Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Singel fordi jeg de 3 siste årene konsekvent har falt for menn som bare har brukt meg som leketøy, men egentlig aldri var ordentlig interessert. Bitter much? Neeeh. :meh:

Se etter andre typer menn? Eller...kanskje se på Menn og ikke "menn" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singel fordi jeg de 3 siste årene konsekvent har falt for menn som bare har brukt meg som leketøy, men egentlig aldri var ordentlig interessert. Bitter much? Neeeh. :meh:

Huff, kjenner til den!

Singel fordi jeg tror på "Det kommer når du minst venter det", som Kristian sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel fordi jeg tror på "Det kommer når du minst venter det", som Kristian sier:)

Jeg er 38 år. Hun har enda ikke kommet og banket på hos meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor lenge skal denne tråden være aktiv, hvor mange "liksom-tullete" innlegg om at dette er en sjekketråd og hvordan skal en gjøre det mulig for alle de desperate, single deltakerne på denne tråden (ja meg selv inudert) før noen ordner et singeltreff for oss? :p

Ordne et singeltreff, da! Om det er mindre enn fire timer med bil, eller noen har en sofa å låne bort, så kommer jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor lenge skal denne tråden være aktiv, hvor mange "liksom-tullete" innlegg om at dette er en sjekketråd og hvordan skal en gjøre det mulig for alle de desperate, single deltakerne på denne tråden (ja meg selv inudert) før noen ordner et singeltreff for oss? :p

hæhæ nais:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor lenge skal denne tråden være aktiv, hvor mange "liksom-tullete" innlegg om at dette er en sjekketråd og hvordan skal en gjøre det mulig for alle de desperate, single deltakerne på denne tråden (ja meg selv inudert) før noen ordner et singeltreff for oss? :p

Hehe, jeg fikk 1 repsons på "annonsa" mi her... :p Mange som "liker" men :p

Som sagt, er det noen treningsglade jenter fra Telemark her, bare send PM for en koslig prat :)

Men hadde kanskje ikke vært dumt med fitnessbloggen treff :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samme her! Nå har jeg da heller ikke lagt inn en konkret annonse da jeg vet av erfaring at nok aldri hadde tørt å svare på noen uansett, haha! Men likte ideen med barbeque :D et singelteff skulle vært hundre prosent uhøytidelig! Startet med en heftig økt på gymmet, deretter tatt turen på en av Oslos buffeter eller biffrestauranter for et hærlig måltid og livlig treningssnakk og skryt om perser! Deretter kunne vi dratt igang "nach" med prottisshake-bar hvor alle kunne tatt med sitt favorittpulver så vi kunne prøvesmake og finne nye favoritter, for å så avsluttet kalaset med å ha felles LAN og spamme ned fitnessbloggen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...