Gå til innhold

Kyani, vidundermiddelet?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt greit at du har funnet din gate når det gjelder sunnhet, men ikke drit ned produkter som andre har tro på. det er ikke din lommebok det går ut over.

Så du mener at vi ikke skal informere om at dette er overpriset svindel fordi det da kan påvirke andre til å ikke kjøpe produktene deres? Fantastisk statement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så KOSELIG at du valgte å registrere deg her inne for å snakke varmt om Kyani! Jeg må si jeg er nesten imponert over hvor mange hersketeknikker du klarte å få inn på så få setninger! Er ikke det et slående argument om Kyanis fortreffelighet så vet ikke jeg.

Vi tar det i kronologisk rekkefølge

1) Så og si all varehandel er ikke pyramidespill, fordi det er ikke verving som gjør at du tjener penger men salg av varer. Pyramidespill selger ideen om raske penger, vanlige forhandlere selger varer og tjenester.

2) Selgere som lyver til kundene er ikke "lure" selgere. Men når man skal ut og pushe et overpriset kosttilskudd uten dokumentert effekt, frister det for å smøre tykt på så man faktisk får solgt litt. Kyani straffer ikke denne typen markedsføring, og selgerne utdannes ikke godt nok som ambassadører for produktet, og da vil ikke folk ta det seriøst. Den sinnaranten din her inne er et utmerket eksempel på det, for øvrig. Du selger det ikke sier du, men hardnakket forsvarer det på et forum nok til at du gidder å registrere ny brukerkonto? Ingen i verden kjøper den historien :D

3) "alle oppegående mennesker" vet ikke at antioksidanter har en legende virkning. Det er lite som tyder på at antioksidanter har noe særlig magisk ved seg i det hele tatt. Hype. Kyani selv har uttalt at produktene "ikke er ment å diagnostisere, behandle, kurere eller forebygge noen sykdom eller tilstand".

Det er egentlig helt fantastisk at det er mennesker som deg som går ut og forsvarer Kyani og denne typen markedsføring og produkter. Hundre skeptikere kunne ikke gjort en bedre jobb med å diskreditere produktet enn det du akkurat gjorde! :D

Jeg har vært her inne lenge jeg, og har ingen ny brukerkonto så vet du det. En annen ting, les hva jeg skriver. Snakker ikke om vanlig varehandel, men om distributører. Jeg selger heller ikke dette, men jeg bruker dette produktet og det fungerer.

Jeg har drevet firma i 20 år, så ikke belær meg å selge. Når alle er så fordømt negative uten å ha prøvd dette, må jo noen si fra, men uvitenhet gir skepsis, det er viden kjent..

Dette produktet er ment som kosttilskudd og ikke noe annet.

Om Kyani straffer slik markedsføring eller ikke, vet du ingen ting om. Hvis du kjøper en matboks fra Tupperware, støtter du et pyramidespill. Et spørsmål til deg. Hvis du kjøper omega 3 i butikken, får du med datablad? eller et dokument som gir deg informasjon om dokumentert virkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-6-14440956866552_thumb.jpg

Når du først skal lyve så kan du hvertfall gjøre et helhjertet forsøk på å skrive noe som det er mulig at folk vil tro på.

Et spørsmål til deg. Hvis du kjøper omega 3 i butikken, får du med datablad? eller et dokument som gir deg informasjon om dokumentert virkning?

Hva er de dokumenterte effektene av Kyani? Noe som er publisert, eller holder det at produsenten selv skriver på et ark at det virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her inne lenge jeg, og har ingen ny brukerkonto så vet du det. En annen ting, les hva jeg skriver. Snakker ikke om vanlig varehandel, men om distributører. Jeg selger heller ikke dette, men jeg bruker dette produktet og det fungerer.

Jeg har drevet firma i 20 år, så ikke belær meg å selge. Når alle er så fordømt negative uten å ha prøvd dette, må jo noen si fra, men uvitenhet gir skepsis, det er viden kjent..

Dette produktet er ment som kosttilskudd og ikke noe annet.

Om Kyani straffer slik markedsføring eller ikke, vet du ingen ting om. Hvis du kjøper en matboks fra Tupperware, støtter du et pyramidespill. Et spørsmål til deg. Hvis du kjøper omega 3 i butikken, får du med datablad? eller et dokument som gir deg informasjon om dokumentert virkning?

Igjen, den der "lille venn du er idiot"-greiene kan kanskje funke når du prøver å overkjøre andre, men jeg blir bare enda mer giret på å plukke fra hverandre hvert ord du skriver hver gang du drar frem den tonen der.

Uvitenhet gir ikke skepsis, om noe gir uvitenhet skråsikkerhet. Om du har så drevet firma i hundre år så er vi fortsatt enige om at det er en ufin måte å markedsføre seg på? I tråden ligger linker til kreftpasienter og andre som har blitt forsøkt pushet på Kyani. Jeg har lest en haug med hårreisende eksempler på dårlig markedsføring. Det er mer slikt i MLM enn andre steder fordi selgerne er uerfarne, opplæringen er dårlig, og når folk etter hvert blir mer og mer desperate etter å selge tar de hardere og hardere i.

Når det nærmeste man kommer dokumentasjon på at dette har noe for seg er middelaldrende damer som tilter i kommentarfelt og på diskusjonsforum, da er det grunn til å bli skeptisk til hva dette har med å gjøre.

Et datablad på et kosttilskudd er også 100% unødvendig. Dokumentasjonen kan jeg enten finne på egenhånd, eller kontakte leverandør. Om du har lyst å betale 2-3 ganger markedspris for omega 3 fordi du får med et papir skal ingen nekte deg det. Men "langreist" omega-3 er ikke overlegent. Om noe tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvitenhet gir ikke skepsis, om noe gir uvitenhet skråsikkerhet. Om du har så drevet firma i hundre år så er vi fortsatt enige om at det er en ufin måte å markedsføre seg på? I tråden ligger linker til kreftpasienter og andre som har blitt forsøkt pushet på Kyani. Jeg har lest en haug med hårreisende eksempler på dårlig markedsføring. Det er mer slikt i MLM enn andre steder fordi selgerne er uerfarne, opplæringen er dårlig, og når folk etter hvert blir mer og mer desperate etter å selge tar de hardere og hardere i.

Du glemte det at distributørene selv ikke har noen som helst relevant bakgrunn og bare gjentar det de blir fortalt fra produsenten eller distributørene lenger oppe i kjeden. Men dette er jo greit, for deres førsteprioritet er selvfølgelig at kundene skal få det best mulig. Salg og inntjening kommer såklart i andre rekke, vi er jo gode medmennesker alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite av det du skriver som vitner om at du er spesielt oppegående. Eventuelt så undervurderer du de som leser det du skriver.

Sier ikke at jeg er oppegående, men er bare så patetisk når noen skriver så nedlatende om et produkt man ikke har prøvd selv. Det er lite oppegående. Jeg skjønner skepsisen til folk jeg selvfølgelig. Men si at man er skeptisk da, og ikke drit ut produkter du bare har hørt om. Hvorfor er en Mercedes dyrere enn andre biler i samme klasse, jo fordi den har en profilert stjerne på panseret. Det er ingen grunn til å drite ut denne bilen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier ikke at jeg er oppegående, men er bare så patetisk når noen skriver så nedlatende om et produkt man ikke har prøvd selv. Det er lite oppegående. Jeg skjønner skepsisen til folk jeg selvfølgelig. Men si at man er skeptisk da, og ikke drit ut produkter du bare har hørt om. Hvorfor er en Mercedes dyrere enn andre biler i samme klasse, jo fordi den har en profilert stjerne på panseret. Det er ingen grunn til å drite ut denne bilen av den grunn.

Må man prøve det for å kunne uttale seg om det?

Hvis jeg blander sitron, sukker og blomstermoll, må du prøve det før du kan si at det er bullshit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte det at distributørene selv ikke har noen som helst relevant bakgrunn og bare gjentar det de blir fortalt fra produsenten eller distributørene lenger oppe i kjeden. Men dette er jo greit, for deres førsteprioritet er selvfølgelig at kundene skal få det best mulig. Salg og inntjening kommer såklart i andre rekke, vi er jo gode medmennesker alle sammen.

Jepp, de er greie sånn.

Jeg har ingen problemer med at folk går inn i denne businessen for å tjene penger. De som sier noe annet lyver jo gjerne. Problemet dukker opp når salg blir til svindel (eller pyramider).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at jeg er oppegående, men er bare så patetisk når noen skriver så nedlatende om et produkt man ikke har prøvd selv. Det er lite oppegående. Jeg skjønner skepsisen til folk jeg selvfølgelig. Men si at man er skeptisk da, og ikke drit ut produkter du bare har hørt om. Hvorfor er en Mercedes dyrere enn andre biler i samme klasse, jo fordi den har en profilert stjerne på panseret. Det er ingen grunn til å drite ut denne bilen av den grunn.

Hvis Kyani-markedsføring hadde vært på samme måte som mercedes markedsførte seg, ville forskjellen vært at mercedesleverandørene fortalte folk at dersom de kjøpte seg en billigere bil ville den mest sannsynlig ta fyr. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at jeg er oppegående, men er bare så patetisk når noen skriver så nedlatende om et produkt man ikke har prøvd selv. Det er lite oppegående. Jeg skjønner skepsisen til folk jeg selvfølgelig. Men si at man er skeptisk da, og ikke drit ut produkter du bare har hørt om.

Og på bakgrunn av dette så registrerer du deg på et diskusjonsforum ene og alene for å fortelle dette til folk i en tråd som ikke hadde vært aktiv på over 2 mnd? Uten å ha noen som helst form for økonomiske interesser i å snakke varmt om produktene? Hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, den der "lille venn du er idiot"-greiene kan kanskje funke når du prøver å overkjøre andre, men jeg blir bare enda mer giret på å plukke fra hverandre hvert ord du skriver hver gang du drar frem den tonen der.

Uvitenhet gir ikke skepsis, om noe gir uvitenhet skråsikkerhet. Om du har så drevet firma i hundre år så er vi fortsatt enige om at det er en ufin måte å markedsføre seg på? I tråden ligger linker til kreftpasienter og andre som har blitt forsøkt pushet på Kyani. Jeg har lest en haug med hårreisende eksempler på dårlig markedsføring. Det er mer slikt i MLM enn andre steder fordi selgerne er uerfarne, opplæringen er dårlig, og når folk etter hvert blir mer og mer desperate etter å selge tar de hardere og hardere i.

Når det nærmeste man kommer dokumentasjon på at dette har noe for seg er middelaldrende damer som tilter i kommentarfelt og på diskusjonsforum, da er det grunn til å bli skeptisk til hva dette har med å gjøre.

Et datablad på et kosttilskudd er også 100% unødvendig. Dokumentasjonen kan jeg enten finne på egenhånd, eller kontakte leverandør. Om du har lyst å betale 2-3 ganger markedspris for omega 3 fordi du får med et papir skal ingen nekte deg det. Men "langreist" omega-3 er ikke overlegent. Om noe tvert imot.

He he, dette begynner å bli morsomt dette her.

Ja vi er enig om at slik markedsføring er helt uakseptabelt, og dette skal også slås hardt ned på. Fals kmarkedsføring er ulovlig. Jeg jobber daglig med markedsføring. Ja, er også enig at dette foregår mer i MLM enn andre steder. Ja, et datablad er unødvendig da det skal stå innholdsfortegnelse bak på produktet, står ikke dette, er det ulovlig å selge. Her er vi enige. Men selv om noen selgere som ikke vet hva de driver med sender linker osv om at dette kurerer ulike typer sykdommer, vitner om at dette er kyniske mennesker. Men det er ikke produktet som er ment som kosttilskudd som skal ha skylden for dette, men menneskene som kommer med udokumentert vås om at dette kurerer kreft osv. Men du, det er ingen som har tiltet i noe kommentarfelt, men hør på dere selv. Fordi noen kyniske mennesker går ut med vås og tull om å kurere ting, så må jo dere skjønne at det er menneskene som er ute å sykler og ikke produktet. Sannheten er faktisk at leger på Ahus er veldig positive til Kyani. Jeg selger ikke dette produktet, noe jeg heller ikke skal gjøre. Jeg bruker dette produktet, og det funker. Jeg har aldri migrene lenger, sover bedre om natten og har mer energi. Det er alt jeg har sagt, og jeg blir provosert når enkelte bare ignorer det jeg sier. Hvorfor i alle dager skal jeg si at det funker hvis det bare er vås. Hva skulle jeg tjene på det. Enkelte mennesker er så arrogante å ser ned på mennesker som bruker noe som ikke er urgammelt og velkjent. Det er mitt poeng. Bruk hva dere vil, men hvis dere ikke har prøvd det dere uttaler dere om, så blir det helt feil. GJØR OPP DERES EGEN MENING, IKKE HEKT DERE PÅ ALLE ANDRES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Kyani-markedsføring hadde vært på samme måte som mercedes markedsførte seg, ville forskjellen vært at mercedesleverandørene fortalte folk at dersom de kjøpte seg en billigere bil ville den mest sannsynlig ta fyr. :p

Hvis du ikke klarer å diskutere på en saklig måte, så dropp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...