Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på det. Og det kommer (kanskje) av at jeg har to..(tre) krav til en gutt.

1. Han skal ha (litt) lik humor som meg.

Det vil si at han kan si at bicepsen min ikke er så stor og at jeg kan svare noe som at neii, den ikke er like stor som vaskeballen din. Og det uten at han blir gretten, for det er ikke (nødvendigvis) sant.

2. Han skal være greit smart.

Ikke sånn at han er medlem av mensa, men slik at han kan fortelle meg hvordan et atom er bygd opp.(ehheheeheh, kødda.)

Han skal være kritisk og reflektert i forhold ting han blir fortalt og leser. Vi trenger ikke løse verdensproblemer(det klarer jeg fint selv), men det er jo fint å kunne lære noen ting av hverandre.

3. Like SNILL som meg!!!! (Det vil si at de ikke trenger å være såå snille)

Det viser seg at de to..(tre) egenskapene hittil har vært umulig å kombinere.

(Egentlig får jeg høre at jeg er veldig kravstor, men jeg kan "nøye" meg med dette. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mange positive egenskaper jeg, men kan ikke si det strømmer til mannfolk som vil ta seg tia til å finne dem:p

Hva skjekkesteder angår, ser jeg ikke et eneste sted mer egna enn et annet.. På et kurs eller lignende kan man jo finne noen med felles interesser, men hva med alle andre interesser og egenskaper? På trening treffer jeg jo han som liker å trene og spise sunt, men vil han bli med ut på byen og slå seg løs en gang i blandt da? Ute på byen treffer jeg ikke alltids han som liker å trene og spise sunt heller:p

Jeg liker å trene, helst ulike former for mosjon også! Skal ikke tvinge gubben med på gammeldanskurs, men det hadde vel ikke skada om han kunne ha prøvd det EN gang, bare for å ha prøvd det?? Å være sporty og kunne ta en utfordring uten den enorme skrekken for å drite seg ut, er essensiellt. Menn som tar seg selv for høytidelig er bare uatrakktivt.. Jeg ser heller ikke for meg å bli et typisk treningspar, jeg vil gjøre mitt og han kan holde på med sitt, så møtes vi når vi trenger hjelp:p Jeg har vært singel så sinnsvakt lenge at jeg ikke hadde takla noe påheng som gjorde alt sammen med meg!:eek: Er alt for uavhengig.. Dra på trening du, mens jeg sitter og hekler eller shopper med venninda mi, så kan jeg trene når du styrer med hva enn jeg syns er kjedelig:p

Jeg liker å skjemme bort mine kjære, men orkser ikke gjøre ALT! Lager mer enn gjerne middag, men jeg smører ikke alle brødskivene og knekker alle egga:rolleyes:

Han som skal leve med meg må vel være over gjennomsnittet tolmodig..

Skadeskutt krake søker snill make! :D

Jeg kan blandt annet:

*stoppe sokkene dine

*skifte dekk, lyspærer, dorull, sikring osv

*lage mat uten hjelp av Toro

*innstallere en oppvaskmasin

*Stryke kongens klær

*flytte på møbler

*sy på knapper

*reise til en stor by på shoppingtur alene, uten å gå meg vill, bli rana eller måtte flytte på gata grunnet tom lommebok

*klippe klør på, gi pille til eller bade en katt uten større problemer eller blodbad.

*gå på trening dagen derpå

*ta vare på høytider og tradisjoner

*skjemme noen pytt ut

*bruke alt for mye penger på mitt eneste tantebarn som MÅ ha både det ene og det andre, til min brors store ergrelse

*borre i betong

*lage fancy drinker

*bruke ledninger og sukkerbit, innenfor rimelighetens grenser..

*forskjellen på bunad og festdrakt

*diskutere politikk med oppegående mennesker(så lenge de ikke er så voldsomt mye smartere enn meg da)

*danse

*sette sammen Ikea-møbler, alene

*vaske vinduer og speil, plettfrie!

*la andres ve og vel gå foran meg selv når det faktisk betyr noe

*rimelig mengde folkeskikk

*skifte glidelås

*dra på shopping alene og ALDRI forvennte at en mann skal bli med:p

*tenke koffert

*pakke en koffert

*putte deg i en koffert..

Nei, nå føler jeg folk kan bli lei:p

Enkleste regelen er vel; spør, så får du vel kanskje svar? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser eit potensielt nytt satsingsområde for FB i denne tråden.

Fitnessbloggen + sukker.no + deiligst.no = Deilig trent sukker

Har ikke rumpe som passer å bli skvisa inn i ei rosa blondetruse og trykka opp i ei kameralinse:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje går ann å lære litt av denne tråden da:huh:

Det var litt av meningen bak den, ja. Alltid gøy å leke litt, men det er jo ikke bare det ytre man bør forbedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nå jeg skal si at alle jenter burde prøve meg? Dere kommer til å angre, men det er visstnok bedre å angre på det enn ikke å ha prøvd :D

Hvis du blir portrettert i bloggportrettet, så kommer jo tilbudene til å strømme på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...