Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Banan Arne
Trukke det er svetten de ser etter nei.. og jeg sku virkelig ønske de ikke skræva og glodde sånn.. :p:D

Okei, hva vis det er en fyr, som du tar i å gi deg noen blikk.. og han er skikkelig digg... Still annoying? :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hva vis det er en fyr, som du tar i å gi deg noen blikk.. og han er skikkelig digg... Still annoying? :whistling:

Det skjedde meg her i romjula.. gjestetrente og en heftig kar gikk og glante og luska.. men om du glaner og ikke har baller til å komme bort, så ignorerer jeg deg hardt :D Så han fløy rundt i en krok og glodde og så fin ut da.. :p Sånn går no dagan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne
Det skjedde meg her i romjula.. gjestetrente og en heftig kar gikk og glante og luska.. men om du glaner og ikke har baller til å komme bort, så ignorerer jeg deg hardt :D Så han fløy rundt i en krok og glodde og så fin ut da.. :p Sånn går no dagan :D

Hahaha.. shyness is a curse! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. shyness is a curse! :ninja:

Vel.. noe sier meg at dette eksemplaret var mer vant til at damene hang rundt ham.. og en ting er solbrun klissen dude som er ok å SE på... men sånne "jeg er deilig og du vil ha meg" typer.. Kan bare stå og curle aleine :D Jeg er ikke slike gutters type uansett, jeg har tatt min master i egosmøring og er way past that shit!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. noe sier meg at dette eksemplaret var mer vant til at damene hang rundt ham.. og en ting er solbrun klissen dude som er ok å SE på... men sånne "jeg er deilig og du vil ha meg" typer.. Kan bare stå og curle aleine :D Jeg er ikke slike gutters type uansett, jeg har tatt min master i egosmøring og er way past that shit!! :p

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Vel.. noe sier meg at dette eksemplaret var mer vant til at damene hang rundt ham.. og en ting er solbrun klissen dude som er ok å SE på... men sånne "jeg er deilig og du vil ha meg" typer.. Kan bare stå og curle aleine :D Jeg er ikke slike gutters type uansett, jeg har tatt min master i egosmøring og er way past that shit!! :p

Hahaha "curle aleine"... Men sånn for nysgjerrighetens skyld. Hvordan tar man en master i egosmøring? :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha "curle aleine"... Men sånn for nysgjerrighetens skyld. Hvordan tar man en master i egosmøring? :whistling:

`

Det tar man ved å være sammen med et menneske som nevnt over i minst 5 år :D eller 7 i mitt tilfelle.. :) Daglige runder med speil, måling av fett, bicepsomkrets, betryggende ord om at "joooda, de ER like store på venstre og høyre side! Du ER symmetrisk" Og selvfølgelig må du tilegne deg kunnskap om nevnte arts spesielle matvaner, favorittøvelser, estimert kcal inntak og forbruk pr dag, med OG uten trening.. Du må ha sett Arnoldbibelen og kunne den på rams.. osv... u catch my drift ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
`

Det tar man ved å være sammen med et menneske som nevnt over i minst 5 år :D eller 7 i mitt tilfelle.. :) Daglige runder med speil, måling av fett, bicepsomkrets, betryggende ord om at "joooda, de ER like store på venstre og høyre side! Du ER symmetrisk" Og selvfølgelig må du tilegne deg kunnskap om nevnte arts spesielle matvaner, favorittøvelser, estimert kcal inntak og forbruk pr dag, med OG uten trening.. Du må ha sett Arnoldbibelen og kunne den på rams.. osv... u catch my drift ;):D

Nå overdrive duuu!! :p Det hørtes bare sykt slitsomt ut!! Hahaha.. Personlig så går jeg alltid engang i løpet av treninga inn på do også tar av med toppen...:rofl: hahahahhaha.. jeg føler meg like teit hver gang!!! Men det er skikkelig motivasjon og ego-booster! Eneste er at musklene synker sammen etter en halvtime... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

`

Det tar man ved å være sammen med et menneske som nevnt over i minst 5 år :D eller 7 i mitt tilfelle.. :) Daglige runder med speil, måling av fett, bicepsomkrets, betryggende ord om at "joooda, de ER like store på venstre og høyre side! Du ER symmetrisk" Og selvfølgelig må du tilegne deg kunnskap om nevnte arts spesielle matvaner, favorittøvelser, estimert kcal inntak og forbruk pr dag, med OG uten trening.. Du må ha sett Arnoldbibelen og kunne den på rams.. osv... u catch my drift ;):D

Folk søker en person som faktisk kan ta vare på seg selv ved å spise sunt og trene. Men det der er vel et veldig godt bevis på at det kan bikke litt over på det syklige! Litt balanse bør vel være et must ;)

post-36-14440826392274_thumb.jpg

Deilig med "kroppsdel" i bakhode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk søker en person som faktisk kan ta vare på seg selv ved å spise sunt og trene. Men det der er vel et veldig godt bevis på at det kan bikke litt over på det syklige! Litt balanse bør vel være et must ;)

[ATTACH=full]4359[/ATTACH]

Deilig med "kroppsdel" i bakhode.

Liker bildet svært godt!! :) Og ja, sykelig? Dette var ekstremt ja, men veldig ofte sannheten med min gamle mann.. Dessverre, jeg trener jo like mye, jeg ser meg i speilet, jeg spiser sunt og må ha en partner som gjør det samme.. men jeg stiller meg ikke opp foran denne og ber om bekreftelse hver dag/flere ganger daglig.. Jeg trener for MEG :) Denne mannen er grunnen til at jeg aldri spør en levende sjel om "ser jeg ok ut i denne/kan jeg gå i denne" jeg vil rett og slett ikke plage folk med egen navlebeskuing.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå overdrive duuu!! :p Det hørtes bare sykt slitsomt ut!! Hahaha.. Personlig så går jeg alltid engang i løpet av treninga inn på do også tar av med toppen...:rofl: hahahahhaha.. jeg føler meg like teit hver gang!!! Men det er skikkelig motivasjon og ego-booster! Eneste er at musklene synker sammen etter en halvtime... :cry:

Ja men forestill deg å bo sammen med tidenes mest usikre jente... :D Sånn var det rett og slett! :p Men man har lov til å digge seg selv på gymmet og ellers i speilet hjemme om man ser resultater og er fornøyd med egen innsats! Det er lov å glede seg over fremgang, både indre og ytre! :) Drit i jante :D Piffe opp musklene med karb da vett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bildet svært godt!! :) Og ja, sykelig? Dette var ekstremt ja, men veldig ofte sannheten med min gamle mann.. Dessverre, jeg trener jo like mye, jeg ser meg i speilet, jeg spiser sunt og må ha en partner som gjør det samme.. men jeg stiller meg ikke opp foran denne og ber om bekreftelse hver dag/flere ganger daglig.. Jeg trener for MEG :) Denne mannen er grunnen til at jeg aldri spør en levende sjel om "ser jeg ok ut i denne/kan jeg gå i denne" jeg vil rett og slett ikke plage folk med egen navlebeskuing.. :p

Når sant skal sies, så finnes det faktisk noen som har det vi kaller BDD (Body Dysmorphic Disorder). Hos oss jenter er det en hyppigere forekomst av spiseforstyrrelser i fitnessmiljøer kontra samfunnet ellers, så at det er en del av gutta som har BDD er nok gankse sannnsynlig.

Jeg mener at uansett hvor inne i fitnessmiljøet man er, så er det ikke nødvendig å måle, speile, sjekke og sammenligne seg slik så og si hver eneste dag. Ja, kanskje i ukene rett før en konkurranse så kan det være nødvendig med en hyppig sjekk, men ikke året rundt, år etter år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jenter,

Jeg vil bare si en ting til dere - det er ikke på grunn av sminken og klærne deres vi synes dere er søte eller vakre. Seriøst! Det er klart vi liker dere nå dere pynter dere, og spesielt om vi vet at dere har pyntet dere for oss, men dere må innse at dere har mange forskjellige "skjønnheter" som dere må vise oss slik at vi kan falle for dere gang på gang. Akkurat som at når en person har dårlig personlighet, så kan vedkommende brått bli eksepsjonelt frastøtende fysisk så kan en sjarmerende jente brått bli veldig vakker. Vi kan synes dere er vakre når dere våkner om morgenen etter en ekstra hard runde på byen, når dere svetter på trening, når dere våkner opp etter å ha sovnet med hodet i fanget og sminken er "litt skjev" - og kanskje spesielt når vi fersker dere i å prompe første gangen :D I tillegg får dere, når dere gjør noe fysisk, en herlig aroma med feromonfylt lukt av kropp! Jeg snakker selvsagt ikke dunsten av gammel trening, men lukten av fersk svette.

Dette er noe dere jenter tydelig vis sliter med, og jeg har ofte fått både kjeft og rare blikk fordi jeg vil se på dere når dere kommer ut av dusjen (ja, ok, så er det ikke *bare* ansikt og personlighet jeg vil se på :p) og gi dere en stor og god klem når dere er svette (dere sier "æsj, jeg lukter svette" - jeg sier "mmmmm...du lukter så GODT!"). Det er når dere blir med gutten deres på en ukes hyttetur på et sted der det ikke er vann og han fremdeles vil kose med dere etter tre dager dere vet at dere har truffet riktig person (som sikkert også er litt av grunnen til at jeg liker å ta med jenter på hytta - da ser jeg om de har bein i nesa, og hvordan de er når de er borte fra barberhøvler, nappepinsetter, hudrensevann osv osv).

Dere er vakre, gode skapninger og selv om det ikke virker slik, og selv om vi ofte gjør vårt beste for å skjule det, så ser vi etter andre ting enn ren billedskjønnhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...