Gå til innhold

Hjelp meg og fullføre min tatovering (Always . . ? . .)


mariebh

Anbefalte innlegg

Hei ! :)

Jeg har en tatovering på hånda (langs med tommelen) der det står "Always". Av private grunner.

Men nå vil jeg fikse på den og fullføre tatoveringen med en liten setning.

Har dere noen forslag til en bra setning som begynner med ALWAYS . . .? :)

Er åpen for alle forslag :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gi faen i hele greia og ta noe du virkelig vil sette pris på i mange år fremover. Trenger du hjelp fra ukjente på et forum til å fullføre setningen du skal ha på armen resten av livet? Tro meg, du kommer til å hate den om noen år. Skrift og ordtak er denne tidens tribals. Dere vil angre hele gjengen!

Hilsen hun med diger tribaltatovering i korsryggen og stjerner på armen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke greit at det faktisk betyr noe? Og vil random forslag fra random people på et random forum i så fall bety noe?

Just wondering. Jeg har tekst tattovert på kroppen, men ikke spurte jeg om forslag fra folk og ikke googlet jeg det fram heller. Det er faktisk personlig.

"Så kult, hvordan kom du på det?"

"Jeg spurte på et forum hva jeg skulle ta."

Ikke den kuleste historien akkurat. Anbefaler deg å lete, og ikke minst tenke godt og lenge, for å finne noe som er viktig for deg :)

Jeg forsetter på den tatoveringen fordi jeg på en måte angrer litt av private årsaker, er nok mange andre som hadde gjort det samme hvis de var i min situasjon hehe :whistle: Og for å vær sikker på at jeg finner de rette ordene som skal fullføre så graver jeg i alt jeg kan grave i før jeg finner noe som jeg virkelig vil ha og kan bety for meg. Jeg trenger bare en liten dytt til å gå dypere i ideene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi faen i hele greia og ta noe du virkelig vil sette pris på i mange år fremover. Trenger du hjelp fra ukjente på et forum til å fullføre setningen du skal ha på armen resten av livet? Tro meg, du kommer til å hate den om noen år. Skrift og ordtak er denne tidens tribals. Dere vil angre hele gjengen!

Hilsen hun med diger tribaltatovering i korsryggen og stjerner på armen :-(

Leit å høre at du angrer på din tatovering :( Men jeg søker bare etter forslag, det betyr ikke at jeg skal bruke noen av de forslagene som de har komt til meg. Som sakt så liker jeg å grave i alt jeg kan grave i før jeg tar noe. Plutselig så finner jeg noe bedre etter jeg har tatovert, det er ikke gøy. Jeg har grublet i 1 år på denne tatoveringa og mer skal jeg gruble før jeg setter meg under nåla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at du angrer på din tatovering :( Men jeg søker bare etter forslag, det betyr ikke at jeg skal bruke noen av de forslagene som de har komt til meg. Som sakt så liker jeg å grave i alt jeg kan grave i før jeg tar noe. Plutselig så finner jeg noe bedre etter jeg har tatovert, det er ikke gøy. Jeg har grublet i 1 år på denne tatoveringa og mer skal jeg gruble før jeg setter meg under nåla ;)

Fint at du tenker deg godt om! :-) (av de 10 tatoveringene jeg har angrer jeg vel egentlig bare på "tramp-stampet".. Som var superkult da jeg var 19 og tattisen var ny...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...