Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke folk helt klarer plassere meg - en litt udefinerbar håndfull. Som 182 høy, ung toppidrettsutøver, alternativ husmor, skoleelev, perfeksjonist, "gamer" og ja - gjennomsyra tomboy er det vel litt vel mange sider til meg til at noen klarer å analysere og tør tilnærme meg trur jeg:p Mulig jeg selv er litt kresen. Er for passiv og uinteressert til å ta intiativ, lite tid med skole/trening - og hvis jeg får oppmerksomhet er jeg verdens dårligste på å takle det. Alikevel så er ironisk nok nesten hele venneflokken min beståendes av gutter. Lettere med gutter enn jenter syntes jeg. Eller.. til kameratgjengen gir deg kallenavnet "den aseksuelle" da, siden du er lite aktiv.. nuvel, kunne vært verre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på en måte enig, og har noen ganger fått øye på/prøvd å fått kontakt med noen på senteret. Problemet er jo at jeg ser ut som et dass på trening!! trener på formiddagen i helgene og gidder jo ikke sminke meg før jeg drar på trening... Ellers drar jeg jo noen ganger rett etter jobb, så har jo for såvidt sminke på da.. Men å stå der knallrød i trynet, svett under arma, litt maskara under øynene og håret til alle kanter... Vel, det tiltrekker vel ikke akkurat menn som kebab i fylla/varm kniv i smørret/bæsj i kram snø osv...

jenter på trening kan ofte være søte selv om dere trener... har litt med innstillingen man utstråler da = man tar vare på seg selv og har sunne verdier... spørsmåle mitt er da: vil du blitt mer gla om en gutt/mann kom bort til deg på trening eller på en cafe når du har sminket deg og gjort "alt" for å se attraktiv ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenter på trening kan ofte være søte selv om dere trener... har litt med innstillingen man utstråler da = man tar vare på seg selv og har sunne verdier... spørsmåle mitt er da: vil du blitt mer gla om en gutt/mann kom bort til deg på trening eller på en cafe når du har sminket deg og gjort "alt" for å se attraktiv ut?

Jeg hadde blitt mest glad/sjarmert om gutten kom bort til meg på trening, jeg :rolleyes: Selv om jeg kanskje ikke følte at jeg så veeeeldig bra ut med håret til alle kanter og rød i trynet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ha en som digger meg på gymmet ja.. i treningstights og svett tryne, det er jo sannheten opp i dagen det! :D

Jeg stusser litt på det du nevner med svett i trynet. Jeg ser aldri en jente som svetter. Dere klager så mye over at "æsj, så svett jeg er" etc, men man ser virkelig ikke en dråpe eller noe fuktighet fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne
Vil heller ha en som digger meg på gymmet ja.. i treningstights og svett tryne, det er jo sannheten opp i dagen det! :D

Av alle babes, er trenings-babes best!! Uten tvil! Men jeg har fortsatt ikke sett en jente med svette i ansiktet! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt på det du nevner med svett i trynet. Jeg ser aldri en jente som svetter. Dere klager så mye over at "æsj, så svett jeg er" etc, men man ser virkelig ikke en dråpe eller noe fuktighet fra dere.

Prøv å glo på oss som faktisk løfter frie vekter og løper intervaller så kan det hende du får se det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å glo på oss som faktisk løfter frie vekter og løper intervaller så kan det hende du får se det! :D

Kanskje det er grunnen til alle de gamle mannfolka sitter og skræver og stirrer på jentene i gymmet. De stirrer intenst etter en dråpe svette på dere jenter, men har fortsatt ikke sett noe etter alle de årene :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
HVOR i F er det dere trener hen?? åååja.. ikke SI det.. Elixia?? Vestkant? :D :D

Neeeei, jeg trener på Fitness Xpress på Hasle.. men det er ikke såå alt for mange jenter der.. Og de som er der bare driver med de gå-og-bruk-henda-samtidig-maskinene (no idea what its called) og løpe maskinene, så man ser de liksom ikke så mye. Masse menn derimot... som stirrer... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er grunnen til alle de gamle mannfolka sitter og skræver og stirrer på jentene i gymmet. De stirrer intenst etter en dråpe svette på dere jenter, men har fortsatt ikke sett noe etter alle de årene :thumbsdown:

Trukke det er svetten de ser etter nei.. og jeg sku virkelig ønske de ikke skræva og glodde sånn.. :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, jeg trener på Fitness Xpress på Hasle.. men det er ikke såå alt for mange jenter der.. Og de som er der bare driver med de gå-og-bruk-henda-samtidig-maskinene (no idea what its called) og løpe maskinene, så man ser de liksom ikke så mye. Masse menn derimot... som stirrer... :ninja:

Åja, ellipse-queens... De som ikke kan trene, for da blir de svære... :p De har jo gjerne en lei tendens til å tråkke lugnt også, da sminken kunne finne på å renne.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...