Gå til innhold

Eline

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Eline

  1. Eline

    StrikkEN!!!

    HAHAHAHAHHAHAHAHAH var bare for å opplyse da folk flest ser ut til å tro at strikk bøyes med -et. Beklager. Knis. Flott at det engasjerer!
  2. Eline

    StrikkEN!!!

    Kjære forfattere på fitnessbloggen, og andre bloggere som skriver om alle fordelene man får ved å inkludere strikk i treningen: Strikk er en hankjønnsord og heter dermed EN strikk, og strikkEN i bestemt form. Ikke "et strikk/strikket" som har blitt vanlig form for alle innenfor treningsbransjen ser det ut som. La denne vranglæren av treningsentusiastene stoppe! Takk for meg. Ps: strikk er kult!
  3. Strammere over rumpa + løsere rundt livet = WIN! Håper på samme resultat når jeg skal prøve fjorårets kjole!
  4. Trener faktisk en del bein og er relativt sterk i mark (sikkert fordi ryggen er min sterkeste kroppsdel), trener med ca kroppsvekt i knebøy, men er ikke noe supersterk. Jaja, er bare å jobbe på Good Luck til oss! Ang kjoler så synes jeg også det er litt vanskelig, men føler peplum er et sikkert kort! Gir meg illusjon av både hofter og midje. Og brede stropper er fint. Om man ønsker å fremheve skulderbredden (for å samtidig få midjen til å se smalere ut, er det fint med stroppløs også - fortrinnsvis med sweetheart neckline for litt femininitet. Si fra om du har noen tips også Stretch er
  5. HAHAHAHHAHA "Your body shape: Banana or Straight" Banana ja, det var jo flatterende
  6. Jeg liker også å se at det er flere som meg Iallfall med at man bygger overkropp fortere enn bein. Som du sier blir jeg også litt redd for å bygge for mye overkropp og fokuserer dermed mest på beina. Vokser likevel mest på topp...haha. Men vil ikke roe FOR mye ned på trening av overkropp heller, da jeg trenger den boosten jeg får ved å se fremgang - noe jeg naturlig nok mest gjør på overkroppen. Det holder liksom motet oppe til å fortsette å jobbe mot genetikken mtp beina. Har for sikkerhets skyld begynnende slimposebetennelse i begge albuer da, så med så mye smerter i underarmene MÅ jeg roe
  7. Jeg er en cornet ifølge T&S sitt skjema. Bredere skuldre enn hofter, små pupper, lite definert midje og lange tynne bein. Lagrer omtrent alt fett på mage/midje/korsrygg, og litt rett under rumpa. Har derfor ingen antydninger til magemuskler selv om jeg er slank. Får litt linjer langs obliques i riktig morgenlys, men har ellers en 1-pack! Muskelutviklingen følger dessuten denne kroppsformen - bygger myyye fortere muskler på overkropp (skuldre, ryggbredde og overarmer, samt legger) og lårene forblir tynne.. Er ikke dette i mot hva jenter liksom skal være genetisk tilbøyelig til? Hvor er min
  8. Er faktisk mest stolt av å ha løftet meg selv. Etter kreftdiagnose med påfølgende operasjon for å fjerne de ytterste 4cm av venstre krageben (hvor tumoren vokste og koste seg), 1,5 år treningsfri, 6mnd opptrening og siden gradvis jobbet opp styrken igjen. Fikk beskjed om at jeg aldri kunne bli særlig sterk i overkroppen igjen (muskler i både skulder og bryst er flyttet på og sydd på her og der, pluss at venstre skulderblad er fremrotert pga manglende støtte fra kragebenet), men her om dagen klarte jeg jaggu å løffte meg selv opp i chinups! Hadde mest lyst til å slå meg på brystet og danse rund
  9. Jeg har nøyaktig det samme! En liten fettkul som ligger nesten midt på magen (i den vertikale streken som skiller six-packen, som man kunne ha sett dersom jeg hadde hatt lav nok fett%..) Jeg fikk aldri vite hvorfor den kom, men de sa det ikke var noe farlig og at jeg ikke trengte å operere den bort dersom jeg ikke ville. Så jeg bestemte meg for å drite i den, i og med at jeg hadde en annen livsviktig operasjon på planen, og har nå levd (og trent) fint med den i over 1 år Men du må selvsagt høre på hva legen din sier!
  10. Er så utrolig mange flotte damer der ute, så det er vanskelig å velge ut noen. Men et forbilde som ikke er SÅÅÅÅÅ sinnsykt uoppnåelig fjernt, og samtidig er nøyaktig sånn jeg kunne tenkt meg å se ut, er Bella Falconi. Er ikke feil at hun er gudebenådet pen i fjeset også. Elsk <3
  11. Takk for gode tips! Må innrømme at jeg ikke har gjort altfor mye høyreps, er liksom noe med tilfredsstillelsen å løfte tyngre og tyngre.. Men siden jeg også vil bli større må jeg vel teste nye innfallsvinkler, så flott med eksempler på hvordan jeg kan legge det opp! Egoet for heller ta seg en liten hvil på sidelinjen.
  12. Bra vi er fler! Har fått høre så lenge at jenter bygger underkropp mye lettere en overkropp osv osv, så jeg følte meg litt hjelpeløs. Jeg vil ikke bli mindre i overkroppen, bare at den "venter litt" på beina:cat: Vi skal klare det ja, heier på oss begge!
  13. Takk Captain Obvious, det var alltid planen. Og i grunnen ikke det jeg stilte spørsmål om. Men takk for innspill;)
  14. Tålmodighet ja... Det er et ord jeg ikke har i mitt vokabular. Hehe. Neida, jeg må jo bare være tålmodig. Får muskler, de bare vil ikke legge seg der JEG vil I beina er det jo store muskler, så de krever mat. Får bare håpe den ekstra energien kan vandre litt nedover og ikke bare oppover Tror jeg vil følge rådet ditt om få reps, for jeg vil jo ikke miste styrke eller masse. Bare vedlikeholde massen og gjerne bli sterkere! Da tester jeg det framover. Ligger på 5-8 reps på overkropp nå, så var ikke voldsomt høyt fra før, men kan kanskje ha 5 reps som absolutt maks..?
  15. Trener beina en god del slik du foreslår. Blir sterk(ere) men ikke stor. Men ang mitt egentlige spørsmål - overkroppen. Når du sier 70% av det jeg tar nå, mener du da antall kilo (og opprettholde sett/reps) eller volum (og opprettholde kilobelastning)?
  16. Håper tittelen samsvarer noen lunde med det jeg ønsker svar på.. Altså, jeg er ei jente som holder på å bygge muskler, prøver iallfall. Jeg er 175cm med lange ben og armer, og relativt kort overkropp. Jeg har veldig lett for å bygge rygg (både bredde og tykkelse), skuldre, overarmer og legger. (Jeg trener derfor aldri isolasjonsøvelser på biceps og legger, da disse får mer enn nok masse ved hjelp av involvering i baseøvelsene). Det jeg ønsker meg er BEIN!! Altså lår (har heldigvis alltid hatt litt sprettrumpe). Siden bena er så lange blir det veldig tydelig at jeg er fullstendig uproporsjonal
  17. Nesten alt KsE har gjort er gull! Digger coveren av Holy Diver. Draonforce-låta er ok, men litt mye gitaronani selv for meg som elsker lyden av en gitar;)
  18. Her er et utvalg av motivasjonen min for de tunge løftene.. http://www.youtube.com/watch?v=OlTUwukbI2g http://www.youtube.com/watch?v=qYub6yQSrVI http://www.youtube.com/watch?v=PrmAJiwOjNI
×
×
  • Opprett ny...