Gå til innhold

Fikk helt sjokk da jeg så denne! Finnes havfruer eller havfolk?!


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De prosentene som er forsket er der det er best levevilkår. Kommer man dypt nok ned er det verken sollys eller energi til noe eksistens for intelligent liv. Det eneste som har vist seg å leve på veldig dyp grunn er enkelte bakterier og små organismer som kan leve av disse, som har blitt dannet siden det finnes enkelte varmekilder fra joda langt ned.

Men det finnes hvertfall mye spennende der nede. Utrolig hvordan enkelte arter er skapt for å overleve i enkelte miljø. Helt utrolig.

Kul sang på videoen, noen som vet hvem det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen troverdig dokumentasjon på at havfruer finnes, så jeg sier meg enig med eirich. De finnes ikke.

Ikke er det en logisk forklaring på hvordan sånne skapninger skulle ha utviklet seg heller. Krysning mellom menneske og fisk? How did that happen....:cautious:

Ijgne,helt lukket...hva er greia?:p

Det er ikke sånn sagt at det må være halvt fisk halvt menneske...det kan være konstruert annerledes og det kan være at dette dyret bare er en illusjon av menneskefisk...man må da kunne bruke fantasien litt og...herregud...jaja..men for all del..jeg skal la dere som mener at de ikke finnes eller at det ikke finnes noe andre typer skapninger der ute tro på det,jeg dømmer ikke.

Men jeg synes det er synd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn nedlatende holdning kan du bare spare deg for. Jeg skiller fantasi og virkelighet, det er forskjellen.
HÆ? Nedlatende faktisk..aldri ment å være nedlatende...nå tar du nok mer ut av det jeg skrev enn meninga var. Kan du prøve å tolke det jeg skrev på en ikke nedlatende måte? For det var ikke ment lnedlatende,jeg kan jo mene at du er nedlatende jeg også hvis jeg velger å tolke det du skriver slik:)

Ja du skiller fantasi og virkelighet,det er greit,men noen ganger kan det være sunt å være litt i fantasiverden også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare skjønner ikke logikken med at havfruer SKULLE finnes.

Det finnes heller ikke noe bevis for at det finnes - eller ikke finnes - flygende elefanter, men jeg regner ikke med dette er noe noen faktisk tror på.

Hehehe,jeg forstår logiskken ,men ejg er litt rar jeg :) Jeg tenker alltid,du vet aldri,kunne vært...osv..holder meg der:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe,jeg forstår logiskken ,men ejg er litt rar jeg :) Jeg tenker alltid,du vet aldri,kunne vært...osv..holder meg der:D

Jeg skjønner greia med å være åpen, men er det noe som gjør havfruer mer sannsynlige enn flygende hvaler, haimenn, enhjørninger, troll, griffins eller centaurer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høh? Hvordan kan du få dette til å føre til religion? Der er faktisk jeg litt mer lukket,for jeg tror ikke på religion,men jeg velger likevel å tro litt på fanden:D

Hele kjernen i all form for religion er en forutsetning om at virkeligheten omfatter mer enn det fysiske, så systemet er bygd på akkurat det du skrev over. Når man skal rasjonalisere/forsvare sin hengivelse til et trossystem ovenfor andre er det bare å si "det blir for drøyt å påstå at ting man ikke har sett ikke finnes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner greia med å være åpen, men er det noe som gjør havfruer mer sannsynlige enn flygende hvaler, haimenn, enhjørninger, troll, griffins eller centaurer?
Nei:) Men for min del er alle de andre like sannsynlige eller usannsynlige hvis du vil:) Altså,jeg skjønner at jeg høres sprø ut når jeg sier slik ting:P Men det er ikke sånn at jeg går rundt å trur at slike skapninger lurer på hvert hjørne,men at jeg alltid så og si tenker og grubler over hva opphavet til disse er og hvorfor..og ja fantasi er en ting,noe jeg har veldig mye av :D men utenom det så er det allround spennende,koselig og morsomt å tenke at det kan hende i stedet for..."bah,nei det finnes ikke":meh:...noe så kjedelig da gitt...ærlig talt..:p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele kjernen i all form for religion er en forutsetning om at virkeligheten omfatter mer enn det fysiske, så systemet er bygd på akkurat det du skrev over. Når man skal rasjonalisere/forsvare sin hengivelse til et trossystem ovenfor andre er det bare å si "det blir for drøyt å påstå at ting man ikke har sett ikke finnes".

Selvfølgelig,men ejg unnder folk å tro på Jesus og bibelen osv jeg altså,men hvis jeg skal tro på det selv så velger jeg å se det på lik måte som alt annet...og da uten å skulle tilbe gud og bibelen...jeg e rikke for slikt..og helst vil jeg se det som fantasi som jeg da kan tro på:D

Ellers,jeg forstår at mange støtter seg til religion,det hjelper mange gjennom tunge tider,stoffmisbruk,alkoholisme og alt mulig...ja til og med å bli et bedre menneske etter du ahr drept,voldtatt noen og sonet halve livet i fengsel...så hvis det er slik så versågod...bring on the religion:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finnes det noe ordentlig grunnlag for å tro på havfruer, fremfor en falsk dokumentar? o_O

Eller er det bare myndighetene som sier at den er falsk og tar alle 'bevis'? ;)

Jeg tror ikke slike ting bare er tatt ut av lufta for moro skyld. Så inntil de har motbevis det holder jeg liv i teorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...