Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG trykka faktisk på linken

:rofl:

"FORUM for REFLEKSJON er en åpen møteplass for alle uansett alder, livssyn, nasjonalitet eller politisk oppfatning. I et bredt samarbeid med andre, ønsker vi å utvikle denne nettportalen som et godt redskap og et bidrag i arbeidet med å bygge helt nye og frie rom for folkelig ettertanke både lokalt og nasjonalt, på en måte som utfordrer mange til en mer bevisst søken etter videre utvikling i livet."

Kanskje de kan ha ukentlig innlegg her på tråden?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig ville jeg blitt mye mer glad dersom noen faktisk kom bort og tok kontakt under trening! Det hadde jeg sett på som svært positivt og bltt veldig positivt overrasket over! Som pen har nevnt tidligere får en øiksom da inntrykket av at personen er litt mer interessert i deg, din utstråling osv, enn bare en litt pen jente på byen med sminke som en vil forsøke få med seg hjem (satt litt på spissen). Så det hadde helt klàrt vært et stort pluss! Problemet er at det kanskje sjeldent skjer? Aldri skjedd meg i alle fall :/ husker jeg trente på Elixia Colosseum før, der var det jo helt vilt... Noen av jentene som "trente der" (les; gikk på mølla og skravlet for å deretter skravle videre på gynekologstolen) var jo mer sminka og stilig enn det jeg er på byen av og til :p Jeg fikk regelrett dårlig selvtillitt av å være der. Nå trener jeg World gym her i oslo, og miljøet er noe helt annet og jeg føler meg mye bedre!

Men det ble jo litt off topic, men siden du nevnte det da - har du noen gang sjekket opp/innledet samtale me noen for p bli bedre kjent å treningsstudioet da, tiltross for damas manglende sminke og umiddelbare gode hygiene? :p

Ja litt indirekte har jeg det... jeg "oppdaga" henne på trening... å drev litt etterretning på henne for å finne ut hvem hun var... endte opp med et par dater men ble med det... men har sett flere på trening som faller innafor min kategori :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja litt indirekte har jeg det... jeg "oppdaga" henne på trening... å drev litt etterretning på henne for å finne ut hvem hun var... endte opp med et par dater men ble med det... men har sett flere på trening som faller innafor min kategori :)

Ja, men høres jo bra ut det da! Selv har jeg dessverre liten tro på å bli "oppdaga" på treninga, men er jo lov å krysse fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...