Gå til innhold

gkmk

Medlemmer
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om gkmk

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 27. juli 1995
  1. http://www.youtube.comhttp://www.youtube.com/watch?list=UUUw7LDOFPw_tvp1isz5IEvQ&v=yAXYOza4OdU&feature=player_embedded/watch?list=UUUw7LDOFPw_tvp1isz5IEvQ&v=yAXYOza4OdU&feature=player_embedded
  2. Har ikke vært innom fitnesbloggen på looonge time ! Men vil si store endringer har skjedd !

  3. IKKE TELL KCAL ! Jeg har ett dårlig forholdt til kcal , tenker litt mindre litt mindre, spiser jeg mer enn 1500 kcal har jeg dårlig samvittighet spiser jeg mer enn 2000 kcal er det ille ! Man tror man har kontroll men tro meg, du havner lett i fella, jeg snakker av egenrfaring. Jeg har nesten svimt av fler ganger, treg reaksjon, utmattet rett og slett. Så jeg anberfaliger ingen og begynne, det er ikke så ille IDAG, jeg har prøvd og øke til 1500-1800 nå fordi jeg trener mye, men tar lag tid og venne seg til at det faktisk er greit og spise mer. Mitt råd er spis med øya og sunnfornuft! Spis mye
  4. Det er HELT KLART EN SPORT ! Spørs hva du legger i det, en søndagstur her og der vil du ikke akkurat få så mye resultater. Sånn det er med all trening.. Ridde i 5 år på barne skolen, jeg ble jo trent av det men noen store og synlige muskler blir det nok ikke Men så må man jo jobbe litt og da, kan ikke bare sitte på en rygg og tro musklene kommer. Må løfte på rompa fra salen Liker man og være på hesteryggen er det ikke så dumt og ha det på siden av annen trening Kommer helt ann på hvor mye trent man vil bli )
  5. tusen takk for masse nyttig info, har bestilt time hos legen også Det er ikke bare jeg som sliter/ har slitt..
  6. Jeg får i meg lite melk, hvis jeg får i meg melk så det i en oppskfrift hvis jeg spsier ute og det er ikke ofte !
  7. Jeg konsentrerer meg ikke kunn om mage nei, men føler det var løping var tingen der og ikke styrke, men som sakt skal slutte med løping på en stund også får jeg prøve ut det andre
  8. Trener en del styrke, men merker mest resulater på arma, kunne godt tenkt meg og få trent magen mer, men føler ikke helt styrke er tingen der:) Men kanskje jeg som tar feil, att man får gode resukater av styrke på magen? Svømming og spinning er noe jeg skal ta mer i bruk
  9. Jeg har vil tro kostholldet er under kontroll, ikke brød,pasta,poteter,ris,knekkebrød,ting med mye stivelse,lite salt,spiser ikke mat med sukker i, kunn fruktsukker ellers så er det jo litt fisk,kylling,kalkun,karbonadedei... grønnsaker, litt frukt og nøtter Vurder og beynne med litt strek mat nå for kanskje få enda bedere efekt Kjenner det selv når jeg går med høye heler, men er dårlig til og gå i "riktig" sko, er som regel converse og ugg det går mest i.. Jeg har 3 forskjellige nike sko som jeg trener med, men er ikke fornøyd, den ene er til og med såles støpt, men da ble det mindre
  10. okei, jeg skjønner jeg må til legen! Tusen takk for fine råd, skal ta det til meg .. Jeg er alt for glad i mølla merker jeg, men må slutte med det for en god stund :/
  11. jeg vet jeg har beinhinnebetennelse, for meg er det viktig og nå målet mitt og har derfor gitt litt F i det.. Men nå har jeg store smerte når jeg trener og etter ... Hvilken treningsform er bra når man har beinhinnebetennelse + hvis man tillegg vil ned i fettprosent, har prøvd ut forskellige sko, noen som veit hvor man virkelig får tak i gode sko? jeg bruker tigerbalsam av og til etter trening.. føler det hjelper der og da.. Noen råd som kan hjelpe ?
  12. Melanotan, eller så kaldt "barbidop" har fler virkinger enn bare brun.. Og man må ha kontroll over hvordan man bruker det, ikke overdrive ovs
  13. gkmk

    Dagens Glade

    glad for at en vennine overtalte meg til og svømme idag isteden for og trene på trenigs senteret
  14. det er nammi ! Enten så koker jeg det opp, av og til tilsetter jeg litt kokkos masse, eller kanel:) Men er godt uten og koke det og med litt melk ikke mye men litt melk
×
×
  • Opprett ny...