Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jeg er singel fordi:

  • jeg kan sitte på jobb til kl. 23 de dagene jeg føler for det
  • jeg kan dra 4 uker til USA med kompiser når jeg vil det
  • jeg kan la oppvasken stå om jeg er for sliten til å ta den etter trening
  • jeg slipper å se et eneste sekund på kanalen FEM
  • jeg kan trene når som helst og hvor ofte jeg bare vil
  • jeg ikke har møtt en dame som har fått meg til å ville gi opp alle punktene over enda

Sitt på jobb så lenge du vil, men gi meg gjerne en beskjed, og ikke klag når jeg gjør det samme.

Dra gjerne på tur, men gi meg beskjed, ikke lyv, og la meg få gjøre det samme

Din oppvask er din oppvask, ikke klag over min oppvask når du er i mitt hus.

Jeg ser ALDRI på FEM, lurer på hvorfor mannfolk har fått for seg at det er den ultimate damekanalen, jeg har ingen venninner som ser på FEM.

Tren når du vil, og la meg få gjøre det samme, takk! Ikke bli sur om jeg står opp kl 5 på en hverdag eller 7 på en lørdag for å trene i stedet for å ligge i senga med deg.

Er ikke så vanskelig skjønner du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel fordi:

  • jeg kan sitte på jobb til kl. 23 de dagene jeg føler for det
  • jeg kan dra 4 uker til USA med kompiser når jeg vil det
  • jeg kan la oppvasken stå om jeg er for sliten til å ta den etter trening
  • jeg slipper å se et eneste sekund på kanalen FEM
  • jeg kan trene når som helst og hvor ofte jeg bare vil
  • jeg ikke har møtt en dame som har fått meg til å ville gi opp alle punktene over enda

Vi har alle uvaner, og egne rutiner, for å møte opp dine kan jeg f.eks. nevne

  • Får jeg en ide eller er i en god arbeidsrutine er det ikke sikkert jeg befinner meg i sengen før 1 times tid før jeg skal opp igjen på jobb.
  • Jeg må nesten ha den årlige turen min til Thailand som er typ 4-5 uker, samt jeg klarer ikke sitte stille resten av året, så reiser nok litt da og.
  • Oppvasken kan vente til jeg har tid til å ta den, ikke første prioritering sålenge det er skyllt av fat etc.
  • Eneste grunnen til at jeg ser, og i det hele tatt har tv er sporten og top gear, som jeg forsåvidt har på dataen å :p
  • Jeg kan finnepå å dra ræva utav sengen klokken 3 om natten for å ta en løpetur, det har vell kanskje med søvnproblemer å gjøre, men det er det herligste jeg vet. Nest etter å løpe i regn, regner det så må jeg nok ut på en løpetur da å :p

Så alle har nok sine vaner og uvaner, men tror at når du faktisk kommer i et forhold med noen så vil det flate seg ut. Ikke nødvendigvis forsvinne, men en lager ubevisst komprimiss til hverandre for best mulig resultat. Men nå skal jeg slutte å skrive rundt grøten, vet ikke om poenget mitt kom noe tydelig frem heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mening:

1- sitt på jobb så lenge du vil, viktig å ta jobben seriøst.

2- dra til usa, I don`t mind, men ikke rynk på nesa hvis jeg skal noen vei

3- oppvasken- vel hehe har ikke noe svar der, men ditt rot = ditt rot

4- kunne ikke brydd meg mindre om du så på fem eller twillight med meg, har venniner til det. Men ikke forvent jeg skal se på Mythbusters heller :D

5- tren når og hvor ofte du vil, men det gjør jeg og så klart:D

hhaahaha

will-you-marry-me.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt litt mer over saken, og kommet på et par punkter til.

Fordi jeg ser så utrolig heit ut når jeg driver med selvpleie:rofl::

1354009-10-1326238516976-t200.jpg

(Det er godt jeg ikke eier skam)

Fordi jeg kan være kanskje litt for brutalt ærlig,ettersom jeg snakker før jeg tenker til tider.

Og fordi jeg ikke har møtt noen som synes det er greit at jeg sikler like mye på en Mustang Fastback 67 mod,

som jeg sikler på den personen det gjelder:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt litt mer over saken, og kommet på et par punkter til.

Fordi jeg ser så utrolig heit ut når jeg driver med selvpleie:rofl::

1354009-10-1326238516976-t200.jpg

(Det er godt jeg ikke eier skam)

Fordi jeg kan være kanskje litt for brutalt ærlig,ettersom jeg snakker før jeg tenker til tider.

Og fordi jeg ikke har møtt noen som synes det er greit at jeg sikler like mye på en Mustang Fastback 67 mod,

som jeg sikler på den personen det gjelder:p

Tror jeg hadde tatt det som et komplement hvis du hadde sikla like mye på meg som en mustang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...