Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt det samme hos meg også, men tror det egentlig er sånn over hele linja. Kanskje bortsett fra bole-gymmene, så tror jeg folk mister interessen når de får jobb og unger og sånt, og så kommer de tilbake når helsa går nedover...Det er i hvert fall få i min aldersgruppe der jeg trener, og om det hadde vært noen der så ser jeg ut som en hamster når jeg løfter tungt - så er ingen vits i å prøve seg på noen :D

Sant nok:)

Kanskje henge på biblioteket? Hahahah

Man ser sikkert litt skummel ut på trening hehehehe blir så fokusert!:) hamster ja, kan jo være nusselige de og. Men kanskje ikke det bilde du vil frem med til jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hamster ja, kan jo være nusselige de og. Men kanskje ikke det bilde du vil frem med til jentene :)

Positivt: Hamstere slipper inn under genseren til jentene

Negativt: Hamstere må stå i bur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jeg ser ikke det negative her jeg. :)

Hmmm...ok, da - men må få slippe ut av buret innimellom - og ikke bare for å være under genseren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...ok, da - men må få slippe ut av buret innimellom - og ikke bare for å være under genseren :D

Hahah :D lol

Fikk sånn rare bilder i hodet nå. Litt smårart men sikkert noen som liker det og. Så på NRK trekanten her en dag, hun som skulle være katt. hahah tror jeg hadde haka cartoonstyle

Lol tenk å svært bur du måtte hatt! Og en sånn greie hamstereen løper i hahahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol tenk å svært bur du måtte hatt! Og en sånn greie hamstereen løper i hahahahahahaha

Trenger ikke løpehjul, men gi meg et lite safety rack, en liten benk og noen druer jeg kan late som er vektstenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg først hadde blitt litt sjokka, også sjarmert! Blir man sjekka opp på byen så tror man jo at gutten er ute etter bare en ting. Men hvis han faktisk kommer bort til deg når du står svett og jævlig, uten sminke på et treningssenter da kan man jo faktisk tro at han vil noe mer enn bare sex.

Må si meg en smule enig der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...