Gå til innhold

Gutter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på jenter?


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Bakdelen av knærne? Hahaha, den elsket jeg (må btw gå og sjekke mine i speilet).

PUPPERPUPPERPUPPER<3

Neida, pupper duger ikke uten ræv. Og ræv duger ikke uten en ok mage. Og en ok mage duger ikke uten en ok helhet.

(Kaller meg bifil siden jeg ikke klarte å la vær å blande meg i dette)

Ja, bakdelen av knærne. Flere som syns jeg er litt rar siden jeg syns det er pent, men det er meget, meget lekkert!:D

Edit: Om du føler for det wombat, så bare fyr opp et bilde av bakdelen av knærne.:sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer interessant er: Hva ville dere helst bollet av en jente med fjes: 5/10 og kropp: 5/10 og en jente med henholdsvis 3/10+10/10?

5+5 =10 mens 3+10=13 WIN!

NEI altså fra tåpelig matte til litt seriøsitet (som om det finnes), så er det vel helheten. Jeg liker da å innbille meg at alle er like høflige som meg og ser den andre personen i ansiktet, ikke på titsa, dermed har jo ansiktet UTROLIG mye for meg å si. ellers ser jeg heller på den helhetlige fasongen på jenta, og da spiller ikke pupper så ekstremt mye med for å definere fasongen (merk. ca 2/8) midje, hofte, rumpe og lår har mye mer og si. samt at hun må ha en god holdning. Rak i ryggen og brystet fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette er jo en sånn tråd, så what the hey.

Denne hører hjemme her:

http://www.youtube.com/watch?v=8AIO3rOaOc8

For å svare på spørsmålet, så har jeg ingen uttalt favorisering av hverken pupper, rumpe, mage eller lår - it's all good. Proporsjoner er vel det aller viktigste. Når det er sagt, så er den kroppsdelen øynene mine vandrer til etter at helheten har sunket inn faktisk hendene. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe er viktigst. Begrunnelse: En trent,stram og velformet rumpe må trenes og formes, den må jobbes hardt med. Dermed følger en bra kropp ellers gjerne med. Puppene er jo hovedsakelig fett og det får man ikke gjort noe spesielt med (utenom silikon, som forøvrig er helt topp!) og med bra pupper risikerer man at resten av kroppen kan være slappis. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe er viktigst. Begrunnelse: En trent,stram og velformet rumpe må trenes og formes, den må jobbes hardt med. Dermed følger en bra kropp ellers gjerne med. Puppene er jo hovedsakelig fett og det får man ikke gjort noe spesielt med (utenom silikon, som forøvrig er helt topp!) og med bra pupper risikerer man at resten av kroppen kan være slappis. :D

Bra resonnement! Har man fine pupper er man enten heldig fra naturens side, eller råd til å punge ut 30K. Fin rumpe krever som regel hardt arbeid, og det er hot :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er ikke pen rumpe nødvendigvis synonymt med å være supertrent, superfast, eller ta 150 kg i knebøy.

Litt jenteformer må være lov.

Endelig skrev du et innlegg jeg ikke er helt enig med.

:cool:

Jenteformer er absolutt mer enn lov. Det er påkrevet.

Men - en veltrent, fast og muskuløs jenterumpe er da ikke manneformet...!?

Det er noe med bekken, hoftekam og hele den pakka der som rent fysiologisk er litt annerledes på kvinner enn på menn. HELDIGVIS!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig skrev du et innlegg jeg ikke er helt enig med.

:cool:

Jenteformer er absolutt mer enn lov. Det er påkrevet.

Men - en veltrent, fast og muskuløs jenterumpe er da ikke manneformet...!?

Det er noe med bekken, hoftekam og hele den pakka der som rent fysiologisk er litt annerledes på kvinner enn på menn. HELDIGVIS!

:)

Hahah, det var ikke meningen å påstå at en veltrent jenterumpe er manneformet, men heller at jeg mener det ikke er nødvendig med en fettprosent på 12 for å ha pen og kvinnelig rumpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah, det var ikke meningen å påstå at en veltrent jenterumpe er manneformet, men heller at jeg mener det ikke er nødvendig med en fettprosent på 12 for å ha pen og kvinnelig rumpe :)

Vet ikke hvor du vil hen, men en veltrent rumpe (og lår, OM NOM NOM) på ei dame med helt gjennomsnittlig fettprosent er fortsatt ufattelig mye bedre enn ei slapp rumpe på samme dama.

Som Flexern sa: Rumpe (og selvsagt lår) er viktigst, for er rumpa veltrent skal det godt gjøres at ikke også resten av kroppen er over gjennomsnittet velholdt.

Fettprosenten er ikke sååå fryktelig viktig, en både ser og kjenner fort om musklene under er vant til å ta i et tak eller ikke. En muskel som ikke må jobbe hardt med gjevne mellomrom får fort samme konsistens som flesket den av damer ofte forveksles med, derav "Ååååh, jeg har så feite lår/stor rumpe!" i enninga. Nei, du har ikke det, men musklene dine er myke som pudding fordi du ikke bruker dem til noe annet enn lett transport og kanskje en tur på mølla nå og da. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til kroppsdel så blir det nok rumpe. Det er vanskelig å se vekk når man ser en velformet badonk. Men det største blikkfanget på en jente er uansett et sjarmerende smil! Du kan være så tight, fit og deilig du vil, men hvis du er sur og kjip og overlegen ødelegger det hele inntrykket. Jenter har en tendens til å endre utseende jo bedre kjent man blir med de, for personligheten skinner gjennom til slutt - og de som er glade, positive og har glimt i øyet ender som regel opp som de fineste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...