Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

jenter på trening kan ofte være søte selv om dere trener... har litt med innstillingen man utstråler da = man tar vare på seg selv og har sunne verdier... spørsmåle mitt er da: vil du blitt mer gla om en gutt/mann kom bort til deg på trening eller på en cafe når du har sminket deg og gjort "alt" for å se attraktiv ut?

Alternativ 1:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ville jeg blitt mye mer glad dersom noen faktisk kom bort og tok kontakt under trening! Det hadde jeg sett på som svært positivt og bltt veldig positivt overrasket over! Som pen har nevnt tidligere får en øiksom da inntrykket av at personen er litt mer interessert i deg, din utstråling osv, enn bare en litt pen jente på byen med sminke som en vil forsøke få med seg hjem (satt litt på spissen). Så det hadde helt klàrt vært et stort pluss! Problemet er at det kanskje sjeldent skjer? Aldri skjedd meg i alle fall :/ husker jeg trente på Elixia Colosseum før, der var det jo helt vilt... Noen av jentene som "trente der" (les; gikk på mølla og skravlet for å deretter skravle videre på gynekologstolen) var jo mer sminka og stilig enn det jeg er på byen av og til :p Jeg fikk regelrett dårlig selvtillitt av å være der. Nå trener jeg World gym her i oslo, og miljøet er noe helt annet og jeg føler meg mye bedre!

Men det ble jo litt off topic, men siden du nevnte det da - har du noen gang sjekket opp/innledet samtale me noen for p bli bedre kjent å treningsstudioet da, tiltross for damas manglende sminke og umiddelbare gode hygiene? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske artig å lese om folks meninger om sjekking på studioet :p Hvis jeg ser på damer på treningssenteret så er det fordi jeg er imponert/ikke imponert over det de driver med. Står jeg ved siden av ei jente som drar 100kg markløft med strøken rygg så kan det godt hende jeg kan få en tendens til å stirre ja :huh: Men da av litt andre grunner er ræva hennes!

De gangene jeg har snakka til ei jente på treningssenteret så har det vanligvis vært enten fordi hun er flink, eller fordi hun trenger akutt helberedning fra kukerundtsyndromet. Og herregud, de er det ikke reint få av på treningssenterne for tiden!

Beste jeg ser er de som sitter på benk med bicepsisolering MENS de prøver å sjekke opp ei dame som står ved siden av! Da er dagen min komplett hvertfall :D Men for all del, etter det jeg leser her ser det jo nesten ut til at jentene liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske artig å lese om folks meninger om sjekking på studioet :p Hvis jeg ser på damer på treningssenteret så er det fordi jeg er imponert/ikke imponert over det de driver med. Står jeg ved siden av ei jente som drar 100kg markløft med strøken rygg så kan det godt hende jeg kan få en tendens til å stirre ja :huh: Men da av litt andre grunner er ræva hennes!

De gangene jeg har kikka pål ei jente på treningssenteret så har det vanligvis vært enten fordi hun er flink, eller fordi hun trenger akutt helberedning fra kukerundtsyndromet. Og herregud, de er det ikke reint få av på treningssenterne for tiden!

Beste jeg ser er de som sitter på benk med bicepsisolering MENS de prøver å sjekke opp ei dame som står ved siden av! Da er dagen min komplett hvertfall :D Men for all del, etter det jeg leser her ser det jo nesten ut til at jentene liker det!

hehe samme her, hvis jeg ser på andre jenter på trening er det fordi jeg enten er imponert eller så lurer jeg på om de vet du ikke skal gjøre den øvelsen sånn, eller om de har sminka seg nok til trening:eek: , Like før folk begynner med høye hæler :)

Er ikke så rent lite av kukerundtsyndromet nei, på trening i går var de sikkert 40 stk.. 20 av de sto bare rundt å glodde, kikka litt på apparatene eller satt på sykkel/tredemølle i 3 km i timen mens de jabba.. Yeah thats gonna get you results :)

Jeg synes det er artig når folk snakker med meg på trening, men nå er jeg ekstremt sosial og skravlete.. Nå mener jeg ikke å bli sjekka opp, kan ikke si det har skjedd på trening. Men hvis man trener på samme tiden med de samme folka i mange måneder så kan men slenge litt kommentarer her og der :) Bare moro det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe samme her, hvis jeg ser på andre jenter på trening er det fordi jeg enten er imponert eller så lurer jeg på om de vet du ikke skal gjøre den øvelsen sånn, eller om de har sminka seg nok til trening:eek: , Like før folk begynner med høye hæler :)

Er ikke så rent lite av kukerundtsyndromet nei, på trening i går var de sikkert 40 stk.. 20 av de sto bare rundt å glodde, kikka litt på apparatene eller satt på sykkel/tredemølle i 3 km i timen mens de jabba.. Yeah thats gonna get you results :)

Jeg synes det er artig når folk snakker med meg på trening, men nå er jeg ekstremt sosial og skravlete.. Nå mener jeg ikke å bli sjekka opp, kan ikke si det har skjedd på trening. Men hvis man trener på samme tiden med de samme folka i mange måneder så kan men slenge litt kommentarer her og der :) Bare moro det..

Haha, det er nesten så gale ja.. på SIS ser jeg lite av barbiedukkene tho, og takk gud for det! fleste som trener det virker faktisk som om de kommer for å trene. de prøver hvertfall!

Jeg tror jeg avbrøt 3stk som tok markløft igår, som gjorde det med prolaps-teknikk. Kukerundtsyndromet sprer seg som faen i disse dager, helt skremmende! Jeg og ei venninne var nesten på jobb på trening igår. Ser så sykt mye rart, og ikke minst sykt mye farlig!

Babler mye med folk jeg ser igjen på trening ja :) Man møter jo de samme folkene daglig nesten, og de blir jo som venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære jenter,

Jeg vil bare si en ting til dere - det er ikke på grunn av sminken og klærne deres vi synes dere er søte eller vakre. Seriøst! Det er klart vi liker dere nå dere pynter dere, og spesielt om vi vet at dere har pyntet dere for oss, men dere må innse at dere har mange forskjellige "skjønnheter" som dere må vise oss slik at vi kan falle for dere gang på gang. Akkurat som at når en person har dårlig personlighet, så kan vedkommende brått bli eksepsjonelt frastøtende fysisk så kan en sjarmerende jente brått bli veldig vakker. Vi kan synes dere er vakre når dere våkner om morgenen etter en ekstra hard runde på byen, når dere svetter på trening, når dere våkner opp etter å ha sovnet med hodet i fanget og sminken er "litt skjev" - og kanskje spesielt når vi fersker dere i å prompe første gangen :D I tillegg får dere, når dere gjør noe fysisk, en herlig aroma med feromonfylt lukt av kropp! Jeg snakker selvsagt ikke dunsten av gammel trening, men lukten av fersk svette.

Dette er noe dere jenter tydelig vis sliter med, og jeg har ofte fått både kjeft og rare blikk fordi jeg vil se på dere når dere kommer ut av dusjen (ja, ok, så er det ikke *bare* ansikt og personlighet jeg vil se på :p) og gi dere en stor og god klem når dere er svette (dere sier "æsj, jeg lukter svette" - jeg sier "mmmmm...du lukter så GODT!"). Det er når dere blir med gutten deres på en ukes hyttetur på et sted der det ikke er vann og han fremdeles vil kose med dere etter tre dager dere vet at dere har truffet riktig person (som sikkert også er litt av grunnen til at jeg liker å ta med jenter på hytta - da ser jeg om de har bein i nesa, og hvordan de er når de er borte fra barberhøvler, nappepinsetter, hudrensevann osv osv).

Dere er vakre, gode skapninger og selv om det ikke virker slik, og selv om vi ofte gjør vårt beste for å skjule det, så ser vi etter andre ting enn ren billedskjønnhet.

Amen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg singel? Fordi jeg er skikkelig støgg, er en grunn til at avataren min bare viser bakhodet mitt.

Grunnen er nok som mange andre her, jeg treffer ikke så mye nye folk så da blir det ikke lett å finne seg en skikkelig dame. Jeg er nok og ganske kravstor til spesifikke ting og kanskje litt sær. Ikke er jeg noen stor fester og har vel litt motforestillinger mot å finne den utkårede ute på byen. Men er ikke deppa av den grunn, skjer det så skjer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært monogam men likevel "singel" i over to år, og skal nå prøve meg på 100%-singelstilværelsen! Litt skummelt:eek: Men veldig betryggende å lese gjennom tråden for å se att andre normale(?) klarer seg fint på egenhånd :)

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener med å være monogam men likevel singel, og prøve 100% singel..? Hjernen går kanskje ikke for full motor i dag, så du må gjerne forklare med teskjeer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke helt vanlig, og derfor vanskelig å forstå ;)

Har holdt på med samme person i 2 år, uten at det har utartet seg til kjærester, om du skjønner? Men nå er det over, og da er jeg 100% singel, istedenfor bare "singel" (ikke kjærester, men likevel litt exclusive).

Ser nå at det kan være vanskelig å skjønne hva jeg mener for de fleste :blush:

Nooow I get it!hehe Takkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er singel og sånn er det bare. Har ikke gått så dypt inn i "psykologien" om hvorfor jeg er det :p Vært gift og har barn og nytt singeltilværelsen i to år. Enslig er jo ikke det samme som ensom. Finner jeg den rette så er det bare å gi gass!

Krav til damer: Liker damer som liker meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jenter,

Jeg vil bare si en ting til dere - det er ikke på grunn av sminken og klærne deres vi synes dere er søte eller vakre. Seriøst! Det er klart vi liker dere nå dere pynter dere, og spesielt om vi vet at dere har pyntet dere for oss, men dere må innse at dere har mange forskjellige "skjønnheter" som dere må vise oss slik at vi kan falle for dere gang på gang. Akkurat som at når en person har dårlig personlighet, så kan vedkommende brått bli eksepsjonelt frastøtende fysisk så kan en sjarmerende jente brått bli veldig vakker. Vi kan synes dere er vakre når dere våkner om morgenen etter en ekstra hard runde på byen, når dere svetter på trening, når dere våkner opp etter å ha sovnet med hodet i fanget og sminken er "litt skjev" - og kanskje spesielt når vi fersker dere i å prompe første gangen :D I tillegg får dere, når dere gjør noe fysisk, en herlig aroma med feromonfylt lukt av kropp! Jeg snakker selvsagt ikke dunsten av gammel trening, men lukten av fersk svette.

Dette er noe dere jenter tydelig vis sliter med, og jeg har ofte fått både kjeft og rare blikk fordi jeg vil se på dere når dere kommer ut av dusjen (ja, ok, så er det ikke *bare* ansikt og personlighet jeg vil se på :p) og gi dere en stor og god klem når dere er svette (dere sier "æsj, jeg lukter svette" - jeg sier "mmmmm...du lukter så GODT!"). Det er når dere blir med gutten deres på en ukes hyttetur på et sted der det ikke er vann og han fremdeles vil kose med dere etter tre dager dere vet at dere har truffet riktig person (som sikkert også er litt av grunnen til at jeg liker å ta med jenter på hytta - da ser jeg om de har bein i nesa, og hvordan de er når de er borte fra barberhøvler, nappepinsetter, hudrensevann osv osv).

Dere er vakre, gode skapninger og selv om det ikke virker slik, og selv om vi ofte gjør vårt beste for å skjule det, så ser vi etter andre ting enn ren billedskjønnhet.

og du er singel fordi???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...