Gå til innhold

Kyani, vidundermiddelet?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

icosilbilde1.JPG

http://icosil.no/icosil1.html

"Eliminerer alle form for virus, bakterier & sopp."

Da har vi vel plutselig en kur for mer eller mindre samtlige sykdommer, har vi ikke?

Jeg er veldig interessert i hvordan den gjør alt det der, samtidig som den forbedrer både stamcelleproduksjon og immunforsvar, og hva det er ved sølv som i det hele tatt gjør dette.

Ikke måte på hva de lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

icosilbilde1.JPG

http://icosil.no/icosil1.html

"Eliminerer alle form for virus, bakterier & sopp."

Da har vi vel plutselig en kur for mer eller mindre samtlige sykdommer, har vi ikke?

Jeg er veldig interessert i hvordan den gjør alt det der, samtidig som den forbedrer både stamcelleproduksjon og immunforsvar, og hva det er ved sølv som i det hele tatt gjør dette.

Ikke måte på hva de lover!

Dette var dagens lol :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Afterall, post: 828352, member: 20291"

http://icosil.no/icosil1.html

"Eliminerer alle form for virus, bakterier & sopp."

Da har vi vel plutselig en kur for mer eller mindre samtlige sykdommer, har vi ikke?

Jeg er veldig interessert i hvordan den gjør alt det der, samtidig som den forbedrer både stamcelleproduksjon og immunforsvar, og hva det er ved sølv som i det hele tatt gjør dette.

Ikke måte på hva de lover!

Så "produktet" vil faktisk utrydde ALLE former for bakterier? Jaggu, da kan man pakke sammen fort. Det blir for latterlig med slike utsagn som ikke har rot i virkeligheten. Ref: forskning.no > Sunne bakterier / How immune system peacefully co-exists with 'good' bacteria

PS. Ikke ment som korreksjon men for å opplyse enkeltindividet som lurer på om det finnes "gode" bakterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "produktet" vil faktisk utrydde ALLE former for bakterier? Jaggu, da kan man pakke sammen fort. Det blir for latterlig med slike utsagn som ikke har rot i virkeligheten. Ref: forskning.no > Sunne bakterier / How immune system peacefully co-exists with 'good' bacteria

PS. Ikke ment som korreksjon men for å opplyse enkeltindividet som lurer på om det finnes "gode" bakterier.

Selvfølgelig et veldig godt poeng som jeg glemte litt her i mandagsørska (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Herregud for noen skeptikere.

1 Hva er ikke pyramidespill.

Tupperware er det

Nuskin er det

Mary Kay er det

Zinzino Kaffe er det

Alt som selges via distrubutører er form for pyramidespill. Dette vet alle oppegående mennesker.

En annen ting folkens. Det finnes mange lure selgere, som dessverre bruker sykdom som et salgstriks, dette er selvfølgelig ikke aksepabelt, men hvorfor ta alle under en kam. Dere allvitere her inne, må jo skjønne det er ikke fullt med råtne epler i en kurv selv om et er råttent.

En annen ting. Dette er ment som kosttillskudd, det er bare bær og omega 3 i dette. Hvor mange ganger i løpet av en kveld ser dere reklame for blåbær og antioksidanter? Alle oppegående mennesker vet at antioksidanter har legende virkning på veldig mye. Jeg selger ikke disse produktene, men jeg bruker dem. Dette kurere min migrene, hvorfor må man bruke tabletter på resept da, når man kan bruke naturen sine botemidler. Hvis dere skeptikere gidder å følge med litt, så hadde dere funnet ut at mange leger har nå fått opp øynene for Kyani. her i Norge. Det er leger som står bak dette produktet, det er forsket i mange år på dette. Å hvis dere tar dere bryet med å spørre om å få se forskningsrapporter på dette produktet så får dere stilnet deres negativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle oppegående mennesker vet at antioksidanter har legende virkning på veldig mye. Jeg selger ikke disse produktene, men jeg bruker dem. Dette kurere min migrene, hvorfor må man bruke tabletter på resept da, når man kan bruke naturen sine botemidler. Hvis dere skeptikere gidder å følge med litt, så hadde dere funnet ut at mange leger har nå fått opp øynene for Kyani. her i Norge. Det er leger som står bak dette produktet, det er forsket i mange år på dette. Å hvis dere tar dere bryet med å spørre om å få se forskningsrapporter på dette produktet så får dere stilnet deres negativitet.

Studies of Antioxidants and Disease Prevention: Little Supportive Evidence

Randomized, placebo-controlled trials—which, when performed well, provide the strongest evidence—offer little support that taking vitamin C, vitamin E, beta-carotene, or other single antioxidants provides substantial protection against heart disease, cancer, or other chronic conditions. The results of the largest such trials have been mostly negative.

http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/antioxidants/

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen skeptikere.

1 Hva er ikke pyramidespill.

Tupperware er det

Nuskin er det

Mary Kay er det

Zinzino Kaffe er det

Alt som selges via distrubutører er form for pyramidespill. Dette vet alle oppegående mennesker.

En annen ting folkens. Det finnes mange lure selgere, som dessverre bruker sykdom som et salgstriks, dette er selvfølgelig ikke aksepabelt, men hvorfor ta alle under en kam. Dere allvitere her inne, må jo skjønne det er ikke fullt med råtne epler i en kurv selv om et er råttent.

En annen ting. Dette er ment som kosttillskudd, det er bare bær og omega 3 i dette. Hvor mange ganger i løpet av en kveld ser dere reklame for blåbær og antioksidanter? Alle oppegående mennesker vet at antioksidanter har legende virkning på veldig mye. Jeg selger ikke disse produktene, men jeg bruker dem. Dette kurere min migrene, hvorfor må man bruke tabletter på resept da, når man kan bruke naturen sine botemidler. Hvis dere skeptikere gidder å følge med litt, så hadde dere funnet ut at mange leger har nå fått opp øynene for Kyani. her i Norge. Det er leger som står bak dette produktet, det er forsket i mange år på dette. Å hvis dere tar dere bryet med å spørre om å få se forskningsrapporter på dette produktet så får dere stilnet deres negativitet.

Hvorfor bruke enormt mye penger på noe som har hovedingrediensene vann og fruktsukker?

En pose med frosne blåbær koster ca 10 kroner på Rema og makrell i tomat eller laks for den saks skyld er også billig.

Dette er kun for å suge penger av folk.

Billige ingredienser til utsugerpris.

Få se forskningsrapporter da!

Men ikke fra Abbas Qutab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så KOSELIG at du valgte å registrere deg her inne for å snakke varmt om Kyani! Jeg må si jeg er nesten imponert over hvor mange hersketeknikker du klarte å få inn på så få setninger! Er ikke det et slående argument om Kyanis fortreffelighet så vet ikke jeg.

Vi tar det i kronologisk rekkefølge

1) Så og si all varehandel er ikke pyramidespill, fordi det er ikke verving som gjør at du tjener penger men salg av varer. Pyramidespill selger ideen om raske penger, vanlige forhandlere selger varer og tjenester.

2) Selgere som lyver til kundene er ikke "lure" selgere. Men når man skal ut og pushe et overpriset kosttilskudd uten dokumentert effekt, frister det for å smøre tykt på så man faktisk får solgt litt. Kyani straffer ikke denne typen markedsføring, og selgerne utdannes ikke godt nok som ambassadører for produktet, og da vil ikke folk ta det seriøst. Den sinnaranten din her inne er et utmerket eksempel på det, for øvrig. Du selger det ikke sier du, men hardnakket forsvarer det på et forum nok til at du gidder å registrere ny brukerkonto? Ingen i verden kjøper den historien :D

3) "alle oppegående mennesker" vet ikke at antioksidanter har en legende virkning. Det er lite som tyder på at antioksidanter har noe særlig magisk ved seg i det hele tatt. Hype. Kyani selv har uttalt at produktene "ikke er ment å diagnostisere, behandle, kurere eller forebygge noen sykdom eller tilstand".

Det er egentlig helt fantastisk at det er mennesker som deg som går ut og forsvarer Kyani og denne typen markedsføring og produkter. Hundre skeptikere kunne ikke gjort en bedre jobb med å diskreditere produktet enn det du akkurat gjorde! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som følger litt ekstra godt med har fått med seg at antioksidanttilskudd ikke gir disse effektene, og i flere tilfeller også kan være negativt.

Jeg har en far som er veldig syk, alle medisinene han spiser for sine lidelser, gjør at friske organer blir nedbrutt av all medisin. Hvorfor bruker vi så mye penger på helsekost, når dere er så voldsomt negative. Folk her inne skriver at de spiser heller frukt og bær kjøpt i butikken, ja så bra. Men hva inneholder Kyani, jo frukt og bær i mer kosentrert form. Forskjellen er at dette kommer fra Alaska, der er det veldig liten forurensning i forhold til andre steder. Se litt nøkternt på dette. Men det er nordmenn det å være skeptisk til det vi ikke vet noe om eller til det som er nytt for oss. Skal man ha omega 3 som virkelig har en effekt, må man få dette på resept. Det vi kjøper i butikken er utvannet, men dette kjøper vi å spiser vi all mass, å du verden å friske vi blir. Dette sier media og dette kjøper vi 100 prosent. Ja ja.

Den omega 3 som Kyani har kommer fra vill rødlaks og blir utvinnet av bare fileen og ikke hele fisken. Hele fisken betyr også av lever, som er avfallstasjon i en fiskekropp. Det er al grunn til å være skeptisk til ting, men ærlig talt, vi er vel oppegående mennesker, undersøk litt fakta før dere skriker FARE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke enormt mye penger på noe som har hovedingrediensene vann og fruktsukker?

En pose med frosne blåbær koster ca 10 kroner på Rema og makrell i tomat eller laks for den saks skyld er også billig.

Dette er kun for å suge penger av folk.

Billige ingredienser til utsugerpris.

Ja du er intelligent leser jeg. Vet du hva som skjer med disse nedfryste produktene.

Nei tydelighvis ikke. Jeg respekterer ditt valg, men du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Helt greit at du har funnet din gate når det gjelder sunnhet, men ikke drit ned produkter som andre har tro på. det er ikke din lommebok det går ut over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...