Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"1. Han må være eldre enn meg, bare fordi jeg liker det sånn. 2. Han må ikke bruke steroider. 3. Han kan veldig gjerne være glad i å trene, så vi kan gjøre det sammen. 4. Vi må ha det bra sammen, kan tulle å være skikkelig teite sammen, uten at det blir kleint. 5. Vi MÅ ikke gjøre alt sammen. Og 6. Han må kunne takke ja å bli glad for at jeg lager mat til han/gjør ting for han.

også vil jeg helst at han skal være høyere enn meg, det tror jeg de fleste skal klare, jeg er 164cm over bakken :)"

haha, min "anonse" send en PM om du bor i oslo området og passer sånn cirka/eller om du bare vil ha kontakt :)

(sies med ett glimt i øyet)

Alt virka veldig bra, men sende PM? Så kraaaaavstooooooor.... Åehhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan vi ta printscreen og legge ut her. Det er ikke vanskelig, jeg har selv en gang lastet opp bildr og lagt ut bilder på forum. Det er ikke verre enn at jeg kan vise dere på skype. Vi kan til og med lage en "collage" av bildemateriellet vi akkumulerer iløpet av en kveld.Flere forskere har pekt på viktigheten av å gjøre ting i plenum, det styrker samholdet. Hvem kan egentlig argumentere mot ting som skaper samhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi:

  • jeg kan sitte på jobb til kl. 23 de dagene jeg føler for det
  • jeg kan dra 4 uker til USA med kompiser når jeg vil det
  • jeg kan la oppvasken stå om jeg er for sliten til å ta den etter trening
  • jeg slipper å se et eneste sekund på kanalen FEM
  • jeg kan trene når som helst og hvor ofte jeg bare vil
  • jeg ikke har møtt en dame som har fått meg til å ville gi opp alle punktene over enda

Det handler ikke om å møte en dame som du vil gi de punktene opp for, men en dame du klarer å få et balansert og bra forhold med til tross for forskjellige behov. Jeg personlig hadde ikke gått inn i et forhold om mannen hadde forventet at jeg skulle gi opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler ikke om å møte en dame som du vil gi de punktene opp for, men en dame du klarer å få et balansert og bra forhold med til tross for forskjellige behov. Jeg personlig hadde ikke gått inn i et forhold om mannen hadde forventet at jeg skulle gi opp noe.

Stalltips: De fleste menn du går inn i forhold med vil blant annet forvente at du gir opp alle onenightstandsene dine.

Men fra spøk til alvor, man kan ikke bare tenke på seg selv når man er to. Hvilken dame hadde ikke rynket på nesen om jeg sa jeg skulle dra til USA i 4 uker med kompiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi:

  • jeg kan sitte på jobb til kl. 23 de dagene jeg føler for det
  • jeg kan dra 4 uker til USA med kompiser når jeg vil det
  • jeg kan la oppvasken stå om jeg er for sliten til å ta den etter trening
  • jeg slipper å se et eneste sekund på kanalen FEM
  • jeg kan trene når som helst og hvor ofte jeg bare vil
  • jeg ikke har møtt en dame som har fått meg til å ville gi opp alle punktene over enda

min mening:

1- sitt på jobb så lenge du vil, viktig å ta jobben seriøst.

2- dra til usa, I don`t mind, men ikke rynk på nesa hvis jeg skal noen vei

3- oppvasken- vel hehe har ikke noe svar der, men ditt rot = ditt rot

4- kunne ikke brydd meg mindre om du så på fem eller twillight med meg, har venniner til det. Men ikke forvent jeg skal se på Mythbusters heller :D

5- tren når og hvor ofte du vil, men det gjør jeg og så klart:D

hhaahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3- oppvasken- vel hehe har ikke noe svar der, men ditt rot = ditt rot

...og derfor lar vi deg gjøre mest mulig på kjøkkenet, slik at alt er ditt rot. Om du er snill kan du få ny oppvaskmaskin i julegave :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...