Gå til innhold

Fikk helt sjokk da jeg så denne! Finnes havfruer eller havfolk?!


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Den varer en stund ,men for de som er intr er det verdt å se,mye syke bilder,jeg er litt sjokkert..er dette noe "the goverment" holder skjult? Siste fottage er fra utenfor grønnland i norskehavet.Kan være greit å se fra omtrendt 30 minutter og utover:)

Jeg er kanskje lett å lure,men ejg synes dette er fasinerende interessant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men tenk så¨creepy hvis det faktisk fantes da:p ? og dessuten er det jo bare 5% av havets eksistens som er dokumentert og funnet,...mye rart som kan finnes der nede:rolleyes:.

Ble litt skuffa over at den var fake jeg altså:D Skulle heller levd i trua;)

De prosentene som er forsket er der det er best levevilkår. Kommer man dypt nok ned er det verken sollys eller energi til noe eksistens for intelligent liv. Det eneste som har vist seg å leve på veldig dyp grunn er enkelte bakterier og små organismer som kan leve av disse, som har blitt dannet siden det finnes enkelte varmekilder fra joda langt ned.

Men det finnes hvertfall mye spennende der nede. Utrolig hvordan enkelte arter er skapt for å overleve i enkelte miljø. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1004060_10153029523170427_508519310_n.jpg

Ja, det er sant, det. Her er forresten sannheten bak Loch Ness-monsteret.

Hehehe,kunne vært:P Jeg har aldri forstått hvorfor folk tenker at noe er garantert ikke sant ellersant jeg...enkelte ting vet vi jo bare ikke...eller kan vi ikke si at ikke finnes..vi veit jo ikke samma hvor mange forskere som forsker på feks loch ness monsteret og myten bak den osv...er jo bare den selv som vet:P haha:P

Er jo grenser for hvor mye man greier å finne ut ang rota til disse histriene...det er som jesus og histerier fra bibelen sant..de har jo funnet ut at det var en mann som var jesus men at han skrøyt på seg litt mer enn han burde...og folk røyka jo alt mulig rart den tida kan man jo anta...spiste giftig sopp,bær osv...uten tvil mye rart som kan gjenfortelles og vips...bli bibelen og en religion,..fordi slik er vi mennesker..vi må ha noe å tro på....eller det kan være helt sant...det vet vi jo ikke med mindre vi var der...og ingen forskere var der såvidt jeg vet:P Ser du poenget?

Altså...jeg sier bare...spekulasjoner om ting vil jo alltid være der uansett...og man kan jo aldri vite hvor de først kom fra helt sikkert...kanskje om noen tusen år sitter det folk å ler av oss fordi vi ikke skjønte at det fantes mye mer imellom himmel og jord enn det vi ville ha det til og mye mer enn vi i det heletatt greide å forke oss frem til:D yay:D!

Neida,men herregud,morro med slikt synes jeg,jeg trur litt og tviler litt på omtrendt alt av sånne "out there " ting...:p Tror litt på bade vitenskap og overnaturlige eventyr ting(oooooh!):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har større tro på liv andre steder i universet enn havfruer i grunn.

Dog er de sannsynligvis ikke like heite som Ariel.

review_htdogalien_1.jpg

Hot_Alien_Chick_by_Pendragon_Photo.jpg

ngbbs5048beb9e7049.jpg

Hvorfor ikke? Ingen som vet ? kanskje romvesener ,om de finnes,er skikkelig fine skapninger;)

Uansett...om de ser ut som den typisk alien,stort hode og tynn kropp...lurer jeg på hva de spiser for åholde seg så sjukt tynne:PFinnes ikke sukker og karbohydrater i verdensrommet!?:p

Men uansett,det er det jeg mener da,men velger selv hva man vil tro påtil sist...selvfølgelig vil de flerste tro på det som er gjort mest troverdig forskning på...hva nå det betyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
selvfølgelig vil de flerste tro på det som er gjort mest troverdig forskning på...hva nå det betyr...

Hva nå en det betyr? Det betyr at vi gjennom forskning har kommet fram til en del ting som vi vet for et faktum er slik, uavhengig av hva folk måtte mene og tro på egen hånd.

Neida,men herregud,morro med slikt synes jeg,jeg trur litt og tviler litt på omtrendt alt av sånne "out there " ting...:p Tror litt på bade vitenskap og overnaturlige eventyr ting(oooooh!):D

Det er ikke et valg hvorvidt man ønsker å tro på vitenskap eller ikke, det som er det flotte med det. Vitenskapens framskritt skjer uavhengig av ens personlige tro eller overbevisning.

I-want-to-believe-poster.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

det er som jesus og histerier fra bibelen sant..de har jo funnet ut at det var en mann som var jesus men at han skrøyt på seg litt mer enn han burde

Nei, dette er en misforståelse som har fått lov å leve lenge nok. Det er blitt sagt mang en gang at det kanskje/muligens har vært en person som het Jesus og som er den som eventyrene er basert på. Men de har ikke sagt at "individ X var Jesus fra bøkene" Husk også på at disse historiene er skrevet ned flere hundre år etter hans angivelige liv, av flere forskjellige kilder, og alle forsøk på å historisk datere de til tid og sted har vært håpløst på grunn av den store mengden motstridene informasjon pga at det er nedtegnet av mange forskjellige, flere hundre år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...