhold

Årets julekjoler-hvor kjøper du din?


Maura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fortuity.
Eit slikt stort bling smykke rundt halsen og små øredobber +armbånd/ringer hadde vore lækkert :)

Ja, det var ingen dum plan! Jeg har faktisk et statementstmykke på lager, som virkelig hadde gjort seg. :D

Ørene mine er ikke så alt for glad i den slags, men armbånd og ringer er obligatorisk. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på julebord med jobben i kveld, og trenger hjelp fra ekspertpanelet; er denne kjolen for kort til å ha på seg? o_O

[ATTACH]125391[/ATTACH]

Nevermind rotet, det bustete håret, og den kleine poseringen, er dere snille. :p

Edit: Jeg har selvsagt underskjørt/shorts under. Og det er kanskje relevant for denne tråden å nevne at kjolen er fra Malene Birger.

Er julebord, ikke begravelse. Ingenting er for kort! :D

Edit: ikke at jeg synes den var på kanten heller, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På julafta brukar eg stort sett same kjolen år etter år, men muleg den snart må pensjonerast no (har ikkje noko godt bilete av den heller).

Men om eg skal ut i jula/romjula, blir det i ein sånn kjole:

cb2d018_14763-6_A.jpg

..kjem vel og merke til å ha jakke til, og mulegens (ull)strømpebukse. Har ikkje testa ut komboen endå, men eitkvart tilbehør vert det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes uten tvil nelly.com har best utvalg når det gjelder kjoler. De har utrolig mye å velge mellom, så føler virkelig at de har noe for alle, både når det gjelder stil og prisklasse. Eneste som er litt synd, er at det alltid er like vanskelig å vite hvilken størrelse man skal velge. Bestilte 4 stk. før jul i fjor, og alle gikk i retur siden de enten var for små eller for store. Det er litt kjedelig, så derfor har jeg ikke tatt sjansen med å bestille i år enda. Hadde tenkt å kjøpe i butikk heller, men har ikke funnet den rette enda.

I går var jeg på julebord, og da hadde jeg på meg en kjole jeg kjøpte på Nelly før jul for 2 år siden. Synes det går helt greit å bruke samme kjole flere ganger, så lenge den fortsatt passer og man liker den :)

 

Endret av Lea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å bruke kjolene mine flere ganger, rett og slett fordi jeg er lite kreativ og sliter med å finne noe jeg liker. Rota bak i skapet og fant den jeg skal bruke, men til min fortvilelse så var den litt noe strammere over stumpen.. men på den positive siden, den er mindre stram i livet. Yeah.. :eek:

post-28874-14440963303103_thumb.png

Ah.. fin brett på stroffet i kjolen på det siste. Uflaks

post-28874-14440963302332_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...