Gå til innhold

Hjelp meg og fullføre min tatovering (Always . . ? . .)


mariebh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint at du tenker deg godt om! :) (av de 10 tatoveringene jeg har angrer jeg vel egentlig bare på "tramp-stampet".. Som var superkult da jeg var 19 og tattisen var ny...:)

Hehe.

Har du en tanke om å fikse på den du ikke liker da? Hvis det er mulig, nå vet jeg ikke hvordan den ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

´´Always, forever and no matter what´´

Nei her er en bedre en:

´´I always remember to never forget´´

Evnt kan du legge til noe foran:

- Me first, Always

Det går ikke ann å sette en bokstav forran min "Always", det er ikke plass :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at du tenker deg godt om! :) (av de 10 tatoveringene jeg har angrer jeg vel egentlig bare på "tramp-stampet".. Som var superkult da jeg var 19 og tattisen var ny...:)

Måtte bare sjekke; og jeg synes rosene dine var nydelige! :happy: -sier en annen med rosetatovering! Høhøh!

Det går ikke ann å sette en bokstav forran min "Always", det er ikke plass :p

Always (continue - go on - go further - learn - and forever - hope for more - be free - possible)?

Det beste er når du får en tanke, en følelse elns og bare *poff* så har du noe du vil ha på deg.. Noe du har oppnådd i livet, noe typisk ved deg, noe du vil ha resten av livet, som du også kan ha skrevet på deg selv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Always (continue - go on - go further - learn - and forever - hope for more - be free - possible)?

Det beste er når du får en tanke, en følelse elns og bare *poff* så har du noe du vil ha på deg.. Noe du har oppnådd i livet, noe typisk ved deg, noe du vil ha resten av livet, som du også kan ha skrevet på deg selv.. ;)

Liker forslagene dine (y) er noe i den duren jeg tenker meg. Noe som er typisk meg, opplevd eller oppnådd. Jeg suger på ord/setninger (spesielt engelsk) hehe :lol: Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...