Gå til innhold

Årets julekjoler-hvor kjøper du din?


Maura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der kom kjolene fra Nelly! Begge var selvsagt litt for små:o og vet ikke om jeg rekker å sende i retur og få tilbake kjolene før den 16 når jeg reiser hjem på ferie:/ Den til høyre er vel kanskje ikke helt min stil likevel, men likte den til venstre skikkelig godt(til nyttårsaften dåg, ikke julaften)

post-30498-14440963067491_thumb.jpg

Vet ikke helt hvordan jeg har latt det gå så langt at jeg må bruke L i kjoler da...

post-30498-14440963064524_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, dette blir lett året julekjole - kjøpt på nelly.com. (-:

[ATTACH=full]124839[/ATTACH]

Får jeg spørre hvilken størrelse du har? :) Synes det kan være vanskelig å velge størrelse på nelly.com. Var veldig fin på deg, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Får jeg spørre hvilken størrelse du har? :) Synes det kan være vanskelig å velge størrelse på nelly.com. Var veldig fin på deg, forresten.

Er 165 og har min i xs (: takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom kjolene fra Nelly! Begge var selvsagt litt for små:o og vet ikke om jeg rekker å sende i retur og få tilbake kjolene før den 16 når jeg reiser hjem på ferie:/ Den til høyre er vel kanskje ikke helt min stil likevel, men likte den til venstre skikkelig godt(til nyttårsaften dåg, ikke julaften)

[ATTACH]125334[/ATTACH][ATTACH]125335[/ATTACH]

Vet ikke helt hvordan jeg har latt det gå så langt at jeg må bruke L i kjoler da...

Dei ser ikkje for små ut på bildet ivertfall :) Eg likte best den til høgre, viktig å utfordre seg sjølv litt på stil slik at vi ikkje blir som dei som har gått i samme stilen sia 70/80tallet :p

Edit: L er ingenting, her er det XL :D Men seriøst, klipp av lappen så veit ingen det. Viktigere å være fornøyd og komfortabel med seg sjølv enn å henge seg opp i ein eller to små bokstaver på ein lapp i nakken :)

Det var faktisk utrolig behagelig for en gangs skyld å slippe å bekymre seg for å vise trusa eller noe :p

Ulltruse! Under korte kjoler så bruker eg bestandig ulltruse. (Ser ut som ei litt lang hotpant, kjøpt på cubus elns) Da viser eg i verste fall fram ulltrusa om det blir noko akrobatiske sprell og ikkje minst så kryper ikkje skjørta oppover ull på samme måten som nylonstrømper :D Og på pluss sia, om nokon storkjefta mannfolk kjem med kommentarer alla "no viser du snart fram alt" så kan eg berre sei "HAR DU LØST TE Å SJÅ PÅ ULLTRUSA MI?". Da blir det stille. Trur ikkje dei begriper at det er mulig å gå med ullundertøy under lekre kjoler og annser det heller som ein vanvittig upassende kommentar :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på pluss sia, om nokon storkjefta mannfolk kjem med kommentarer alla "no viser du snart fram alt" så kan eg berre sei "HAR DU LØST TE Å SJÅ PÅ ULLTRUSA MI?". Da blir det stille. Trur ikkje dei begriper at det er mulig å gå med ullundertøy under lekre kjoler og annser det heller som ein vanvittig upassende kommentar :p

Jeg tar selvkritikk for at dette er en dametråd, men YOLO: Du henger sammen med feil menn.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulltruse! Under korte kjoler så bruker eg bestandig ulltruse. (Ser ut som ei litt lang hotpant, kjøpt på cubus elns) Da viser eg i verste fall fram ulltrusa om det blir noko akrobatiske sprell og ikkje minst så kryper ikkje skjørta oppover ull på samme måten som nylonstrømper :D Og på pluss sia, om nokon storkjefta mannfolk kjem med kommentarer alla "no viser du snart fram alt" så kan eg berre sei "HAR DU LØST TE Å SJÅ PÅ ULLTRUSA MI?". Da blir det stille. Trur ikkje dei begriper at det er mulig å gå med ullundertøy under lekre kjoler og annser det heller som ein vanvittig upassende kommentar :p

:hilarious: :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.

Jeg skal på julebord med jobben i kveld, og trenger hjelp fra ekspertpanelet; er denne kjolen for kort til å ha på seg? o_O

[ATTACH]125391[/ATTACH]

Nevermind rotet, det bustete håret, og den kleine poseringen, er dere snille. :p

Edit: Jeg har selvsagt underskjørt/shorts under. Og det er kanskje relevant for denne tråden å nevne at kjolen er fra Malene Birger.

post-30998-14440963114003_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar selvkritikk for at dette er en dametråd, men YOLO: Du henger sammen med feil menn.

:D

Eg lever godt med å få mannfolk som ville sklidd rett inn i Hells Angeles til å rødme :) Trivelege og storkjefta er dei også, så svaret på påstanden din er NOPE! :D

Jeg skal på julebord med jobben i kveld, og trenger hjelp fra ekspertpanelet; er denne kjolen for kort til å ha på seg? o_O

Den er ikkje for kort til å gå og stå i og dekker jo armer/bryst bra. Så spm er nok heller om du vil være komfortabel med å sitte eller danse i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.
Eg lever godt med å få mannfolk som ville sklidd rett inn i Hells Angeles til å rødme :) Trivelege og storkjefta er dei også, så svaret på påstanden din er NOPE! :D

Den er ikkje for kort til å gå og stå i og dekker jo armer/bryst bra. Så spm er nok heller om du vil være komfortabel med å sitte eller danse i den :)

Jeg har undeskjørt/shorts under, så det skal nok gå greit. Da tror jeg at jeg går for den, jeg. Takk for hjelp! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...