Gå til innhold

Fikk helt sjokk da jeg så denne! Finnes havfruer eller havfolk?!


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Har kun lest et par utdrag, men nok til å se at ideen om bevis er noe som blir nevnt stadig. Er det noen som i det hele tatt har definert hva de mener med begrepet "bevis"? Hva er et bevis? Hva gjør et bevis gyldig/ugyldig? Hva skal det baseres på?

Poenget mitt er kort at ordet bevis i de aller fleste tilfellene jeg har sett det brukt her kan, og bør, byttes ut med "sannsynliggjøre", "evidens", osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, hvor langt er det mulig å synke? En hel gjeng som går sammen og henger ut en person som tydeligvis sliter med språket sitt (grammatikk, formulering, tegnsetting).

Kjenner jeg blir flau av å lese tråden, middelmådige bedrevitere som angriper en uskyldig person, det eneste som er verre er vel middelmådige bedrevitere som snylter fra NAV.

Hva med å ta en på deres nivå istedenfor?

Trist som faen.

Du er så ambivalent du. Enten skal du whiteknighte eller være uinnskrenket douchebag fra helvete. Elsker deg, Luvstruck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hvor langt er det mulig å synke? En hel gjeng som går sammen og henger ut en person som tydeligvis sliter med språket sitt (grammatikk, formulering, tegnsetting).

Kjenner jeg blir flau av å lese tråden, middelmådige bedrevitere som angriper en uskyldig person, det eneste som er verre er vel middelmådige bedrevitere som snylter fra NAV.

Hva med å ta en på deres nivå istedenfor?

Trist som faen.

Kjekt å se en som ser ting fra en annen side:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun lest et par utdrag, men nok til å se at ideen om bevis er noe som blir nevnt stadig. Er det noen som i det hele tatt har definert hva de mener med begrepet "bevis"? Hva er et bevis? Hva gjør et bevis gyldig/ugyldig? Hva skal det baseres på?

Poenget mitt er kort at ordet bevis i de aller fleste tilfellene jeg har sett det brukt her kan, og bør, byttes ut med "sannsynliggjøre", "evidens", osv.

Jeg tror faktisk ikke du har lest nok, om konklusjonen din er at dette ikke definert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må da forstå at når MB sier vi er ferdig, så er vi ferdig. Ble det noen gang en konsensus på om det finnes havfruer eller ikke?
Les tråden da.;) Jeg mener at hvis man ikke har lest hele bør man ikke uttale seg om annet enn egne meninger.

Men for å være litt snill så kan jeg si at vi kom frem til at den dokumentaren og den originale dokumentaren var fake,og da sier det seg selv. Det finnes ikke beviser for at det finnes havfolk. Nei jeg tror ikke på havfruer eller enhjørninger eller andre ting,men jeg synes det hadde vært kult om det fantes og jeg liker å si til meg selv at det kan godt være det oppdages spennende ting som kan bevise at det finnes enkelet fabel dyr,med tiden. Selv om jeg også skjønner at sannsynligvis vil ikke det skje.

En annen ting jeg kan si er at vi er enige om at det er greit å være åpen og ville tro på slikt;) Om man ikke gjør det så er det også greit,selvsagt.

Vil også legge til at jeg ikke synes det er merkelig at ikke aliens (om de finnes) vil komme til jorda å besøke oss...hallo...se på oss? Se på jorda...herregud:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så ambivalent du. Enten skal du whiteknighte eller være uinnskrenket douchebag fra helvete. Elsker deg, Luvstruck.

Du lever virkelig opp til stereotypen om at gutter med rødt hår er ekstremt irriterende. Det er ikke helt tilfeldig at så mange folk rundt omkring har noe imot dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...