Gå til innhold

Kyani, vidundermiddelet?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kyani markedsfører seg ikke, dette bør du vite.

Neida, Kyani markedsfører seg ikke i det hele tatt. Denne siden er bare for at folk skal vite hva som er best for dem selv, og har ingenting med promotering av egne produkter å gjøre.

https://eu.kyani.net/public/eu/en/main

Jeg ser forøvrig at denne tråden kommer opp som andretreff når man googler Kyani, noe som forklarer hvorfor du tilfeldigvis skulle finne den og se deg nødt til å registrere deg på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det er noe dokumentert virkning på noe? Nei det vet du ikke.

Du henger deg på resten av skeptiker, det må dere for all del gjøre. Men siden dere sier at alle andre driver med tull og tøys, må dere selv holde dere til fakta, Vet du om det foreligger noe dokumentasjon på noe som helt vedrørende dette produktet? eller er det bare noe du antar og tror. Har du snakket med noen på hovedkontoret og spurt etter dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo hvertfall ikke villig til å dele noen som helst form for dokumentasjon.

Som jeg har sagt mange ganger, jeg selger ikke dette produktet, kommer heller ikke til å gjøre. Jeg var villig til å prøve ut dette, å det funker. Prøv det ut selv da vel, hvis du er så fordømt interessert i dette produktet, du er jo interessert i produktene, hvis ikke hadde du ikke sittet her inne å uttalt deg om det. Jeg er interessert i produktet, fordi jeg bruker det daglig å det funker. Derfor skriver jeg om dette. Prøv det du og finn ut av dette selv, ikke heng deg på alle andre. Du må jo ha erfaring med det du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Kyani markedsfører seg ikke i det hele tatt. Denne siden er bare for at folk skal vite hva som er best for dem selv, og har ingenting med promotering av egne produkter å gjøre.

https://eu.kyani.net/public/eu/en/main

Jeg ser forøvrig at denne tråden kommer opp som andretreff når man googler Kyani, noe som forklarer hvorfor du tilfeldigvis skulle finne den og se deg nødt til å registrere deg på forumet.

En mindre kjent internett-regel er at dersom du skriver negativt om MLM, vil en tråd aldri dø. Det vil alltid være forhandlere etc. som googler for harde livet for å forsøke å slå ned på kritikk. Når det gjøres med en slik finesse som det er blitt vist i denne tråden, virker det jo helt mot sin hensikt, men siden jeg ser det som ekstremt positivt at færrest mulig faller for det her, er det helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt mange ganger, jeg selger ikke dette produktet, kommer heller ikke til å gjøre. Jeg var villig til å prøve ut dette, å det funker. Prøv det ut selv da vel, hvis du er så fordømt interessert i dette produktet, du er jo interessert i produktene, hvis ikke hadde du ikke sittet her inne å uttalt deg om det. Jeg er interessert i produktet, fordi jeg bruker det daglig å det funker. Derfor skriver jeg om dette. Prøv det du og finn ut av dette selv, ikke heng deg på alle andre. Du må jo ha erfaring med det du snakker om.

Lol nei, du registrerer deg på forumet utelukkende for å vekke til live en tråd som var død og begravet, helt uten interesser i produktene. Og når du ikke engang klarer å være ærlig på at det er nettopp det du har gjort, enda det er superlett å dokumentere ved å se at du registrerte deg på forumet i dag (selv om du selv hevder å ha vært her inne lenge), så er troverdigheten din fryktelig liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha erfaring med det du snakker om.

La meg ramse opp fem ting jeg vet godt er en dårlig idé uten å prøve det selv (jeg har visst skrevet en tilsvarende liste litt bak i tråden også, som du også kan ha det kjekt med):

1) hoppe fra femmeteren i et basseng uten vann

2) spise revebjelle

3) leke på motorveien

4) spise leverpostei på bløtkake

5) prøve å temme en løve via samtaleterapi

Og igjen: ansvaret for å dokumentere ligger på dere som sier det virker. Ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo du her, kan ikke du heller vise til denne dokumentasjonen du hevder eksisterer da? Det ville gjort ting mye enklere for deg selv fremfor å kjøre strategien "dette er godt dokumentert, men jeg vil ikke vise dere dokumentasjonen, den får dere finne selv".

Hva snakker du om, meg selv. Er ikke ute etter å markedsføre noe jeg, bare si at produktene fungerer på meg og andre jeg kjenner, finn det ut selv har jeg sagt, ikke heng dere på alle andre. Tørr dere ikke stå i mot og ha egne meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om, meg selv. Er ikke ute etter å markedsføre noe jeg, bare si at produktene fungerer på meg og andre jeg kjenner, finn det ut selv har jeg sagt, ikke heng dere på alle andre. Tørr dere ikke stå i mot og ha egne meninger

Det er du lessis som har sagt at det eksisterer dokumentasjon på virkningen her, men svarer bare flåsete når noen spør etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva snakker du om, meg selv. Er ikke ute etter å markedsføre noe jeg, bare si at produktene fungerer på meg og andre jeg kjenner, finn det ut selv har jeg sagt, ikke heng dere på alle andre. Tørr dere ikke stå i mot og ha egne meninger

Er ikke det å mene at dette er tull en egen mening? Du mener jo det samme som produsenten, er det du som ikke tør å ha en egen mening men heller tror uforbeholdent på det du blir fortalt av de som selger produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om, meg selv. Er ikke ute etter å markedsføre noe jeg, bare si at produktene fungerer på meg og andre jeg kjenner, finn det ut selv har jeg sagt, ikke heng dere på alle andre. Tørr dere ikke stå i mot og ha egne meninger

Så... om jeg har en kamerat som sverger til at det å spise et glass syltetøy dagen er det som holder ham frisk og bygger masse muskler - så MÅ jeg selv prøve det, for å se om det er noe i det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]119859[/ATTACH]

Når du først skal lyve så kan du hvertfall gjøre et helhjertet forsøk på å skrive noe som det er mulig at folk vil tro på.

Hva er de dokumenterte effektene av Kyani? Noe som er publisert, eller holder det at produsenten selv skriver på et ark at det virker?

. Lyver ikke jeg lille deg, Dette er så lavmål, hvis noen gidder å sitte å rakke ned på et produkt som dere selv ikke har prøvd, må dere fortsette med det. Det er mennesker som ikke tørr å bli synlige det, som ønsker å være innunder den grå store massen. Noen liker det, og andre liker å komme seg videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... om jeg har en kamerat som sverger til at det å spise et glass syltetøy dagen er det som holder ham frisk og bygger masse muskler - så MÅ jeg selv prøve det, for å se om det er noe i det...?

Ja jøss, hvis det er på det nivået du er på i denne verden, så synes jeg du skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Lyver ikke jeg lille deg, Dette er så lavmål, hvis noen gidder å sitte å rakke ned på et produkt som dere selv ikke har prøvd, må dere fortsette med det. Det er mennesker som ikke tørr å bli synlige det, som ønsker å være innunder den grå store massen. Noen liker det, og andre liker å komme seg videre i livet.

Hører du Vegard L, "lille venn" kortet er blitt spilt, det er bare å gi seg med en gang, hun må åpenbart ha rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om, meg selv. Er ikke ute etter å markedsføre noe jeg, bare si at produktene fungerer på meg og andre jeg kjenner, finn det ut selv har jeg sagt, ikke heng dere på alle andre. Tørr dere ikke stå i mot og ha egne meninger

ER IKKE UTE ETTER Å GJØRE DET ENKLERE FOR MEG SELV PÅ NOEN MÅTE JEG, JEG VET HVA JEG MENER, OG TRENGER IKKE YTRE PÅVIRKNINGER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Lyver ikke jeg lille deg, Dette er så lavmål, hvis noen gidder å sitte å rakke ned på et produkt som dere selv ikke har prøvd, må dere fortsette med det. Det er mennesker som ikke tørr å bli synlige det, som ønsker å være innunder den grå store massen. Noen liker det, og andre liker å komme seg videre i livet.

Så når du sier at du har vært registrert her inne lenge, men brukeren din ble registrert i dag, så er det ikke løgn? Er det sant da eller?

Du skjønner åpenbart ikke at jo mer du unngår å underbygge påstandene dine om dokumentasjon jo mer tydelig blir det at du ikke har denne (ergo lyver du igjen?), og jo mindre troverdig blir alt du sier. Hersketeknikker gjør ikke saken din noe bedre, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...