Gå til innhold

Valideringstråden


Indiska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Validering:

Neon : For at hun er råsterk og oppmuntrer meg til å stå på i loggen min :love:

Fortuity : Fordi hun er så gal at jeg føler meg mer normal;) også har hun superkrefter, trenger ingen søvn og er festlig! :nin:

Broseidon : Kongen av smilende muskel-lykketroll :love:

Krembolle og Gamla : Har gitt meg mang en lattis på den mest besøkte tråden her inne...

Anya : Min candyking partner in crime, også er hun så utrolig deilig! :p

Aurelius : Liker knebøy og mat laget helt fra grunnen av med gode råvarer. My kinda man! (y)

Indiska : For at hun ikke hater på katter....:cat:

og ellers aller som validerer logginnleggene mine med Likes, får meg til å føle meg mindre INVALID! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

Fortuity.: Fordi hun er så gal at jeg føler meg mer normal;) også har hun superkrefter, trenger ingen søvn og er festlig! :nin:

Haha, nå lo jeg godt! Tusen takk, fin-fine du! :happy: Godt å høre at min galskap er til nytte for andre. :wacky:post-30998-14440968732934_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

labanvesen Fordi hun er tøff som står på, tross dårlig søvn og "interne prosesser". Bein i nesa og pågangsmot. For å ta et lite eksempel: en jente som klipper i stykker blemmer på bein for så å kjøre cardio dagen etter......much cred, such determination, so stoic, wow. Fucking MADNESS. Såeh. Respekt. Kul humor, og søt smil når hun først smiler.

emotional_breakdown_1.gif

"I don't know what to say!"

Fineste innlegget å komme hjem til! Herregud, tusen takk, Roman :giggle: Made my day, made my week. "Når hun først smiler" ... smiler i hvert fall fra øre til øre nå! :happy: Har sagt det før, og jeg sier det igjen: Du er så sinnssjukt bra. Også har du ekstremt kule luer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flakes fordi fyren er en bauta av inspirasjon og motivasjon. Han ble fed up, tok tak i seg selv og har jobba ræva av seg siden det øyeblikket. Han lar seg heller ikke knekke av kreft, men bruker tiden mellom sykehusinnleggelser til å handle inn treningsutstyr og planlegge fortsettelsen av treningen sin.

Jeg bøyer meg i støvet for denne karen. :sorry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til HenrikWL for så varme ord :)

Jeg kommer nok til å gjengjelde den, ikke fordi du valgte meg men du har utrolig mange gode kvaliteter som selvironi, ståpåvilje og sånn dærre styrke! Det å lese loggboken hans er et eventyr og han skriver på en ganske morsom måte. Jeg føler meg heldig som får følge deg på din vei fra Pudding til Brumlebass, HenrikWL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...