Gå til innhold

Årets julekjoler-hvor kjøper du din?


Maura

Anbefalte innlegg

Nå er festsesongen begynt å rulle å gå. Noen av dere har sikkert vært på julebord allerede, eller så er d rett rundt hjørnet. Hvor kjøper/kjøpte du din kjole? Vet du om ei god nettside eller butikk som du vil anbefale til andre:-) del gjerne bilder! Jeg kommer med et bilde av kjolen min når jeg finner den:-) håper på inspirasjon & tips^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Tenker at det blir denne kjolen - er litt usikker på hvor den er fra, men sjekker det opp etterpå og redigerer det inn i innlegget. (:

[ATTACH]123701[/ATTACH]

post-26763-14440961229469_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D

Må nok "kjøpe" min fra klesskapet mitt i år :p Synes de har mange fine kjoler på b-young butikker som har en bra innkjøpssjef.

Jeg kjøpte fjorårets julekjole på b-young og tenkte å prøve lykken der i år igjen. Utvalget varierer, som du sier, fra butikk til butikk, men synes stort sett at de har mange fine kjoler, med generelt god kvalitet :)

Den jeg kjøpte i fjor er sort, knelang, med en kroppsnær fasong og v-utringning med noen fine legg. Dere får sikkert ikke så veldig inntrykk av at jeg forklarer hvordan den ser ut, men den er nesten så klassisk som dere kan se for dere. Perfekt, med andre ord! Nesten så jeg ikke gidder å ta meg bryet med å lete etter noen ny i år, for jeg ser for meg at det blir vanskelig å finne noen bedre enn den som henger i skapet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
LeanMachine Nå kan det hende jeg tar feil - men tror fotballfrue akkurat ble fotografert for en gravidkolleksjon. Vet ikke om denne har kommet eller hvor prisen ligger, men kjolen hun hadde var utrolig fin! Ligger info på bloggen hennes om hva merket heter osv. (:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeanMachine Nå kan det hende jeg tar feil - men tror fotballfrue akkurat ble fotografert for en gravidkolleksjon. Vet ikke om denne har kommet eller hvor prisen ligger, men kjolen hun hadde var utrolig fin! Ligger info på bloggen hennes om hva merket heter osv. :)

Stemmer, det tenkte jeg ikke på engang, leser jo bloggen daglig :p haha. Takk for påminnelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine kjoler og tips:-) takker! Rakk ikke shoppe før julebordet, men måtte ta en gammel traver fra klesskapet. Sort babydoll, litt kjedelig. Regner med å prøve ut byoung:-) hadde vært gøy med en fargerik kjole for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt faktisk akkurat og tenkte det samme, bortsett fra at jeg har et lite mageproblem da :p

Men er det noen som vet om noe butikker som har FINE gravidkjoler, som faktisk ikke ser ut som hustelt, tar jeg gjerne imot tips.

Du kan jo bruke noe lignende kardashian?

o-KIM-KARDASHIAN-DRESS-570.jpg?15

Du trenger bare gardiner fra 1800-tallet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter.. hater kjolehandling, for sær. Vil ha noe elegant og samtidig litt sexy, passe til timeglassfigur med litt hofter og mage og et studentbudsjett. :banghead: Vet ikke om jeg tørr prøve åpen rygg heller, da puppene mine ser såå mye bedre ut med bh.

Må leie inn profesjonell hjelp tror jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg sliter.. hater kjolehandling, for sær. Vil ha noe elegant og samtidig litt sexy, passe til timeglassfigur med litt hofter og mage og et studentbudsjett. :banghead: Vet ikke om jeg tørr prøve åpen rygg heller, da puppene mine ser såå mye bedre ut med bh.

Må leie inn profesjonell hjelp tror jeg :p

http://www.hm.com/no/product/17660?article=17660-B

Denne fra HM kjøpte jeg, ikke grusom pris men den sitter superfint med litt hofter og mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...