Gå til innhold

Fikk helt sjokk da jeg så denne! Finnes havfruer eller havfolk?!


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nobro
[mediaTmQaYM

Den varer en stund ,men for de som er intr er det verdt å se,mye syke bilder,jeg er litt sjokkert..er dette noe "the goverment" holder skjult? Siste fottage er fra utenfor grønnland i norskehavet.Kan være greit å se fra omtrendt 30 minutter og utover:)

Jeg er kanskje lett å lure,men ejg synes dette er fasinerende interessant:)

Tanken på at du har stemmerett får meg nesten til å gråte.

i-dont-want-to-live-on-this-planet-anymore.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende at det er juks, kan hende ikke..

Nå har jeg aldri sett Animal Planet på som en konspirasjonskanal hvor man driver med oppspinn, har man investert like mye tid og penger på å oppdage hva som er under vannet som de gjør i verdensrommet så ville mange ha fått seg en liten tankevekker.

Jeg er åpen for det som finnes og tror på det jeg ser i "real life" og forbeholder meg retten til å være en særdeles hardbarka skeptiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Kan hende at det er juks, kan hende ikke..

Nå har jeg aldri sett Animal Planet på som en konspirasjonskanal hvor man driver med oppspinn, har man investert like mye tid og penger på å oppdage hva som er under vannet som de gjør i verdensrommet så ville mange ha fått seg en liten tankevekker.

Jeg er åpen for det som finnes og tror på det jeg ser i "real life" og forbeholder meg retten til å være en særdeles hardbarka skeptiker.

Du er en hardbarket skeptiker men du mener at det kan hende at det ikke er juks? At de fant en havfrue? Denne filmen har t.o.m vært omtalt i landets tabloidaviser selv der ble de omtalt som tull og tøv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...........) Jeg er åpen for det som finnes og tror på det jeg ser i "real life" og forbeholder meg retten til å være en særdeles hardbarka skeptiker.

Det er bra at du er åpen for det som finnes. Og det er helt greit at du tror på det du ser i "real life", men nå snakker vi om real life uten hermetegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende at det er juks, kan hende ikke..

Nå har jeg aldri sett Animal Planet på som en konspirasjonskanal hvor man driver med oppspinn, har man investert like mye tid og penger på å oppdage hva som er under vannet som de gjør i verdensrommet så ville mange ha fått seg en liten tankevekker.

Jeg er åpen for det som finnes og tror på det jeg ser i "real life" og forbeholder meg retten til å være en særdeles hardbarka skeptiker.

Dette kan være av interesse: Charlie Foley Created Animal Planet's Mermaids - Business Insider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du er åpen for det som finnes. Og det er helt greit at du tror på det du ser i "real life", men nå snakker vi om real life uten hermetegn.

Vel, jeg ser ikke dette i real life, men via andres real life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di

Det som faktisk er spennende er at det er kun nå (nå i en kosmisk sammenheng er ganske mange millioner år) men det er kun nå vi kan vite for et faktum at det finnes andre galakser og dermed planeter. Om vi spoler tiden framover så vil vi komme til et punkt der ikke lengre stråling engang rekker mellom galaksene pga avstandene. (Red shift) Det vil si, at om det kommer en sivilisasjon lik vår, lenge etter oss så vil de tro at deres galakse er den eneste i universet. De vil ikke kunne si noe om universets begynnelse eller at det utvider seg. De vil rett og slett ha helt feil bilde av tingenes tilstand, fordi avstandene er blitt for store. Så sånn sett er vi meget heldig som lever i en tid der vi faktisk kan vite noe om vår begynnelse og omgivelser :)

Snakkes om det her ved ca 50min og 40 sek (fikk ikke timestamp til å funke)

ellers anbefaler jeg denne boka:

images?q=tbn:ANd9GcSRf_CaCAhqfFiKjIy9ClQLPDq3dSTTwR02wYsbyQOfgYxCZP5nXA

digger Krauss, vurderer sterkt å kjøpe boka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har badet med sjømonsteret i Loch Ness, blitt kidnappet av romvesener og aliens lager kornsikler i hagen min og forteller om verdens undergang. Darwins evolusjonsteori er bare tull og jorden er egentlig ikke rund.

Hehehe neida. Interessant, men sånne ting får man aldri svar på. Syns det er gøy å spekulere, men bruker ikke for mye energi på det da vi ikke vet det sikkert uansett. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har badet med sjømonsteret i Loch Ness, blitt kidnappet av romvesener og aliens lager kornsikler i hagen min og forteller om verdens undergang. Darwins evolusjonsteori er bare tull og jorden er egentlig ikke rund.

Hehehe neida. Interessant, men sånne ting får man aldri svar på. Syns det er gøy å spekulere, men bruker ikke for mye energi på det da vi ikke vet det sikkert uansett. :p

Du er ikke så glad i hypotetisk-deduktiv metode da, skjønner jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at ekstraordinære påstander (det være romvesners handywork i kornåkre, havfruer og diverse guder og deres mirakler) krever ekstraordinær evidens. Det at jeg ikke kan motbevise eksistensen av en eller annens tullete fantasifigurer er slettes ikke et godt argument for å begynne å tro på noe.

Jeg tenkte også at det var fint at Animal Planet sendte "dokumentaren". Det at så mange gikk fem på viser at mange trenger å lære seg kritisk tenkning. Hva med å bruke et par minutter på et kritisk google-søk før man proklamerer sin nyvunnede lærdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...